Ik heb altijd het idee gehad dat Limburg in dat opzicht nog een stuk achter loopt op de rest van Vlaanderen. Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen
Goh ja das typisch voor uithoeken van een land zeker,
West-Vlaanderen is ook zo hoor, hier is de tijd precies ook nog 50 jaar achter soms
- De stilte ging stilletjes weg -
- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.
Met die massale staking van het onderwijs had ik niks gehoord over mijn eigen schooltje. Dus ik ging vanmorgen gewoon werken, fris en monter als gewoonlijk. Ik kom daar aan, en iedereen was er gewoon, maar ze gingen allemaal ludieke acties organiseren in plaats van lesgeven. Wat inhield dat mijn hele werkschema van die dag gewoon niet doorging. Om toch maar iets te doen heb ik toen een uurtje de poetsvrouw geholpen, en daarna ging ik gewoon naar huis.
Met die massale staking van het onderwijs had ik niks gehoord over mijn eigen schooltje. Dus ik ging vanmorgen gewoon werken, fris en monter als gewoonlijk. Ik kom daar aan, en iedereen was er gewoon, maar ze gingen allemaal ludieke acties organiseren in plaats van lesgeven. Wat inhield dat mijn hele werkschema van die dag gewoon niet doorging. Om toch maar iets te doen heb ik toen een uurtje de poetsvrouw geholpen, en daarna ging ik gewoon naar huis.
Ah bij ons hebben we gewoon lesgegeven hoor
Ah bij ons hebben we gewoon lesgegeven hoor
Ik gaf woensdag ook les!
Ben trots op je
Ohja deze wou ik jullie niet onthouden
Spoiler! :
een oud filmpje LOVE THE RAINBOWS
OK zit even in mijn volop weer gay fase
Totaal random, maar ik ga het toch maar vragen in het geval dat er iemand hiermee ervaring heeft:
Ik heb vorige week mijn verstandskiezen laten verwijderen. Het ging goed enzo, maar ik voel al de hele tijd iets scherp op de plek waar mijn rechterbovenkies zat. De chirurg zei er niks over op de naconsultatie, maar toch...het bloed vrij veel (telkens als ik er mijn vinger tegen duw ziet die rood achteraf.) Weet er iemand die zelf ervaring heeft met verstandskiezen laten verwijderen en random scherpe dingetjes op de plek waar ooit een tand zat wat te doen?
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.