Piercings
-
- Regular user
- Geslacht: Vrouw
Re: Piercings
Er zit een stopcontact in mijn arm.
(Ook wel Dermal Anchors genaamd.)
(Ook wel Dermal Anchors genaamd.)
-
- New user
Ik had een neuspiercing en een stretch in mijn oor van 10mm.
Plots was ik ze beiden beu.
Nu heb ik geen piercing meer en een half dichtgegroeide stretch van een vijftal mm.
Plots was ik ze beiden beu.
Nu heb ik geen piercing meer en een half dichtgegroeide stretch van een vijftal mm.
on ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
-
- Regular user
- Geslacht: Man
Ik wil piercings, ja...
Ik zou enorm graag snakebites willen hebben, maar die zijn nogal zichtbaar en mijn ouders gaan niet akkoord met piercings. Wat ik ook wel graag zou willen hebben, en makkelijker te verstoppen is, is een septum. ^^ Maar het zal niet voor meteen zijn dat ik hem neem.
Ik zou enorm graag snakebites willen hebben, maar die zijn nogal zichtbaar en mijn ouders gaan niet akkoord met piercings. Wat ik ook wel graag zou willen hebben, en makkelijker te verstoppen is, is een septum. ^^ Maar het zal niet voor meteen zijn dat ik hem neem.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.
-
- Regular user
mijn stretch is terug 8mm 

He that composes himself is wiser than he that composes a book ~ Benjamin Franklin
ik heb;
een piercing in mijn oor en 3 gewone gaatjes
ik wil:
piercing in mijn wenkbrauw
een piercing in mijn oor en 3 gewone gaatjes
ik wil:
piercing in mijn wenkbrauw
It's better to regret something you have done,
Than to regret something you haven't done~Billie Joe Armstrong
Than to regret something you haven't done~Billie Joe Armstrong
-
- Regular user
Vorige week vrijdag heb ik mijn septum laten zetten. Voor het moment heb ik er nog niet echt veel last van, buiten dat mijn neus wat geïrriteerd is, maar dat lijkt me normaal.
Ik heb niet veel van naverzorging meegekregen bij de piercer en toen ik ernaar vroeg, zei hij dat het voldoende was om enkel schoon te maken met water als ik in de douche sta. Voor ik mijn piercing had genomen, had ik al wat opgezocht over naverzorging en daar stonden heel wat andere dingen. Na nog wat gegoogle, maak ik mijn piercing nu schoon met zoutwater en sebamed. Voor het zoutwater gebruik ik zeezout met Jodium, maar nu hoor ik mensen zeggen dat het beter is om zeezout zonder jodium te gebruiken. Helaas kan je dat hier in de buurt nergens vinden, oftewel kijk ik gewoon slecht. Mijn vraag is dus, is het te doe met zeezout met jodium of kan ik beter toch zoeken naar zeezout zonder jodium?
Ik heb namelijk geen idee waarom jodium slecht zou zijn.
Ik heb niet veel van naverzorging meegekregen bij de piercer en toen ik ernaar vroeg, zei hij dat het voldoende was om enkel schoon te maken met water als ik in de douche sta. Voor ik mijn piercing had genomen, had ik al wat opgezocht over naverzorging en daar stonden heel wat andere dingen. Na nog wat gegoogle, maak ik mijn piercing nu schoon met zoutwater en sebamed. Voor het zoutwater gebruik ik zeezout met Jodium, maar nu hoor ik mensen zeggen dat het beter is om zeezout zonder jodium te gebruiken. Helaas kan je dat hier in de buurt nergens vinden, oftewel kijk ik gewoon slecht. Mijn vraag is dus, is het te doe met zeezout met jodium of kan ik beter toch zoeken naar zeezout zonder jodium?

Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
-
- Experienced user
- Contacteer:
Ik heb in mijn linkeroor 2 gewone gaatjes en in mijn rechteroor ook 2 gewone gaatjes en een helix.
Er zit een helixpiercing aan te komen, met schildje liefst. En een neuspiercing, het kleinst mogelijke plat schijfje.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker
-
- Regular user
heb een stretch in mijn rechteroor
momenteel is die 6mm maar ben van plan naar 8mm te gaan
moet alleen wachten tot mijn spiraal en andere stretchers aankomen xd heb er 4 nieuwe besteld, echt mooie exemplaren hoor. 1 spiraal, 1 tunnel en 2 plugs. en 1 van die plugs is een led lampje
ideaal als ik ga feesten 

I live, I endure and I go on.
I'am the inevitable and this is just a mere beginning of what has to come
I'am the inevitable and this is just a mere beginning of what has to come
-
- Forum addict
Ik heb een tongpiercing en laat binnenkort een lippiercing steken
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt
Een helix en een industrial en de twijfel voor een tongpiercing 

“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."
-
- New user
Hm piercings! I love them 
Ik heb er eentje op de zijkant van mijn lip (onderkant) en in mijn navel.
Ik heb er een gehad (dermal) boven mijn borst, een tongpiercing en een lippiercing(midden)
Persoonlijk heb ik heel veel spijt gehad van mijn tongpiercing, want die vond ik nogal "marginaal" staan (no offense voor de mensen die er één hebben, mij stond het gewoon niet)
Mijn dermal kreeg rare kuren waardoor ik hem toch maar heb uitgehaald, en mijn lippiercing in het midden vond ik ook niet zo mooi. Vandaar de switch naar de zijkant
Verder heb ik gaatjes in m'n oren, maar ik hou niet van oorbellen, dus gebeurt er ook niets mee

Ik heb er eentje op de zijkant van mijn lip (onderkant) en in mijn navel.
Ik heb er een gehad (dermal) boven mijn borst, een tongpiercing en een lippiercing(midden)
Persoonlijk heb ik heel veel spijt gehad van mijn tongpiercing, want die vond ik nogal "marginaal" staan (no offense voor de mensen die er één hebben, mij stond het gewoon niet)
Mijn dermal kreeg rare kuren waardoor ik hem toch maar heb uitgehaald, en mijn lippiercing in het midden vond ik ook niet zo mooi. Vandaar de switch naar de zijkant

Verder heb ik gaatjes in m'n oren, maar ik hou niet van oorbellen, dus gebeurt er ook niets mee

-
- New user
Zie ze heel graag maar niet meer voor mij! Twee microdermals gehad, één in mijn pols en één in mijn nek, allebei mee ergens achter blijven haken waardoor ze scheef stonden en eruit moesten. Verder 3 gaatjes in m'n oorlel en twee piercings gehad in m'n kraakbeen maar ook die zijn ontstoken en eruit...
Ik stoot ze af, piercings... dus nu alleen nog oorbellen
Ik stoot ze af, piercings... dus nu alleen nog oorbellen

Joie de vivre
-
- New user
Stretch, neuspiercing, industrial en 3 microdermals in me nek 

-
- Regular user
Hey ik wil zo graag een lippiering in mijn onderlip aan de zijkant! Kan iemand me helpe en goeie plaatse aanrade voor een schappelijke prijs? 

-
- Experienced user
- Contacteer:
Update:
linkeroor 3 gaatjes
rechteroor: 2 gaatjes + helix
binnenkort: septum! Eindelijk na al die jaren die zo graag te willen heb ik de beslissing genomen om hem nu, met of tegen de goesting van mijn ouders, te nemen.
linkeroor 3 gaatjes
rechteroor: 2 gaatjes + helix
binnenkort: septum! Eindelijk na al die jaren die zo graag te willen heb ik de beslissing genomen om hem nu, met of tegen de goesting van mijn ouders, te nemen.
Ik had een piercing, maar doordat hij vaak ontstoken was heb ik hem uitgedaan.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg