Vrij nieuw

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Gesloten
It'sWritten
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Vrij nieuw

Bericht door It'sWritten » 29 jul 2016 01:05

Hee,

Ik heb al enkele reacties geplaatst op het forum maar me nooit degelijk voorgesteld. Ik ben een meisje/dame van 20, uit Holland, heb deze site doorgekregen van een zeer goede vriendin van mij, zij is dacht ik van oorsprong Belg, dus dat verklaart denk ik wel wat ik als Dutchie hier doe.
Ik vond laatst de prachtigste omschrijving van mijn geaardheid. Ik val op alle mogelijke genders om het zo te zeggen. Momenteel heb ik een periode waar ik toch wel de meeste voorkeur heb voor vrouwen, mannen liggen totaal niet in mijn route nu.
Oké, dat voor de nieuwsgierige mensen. Verder over mij is dat ik vreselijk van muziek houd, schrijven is mijn grootste passie, ik fotografeer graag , gamen is een absolute ja en heb sinds kort een verzorgpaard dus sinds kort zit ik ook weer in het paardenwereldje. Volg een studie in Life Sciences (laboratoriumschool) dus als ik soms wat te enthousiast over cellen praat, je bent gewaarschuwd.

Ook wil ik heel even kwijt dat ik de sfeer op dit forum zo heerlijk vind. Iedereen is zo vriendelijk tegen elkaar! Wat een verademing dat dit nog kan op internet tegen elkaar zeg! ;D
Dus nu al heel erg bedankt voor de vriendelijke manier waarop er op mijn berichten gereageerd wordt, dat doet me zo goed!

vraagsteller
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Vrij nieuw

Bericht door vraagsteller » 29 jul 2016 09:54

It'sWritten schreef:Hee,

Ik heb al enkele reacties geplaatst op het forum maar me nooit degelijk voorgesteld. Ik ben een meisje/dame van 20, uit Holland, heb deze site doorgekregen van een zeer goede vriendin van mij, zij is dacht ik van oorsprong Belg, dus dat verklaart denk ik wel wat ik als Dutchie hier doe.
Ik vond laatst de prachtigste omschrijving van mijn geaardheid. Ik val op alle mogelijke genders om het zo te zeggen. Momenteel heb ik een periode waar ik toch wel de meeste voorkeur heb voor vrouwen, mannen liggen totaal niet in mijn route nu.
Oké, dat voor de nieuwsgierige mensen. Verder over mij is dat ik vreselijk van muziek houd, schrijven is mijn grootste passie, ik fotografeer graag , gamen is een absolute ja en heb sinds kort een verzorgpaard dus sinds kort zit ik ook weer in het paardenwereldje. Volg een studie in Life Sciences (laboratoriumschool) dus als ik soms wat te enthousiast over cellen praat, je bent gewaarschuwd.

Ook wil ik heel even kwijt dat ik de sfeer op dit forum zo heerlijk vind. Iedereen is zo vriendelijk tegen elkaar! Wat een verademing dat dit nog kan op internet tegen elkaar zeg! ;D
Dus nu al heel erg bedankt voor de vriendelijke manier waarop er op mijn berichten gereageerd wordt, dat doet me zo goed!
Om je nog meer thuis te voelen, een kleine begroeting in het Nederlands: hartstikke welkom! :D
Nil volentibus arduum

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 29 jul 2016 11:52

:welkom:

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 29 jul 2016 16:58

welkom op het forum!

een hele goed vriendin van jou en je denkt dat ze Belg is van origine. :o hoe dan?

It'sWritten
New user
New user

Bericht door It'sWritten » 01 aug 2016 19:31

Barry schreef:welkom op het forum!

een hele goed vriendin van jou en je denkt dat ze Belg is van origine. :o hoe dan?
Omdat ze vanuit België vrij recent in Nederland is komen wonen, maar ik weet niet 100% zeker of ze ook in België is geboren, haha!

Bedankt ;D

Dobby
New user
New user

Bericht door Dobby » 05 aug 2016 22:28

Welkom!
Ik heb zelf ook paarden, dus je bent altijd welkom voor tips! :-)

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 15 aug 2016 22:08

It'sWritten schreef:... schrijven is mijn grootste passie, ... , gamen is een absolute ja
Oeh, ik ben wel benieuwd naar een schrijfseltje! We hebben daar ook een topic voor (denk ik).
Hetzelfde voor het gamen, neem zeker een kijkje in het gaming-topic onder Lifestyle!

Welkom op het forum! (^_^)//
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Gesloten