Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
vorvzakon1 schreef:nieuwe bazen die het principe 'nieuwe bazen nieuwe wetten' willen laten voelen aan hun onderdanen
Deze is duidelijk,
en terecht.
DaddyCool schreef:
Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon
Ik haat het als modellen hun facebookprofiel verwarren met hun portfolio.
Als ik zo'n profiel tegenkom is m'n humeur direct verpest. Professionele modellenfoto's horen thuis in de boekjes, waar je ze kan relativeren door de context, en niet op facebook, waar ik normale mensen verwacht.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.
Simon... schreef:Ik haat het als modellen hun facebookprofiel verwarren met hun portfolio.
Als ik zo'n profiel tegenkom is m'n humeur direct verpest. Professionele modellenfoto's horen thuis in de boekjes, waar je ze kan relativeren door de context, en niet op facebook, waar ik normale mensen verwacht.
jouw foto op facebook heeft anders veel weg van een modellenfoto
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)
De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzakon1 schreef:
jouw foto op facebook heeft anders veel weg van een modellenfoto
Ik vindt het niet erg dat foto's geposeerd zijn of dat je alleen je mooiste foto toont. Het is gewoon dat de gegevens "Deze persoon heeft een sixpack, draagt een duur kostuum en heeft een blik alsof hij de wereld aankan" en "Deze persoon bestaat echt en is iemand die je ooit kan tegenkomen" nogal botsen in mijn hoofd.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.
En ik haat ziek zijn. Zeker wanneer ik niet kan slapen omdat mijn longen aanvoelen alsof ze gaan ontploffen.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
organische chemie, wat een vreselijk vak
Het buisvak van het eerste jaar, maar jammergenoeg ook heel belangrijk
waarom maken ze het ook zo moeilijk, al die stomme reacties vanbuiten leren
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.