Ik zoek lieve mensen die mij willen helpen!
Meer bepaald ben ik op zoek naar
homo- of lesbische koppels die mij een dik uur van hun tijd willen schenken.
In het kort: ik volg sinds begin dit jaar een cursus fotografie. Als 'eindwerk' van de eerste module moeten we een reeks van 5 à 7 foto's maken rond één en hetzelfde - vrij te kiezen - thema. Nu, om het wat interessanter en uitdagender te maken dan wat mijn medecursisten van plan zijn (dus niet 'bloemen' of 'spoorwegen',...), ga ik een fotoreeks maken rond holebi's, en meer bepaald holebikoppels. Uiteraard kan dat niet lukken zonder enkele bereidwillige lieve mensen, vandaar deze oproep! Wie ziet het zitten om model te spelen voor een korte fotoshoot?
Wat meer gedetailleerd: ik ben uiteraard nog maar een beginnende amateur, dus ik kan jullie jammer genoeg geen beloftes doen over geslaagde foto's en dergelijke... Ik kan jullie ook niet vergoeden, maar jullie krijgen wel de foto's in digitale vorm en een uitprint van één of meer foto's die jullie wensen op een formaat naar keuze (bv. 20x30cm). De foto's worden enkel bekeken door mijn medecursisten en door de lesgevers van het vak fotografie van het cvo Kisp, en blijven verder privé. Moest er later toch nog iets meer gebeuren met de foto's (portfolio, tentoonstelling,...) dan gebeurt dit uiteraard niet zonder jullie uitdrukkelijke toestemming.
De keuze van locatie laat ik volledig aan jullie over, mijn uitvalsbasis is Gent maar ik ben bereid mij vrij ver te verplaatsen... Qua tijdsduur denk ik een uur, maximaal anderhalf uur van jullie tijd nodig te hebben.
Hebben jullie interesse, of kennen jullie een koppel dat interesse zou kunnen hebben, contacteer mij gerust! Ook voor meer informatie - volledig vrijblijvend uiteraard - mag je gerust contact opnemen.
Bedankt!
Koen - aka Technetium
vandeneeckhoutkoen@gmail.com
http://www.koenvandeneeckhout.be/portfolio