Phenomena 25/02: forumcrew anyone?
Phenomena 25/02: forumcrew anyone?
Was van plan om zaterdag 25/02 naar de birthday edition van Phenomena te gaan, maar mijn buddies hebben allemaal andere plannen... En aangezien ik niet zo'n type ben dat alleen naar feestjes gaat, valt het mss eens te proberen om -like in the good ol' days- een forumcrew samen te stellen?
Dus bij deze, op goed geluk: zijn er nog mensen die eens willen gaan en geen volk vinden om mee te gaan - en zich willen aansluiten bij de forumcrew?
http://www.facebook.com/events/336136886417520/
Dus bij deze, op goed geluk: zijn er nog mensen die eens willen gaan en geen volk vinden om mee te gaan - en zich willen aansluiten bij de forumcrew?
http://www.facebook.com/events/336136886417520/
-
- New user
Re: Phenomena 25/02: forumcrew anyone?
Dat moet wel lukken om er volk te leren kennen. 't zijn sympathieke jongens en meisjes daar 

-
- Forum addict
- Geslacht: Man
- Contacteer:
De maandag erop zware deadline, als ik min of meer op schema zit kom'k eens kijken anders niet, zal maw last-minute beslissing worden 

Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
-
- Senior user
Phenomena is lang geleden. Misschien ga ik wel eens.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon
-
- Forum addict
Misschien. Veel zal afhangen van m'n energiepeil. 

Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias
Ik zit ook in hetzelfde schuitje. Heb wel zin om te gaan
-
- Senior user
Het zal lollipop worden ipv Phenomena.mattijs487 schreef:Phenomena is lang geleden. Misschien ga ik wel eens.

DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon
-
- New user
Dat zijn wel heel verschillende feestjesmattijs487 schreef:Het zal lollipop worden ipv Phenomena.mattijs487 schreef:Phenomena is lang geleden. Misschien ga ik wel eens.

-
- Experienced user
Barhangen it will be.
-
- Senior user
Allemaal één pot nat.Indie Rokkers schreef:Dat zijn wel heel verschillende feestjesmattijs487 schreef:Het zal lollipop worden ipv Phenomena.mattijs487 schreef:Phenomena is lang geleden. Misschien ga ik wel eens.![]()
![]()