Opnieuw een keer voorstellen

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Gesloten
Darkcrow
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Opnieuw een keer voorstellen

Bericht door Darkcrow » 01 okt 2016 09:46

Hey allemaal,

De reden dat ik me even opnieuw voorstel is omdat ik recent ontslagen ben uit het ziekenhuis (gisteren dus). Ik was opgenomen voor mijn autisme, ze kunnen dit natuurlijk niet genezen, maar toch leren mee om te gaan. Gedurende deze zes maanden ben ik niet zo actief geweest op het forum omdat ik in het ziekenhuis geen internet had.

Hoewel ze in het ziekenhuis veel problemen hebben kunnen oplossen, is er nog altijd eentje die aan me knaagt. Ik heb veel te weinig Holebi vrienden, laat staan een lief die heb ik helemaal niet. Om het nog erger te maken ben ik nog steeds maagd, dat gezien mijn leeftijd toch begint door te wegen. Ik ben een jongen van 29 jaar... Nog een jaartje en ik word van WJNH afgescheiden, wegens te oud. En dan kom je terecht bij holebi verenigingen met allemaal oudjes, als die er al zijn. Want in mijn gemeente wordt er niet veel gedaan voor Holebi's buiten een vlag ophangen. Ik heb me ondertussen al voor genomen om te verhuizen naar Hasselt, immers daar Holebi verenigingen zijn in overvloed. (Een ander argument zou zijn dat er beter openbaar vervoer is.)

Mijn grootste probleem is dat ik teveel af ga op het uiterlijk, waarschijnlijk een reden dat ik nog niemand hebben kunnen vinden. Mijn schoonheidsideaal is iemand die groter is dat 189 cm, gepierd en redelijk is geschapen. Hij hoeft niet knap te zijn, maar te lelijk mag hij niet zijn. Normaal is goed genoeg voor mij. Ik ben trouwens al blij als de persoon één eigenschap heeft van mijn schoonheidsideaal.

Qua innerlijk ligt het voor mij een stuk moeilijker, maar ik suggereer toch dat hij geduldig is, immers dat toch nodig is voor mijn autisme. Iemand die lief is en niet agressief is, is ook mooi meegenomen.

Voor vrienden maakt uiterlijk me helemaal niks uit, daar vind ik dezelfde interesse van een groter belang. Ik heb eerder een beperkte interesse, bijvoorbeeld in anime, maar nog meer in manga. Ik verzamel zelfs de papieren versies van manga. Verder heb ik nog een interesse in schaken dat tevens ook een hobby van mij is, zoals manga lezen.
Ik heb recent ook terug Yu-Gi-Oh opgepikt, een interessant spel, het enige nadeel is dat dit vrij kostelijk is. Ik vraag me af of ik het nog verder ga zetten.
Ik ben ook aan het twijfelen of ik zou gaan fitnessen. Ik deed dit in het ziekenhuis en nu twijfel ik of ik het zou voortzetten in een echte fitness. Het enige probleem is het prijskaartje.
Ik game ook graag hoewel ik de laatste tijd het minder doe. Het spel dat ik momenteel naar uit kijk is Pokémon Sun and Moon.

Nu zal ik naar mijn vragen komen. Hoe kan je in contact komen met andere Holebi's, liefst met dezelfde interesses? Is er een plaats waar je andere Holebi's kunt ontmoeten? Zijn er nog die met gelijkaardige problemen zitten?

Alvast bedankt om de moeite te nemen om mijn berichtje te lezen,
Met vriendelijke groeten,
Darkcrow

Florre
Moderator van het jaar 2017

Re: Opnieuw een keer voorstellen

Bericht door Florre » 01 okt 2016 11:20

Welkom terug Darkcrow

:welkom:

Misschien eens een kijkje nemen in het topic Activiteiten en Uitgaan.
En gewoon veel babbelen met mensen dat kan altijd helpen.

Groetjes
Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 01 okt 2016 11:26

Heyhey Darkcrow

Ook een welkom terug van mij!! :balloons:

Ikzelf kan je helaas niet zoveel tips geven (behalve een beetje de activiteiten van de holebigroepen in het oog houden en wie weet zit er iets tussen dat je ligt en waarvoor je eens een uurtje wilt treinen.)
Hopelijk kunnen de andere forummers je nog wat tips geven!!

