Een nieuwe gebruiker hier, eentje die zichzelf (voorlopig) identificeert als hetero maar wel open staat voor nieuwe ervaringen. Uit gezonde nieuwsgierigheid, vandaar Curieuzeneus
En aangezien ik nu al niet meer weet wat te schrijven over mezelf, sluit ik af met: vragen staat vrij
Ik ben misschien al wat te oud om me nog 'jong' te noemen. Maar dit is het eerste belgische forum dat ik vond dus ik hoop dat het ok is.
Ik ben 28, woonachtig in de buurt van Halle.
Qua orientatie : om eerlijk te zijn weet ik het nog niet
Ik zit met verwarrende gevoelens : voornamelijk voor mannen.
Het rare is : vroeger had ik bijna geen gevoelens voor gelijk wie. Ik dacht dan ook dat het gewoon niet voor mij was.
De laatste tijd echter wel. En nu ben ik dus op zoek naar wat ik ben
Hey
nog iemand uit Vlaams-Brabant hier!
ik woon in de buurt van Vilvoorde. Moet ik mij voorstellen of...? Ik ben nieuw hier dus het is allemaal nog wat onwennig haha
Ik ben Joris, een 22 -jarige jongen uit het mooie Limburg. Momenteel studeer ik in het leuke Diest. Als je me beter wil leren kennen stuur me maar een PB'tje.
ik ben Stijn, 24 jaar en afkomstig uit regio Leuven!
Ik kom eens wat rondkijken op dit forum om over interessante onderwerpen te kunnen praten en ook om mensen te leren kennen.
Ik zit al enkele jaren op de jullie allicht niet onbekende datingsites voor homo's om mensen te leren kennen maar vrienden heb je nu eenmaal nooit teveel. Eens naar een holebi-fuif gaan zou ik misschien ook graag eens doen. Als je meer info wil mag je me altijd een berichtje sturen .
euhm het is inderdaad lastig om uit het niets iets te schrijven om jezelf voor te stellen, zeker als je het gevoel hebt dat hier amper meiden/vrouwen zijn (sorry guys, blij dat jullie met zoveel zijn)
Dus omdat ik zo'n awkward persoon ben in een eerste gesprek, stuur me gerust een PB!
Ik zit trouwens op kot in Leuven en wil graag veel nieuwe mensen leren kennen (vriendschap of wie weet wat meer)
Ik kijk uit naar jullie berichtjes (ik hoop stiekem dat alle meiden gewoon meelezers zijn )
Hoi, ik ben ook een fiere Vlaams-Brabander en ik woon in een klein maar fijn boerengat genaamd Landen . Ik zit daar ook op school in het Sint-Gertrudiscollege (5e jaar)
Hoi, ben Evelyne, 22 jaar en kom uit Vlaams-Brabant. Ben geboren in Leuven en woon in regio Leuven.
Ben hier om ik graag mensen zou leren kennen om mee uit te gaan en ook gewoon om vrienden te maken
Hallo, Picazo hier! Een 24-jarige kerel uit de rand van Brussel die geïnteresseerd is in meisjes én jongens en graag nieuwe dingen ontdekt. Ik ben niet snel afgeschrikt en ik denk dat dit wel eens plek kan zijn waar ik me thuis voel!
Niemand leest graag een ellenlange introductie dus sluit ik af met enkele kernwoorden over mij: sociaal, meelevend, luisterend oor, 1001 interesses, fitness, grappig.