Succes :)

Groetjes idk
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

john21wall
New user
New user
Contacteer:

Bericht door john21wall » 03 okt 2016 13:16

Veel plezier ermee. Ik hoop hem af en toe nog terug te kunnen zien... mini meet?

Hé, op die foto staat er nog tekst onder de kentekenplaat voor, zo heb ik hem niet verkocht

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 03 okt 2016 15:42

john21wall schreef:Veel plezier ermee. Ik hoop hem af en toe nog terug te kunnen zien... mini meet?

Hé, op die foto staat er nog tekst onder de kentekenplaat voor, zo heb ik hem niet verkocht
Ik ben in de war.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 04 okt 2016 10:56

sterretje schreef:
john21wall schreef:Veel plezier ermee. Ik hoop hem af en toe nog terug te kunnen zien... mini meet?

Ik ben in de war.
Je bent niet de enige die niet kan volgen, waarschijnlijk een misplaatst bericht.

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 06 okt 2016 07:08

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 06 okt 2016 21:56

Welkom terug, Darkcrow! :wuif:

Als mede- holebi-met-autisme sta ik voor zeer gelijkaardige obstakels. Misschien kunnen jij en ik samen een praatgroep oprichten? :wink:

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 07 okt 2016 09:16

Confusion schreef:Welkom terug, Darkcrow! :wuif:

Als mede- holebi-met-autisme sta ik voor zeer gelijkaardige obstakels. Misschien kunnen jij en ik samen een praatgroep oprichten? :wink:
Het lijkt me een leuk idee. Het enige probleem is dat het moeilijk is om Holebi's met autisme te bereiken. De Roze Bink is ook een Holebi vereniging voor mensen met een beperking (hier in Limburg), maar zij hebben ook problemen om Holebi's met een beperking zoals autisme te bereiken.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 07 okt 2016 09:52

Ik denk dat je je beter niet te veel vastpint op geaardheid. Doe wat je leuk vindt, zoek mensen op met wie je hobby's kan delen enz... Door holebi's te zoeken in jouw regio met die lichamelijke trekken, interesses en wil om een (vriendschaps)relatie op te bouwen stel je de eisen best hoog, vind ik.

Moest ik jou zijn ik zou zoeken naar mensen met dezelfde interesses, man, vrouw, hetero, homo of wat dan ook. Je komt zo wie zo holebi's tegen en ondertussen heb je een leuke tijd.

Ik ben zelf niet echt voorstander van groepen op te richten die zich richten op niches binnen de niche, wat holebi's met een beperking zijn. Ik ben de inclusie gedachte meer genegen. Het is waarschijnlijk waar dat mensen met autisme misschien eenvoudiger aansluiting met elkaar vinden. Doch, ook zij kennen jou niet, misschien is dat vertrouwen in een vlottere communicatie dan misschien eerder ijdele hoop.

Soit succes!
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 07 okt 2016 19:06

vorvzie schreef:Ik denk dat je je beter niet te veel vastpint op geaardheid. Doe wat je leuk vindt, zoek mensen op met wie je hobby's kan delen enz... Door holebi's te zoeken in jouw regio met die lichamelijke trekken, interesses en wil om een (vriendschaps)relatie op te bouwen stel je de eisen best hoog, vind ik.

Moest ik jou zijn ik zou zoeken naar mensen met dezelfde interesses, man, vrouw, hetero, homo of wat dan ook. Je komt zo wie zo holebi's tegen en ondertussen heb je een leuke tijd.

Ik ben zelf niet echt voorstander van groepen op te richten die zich richten op niches binnen de niche, wat holebi's met een beperking zijn. Ik ben de inclusie gedachte meer genegen. Het is waarschijnlijk waar dat mensen met autisme misschien eenvoudiger aansluiting met elkaar vinden. Doch, ook zij kennen jou niet, misschien is dat vertrouwen in een vlottere communicatie dan misschien eerder ijdele hoop.

Soit succes!
Jij hebt eigenlijk wel gelijk met wat je zegt. Een niche in een niche daar komen te weinig mensen op af. Eigenlijk zouden ze zoiets moeten organiseren zoals een holebi receptie. Waar alle Holebi's worden op uitgenodigd die bovendien overdag doorgaat zodat iedereen kan komen.

Een plaats vinden waar mensen met dezelfde interesse samen komen is ook niet zo simpel. Ik zoek al een eeuwigheid naar een mangaclub. Nooit gevonden.
Forums genoeg maar hetgeen ik zoek zit er niet tussen.

Gesloten