Provincie West-Vlaanderen

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Provincie West-Vlaanderen

Bericht door Echo » 01 aug 2009 10:37

tsjieptsjieptsjiep schreef:
marte schreef:ik woon in ardooie, dichtbij roeselare voor wie da boeregat nie kent :)
ik ook! Allé, toch deels. Maak jezelf kenbaar. Of zo :) .
Thaha, Ardooie, daar wonen echt zóveel holebi's hè (of zijn er veel holebi's afkomstig).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

peppi
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door peppi » 01 aug 2009 23:36

hoi

na een paar bezoekjes besloten om mij hier te registreren. ik ben een meisje van 22 jaar, studeer in gent en na moeilijke periode terug op zoek naar mezelf. lange tijd ook moeilijk gehad met m'n geaardheid. daardoor een grote liefde verloren en geen aandacht besteed aan vrienden. en nu voor mezelf besloten om via deze weg nieuwe mensen te leren kennen, het leven aan te pakken en genieten van elke dag.

x

steph
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door steph » 02 aug 2009 10:47

peppi schreef:hoi

na een paar bezoekjes besloten om mij hier te registreren. ik ben een meisje van 22 jaar, studeer in gent en na moeilijke periode terug op zoek naar mezelf. lange tijd ook moeilijk gehad met m'n geaardheid. daardoor een grote liefde verloren en geen aandacht besteed aan vrienden. en nu voor mezelf besloten om via deze weg nieuwe mensen te leren kennen, het leven aan te pakken en genieten van elke dag.

x
Welkom op dit forum! Ik studeer ook in Gent en wil ook ein-de-lijk es iets van mijn leven gaan maken én genieten!

Groetjes
Soulmates never die !

peppi
New user
New user

Bericht door peppi » 02 aug 2009 12:04

steph schreef:
peppi schreef:hoi

x
Welkom op dit forum! Ik studeer ook in Gent en wil ook ein-de-lijk es iets van mijn leven gaan maken én genieten!

Groetjes
:) dan zijn we al met 2. :greenthing:

Nele*
New user
New user

Bericht door Nele* » 06 aug 2009 14:31

Dag West-Vlamingen!

Zaterdag 15 augustus om 18u nodigt Wel Jong Niet Hetero alle geïnteresseerden uit om mee te komen denken, werken, helpen aan een nieuwe actie omtrent het holebithema aan de kust. Je hoeft niet te eten, wij zorgen voor iets lekkers.

Inschrijven en meer info via nele.vangils@weljongniethetero.be
(Moest je geïnteresseerd zijn en de dag zelf niet kunnen, mail me dan ook zeker!)

Tot dan!

Stresskip
New user
New user

Bericht door Stresskip » 07 aug 2009 12:36

katharina schreef:
Mmm schreef:@ Meimeisje (die zich afvroeg of er niemand in GROOT-Beernem woonde :p)
Ik woon niet zo ver, in GROOT Zedelgem namelijk ;-) (en er woont familie van me in Oedelem)
hier ook groot-zedelgem: loppem!
:o *sluit zich in het rijtje aan* :D
It's better to burn out, than to fade away. (N. Young)

Luxembrosa
New user
New user

Bericht door Luxembrosa » 09 aug 2009 21:48

Na 5 jaar Gents kotleven, helaas opnieuw fulltime toeroetenare ...en dus niet (zo) jong (meer), niet hetero...

Moet je u hier effie voorstellen vooraleer je door de debatten ofzo?

nicktjen
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door nicktjen » 09 aug 2009 22:03

Luxembrosa schreef:Na 5 jaar Gents kotleven, helaas opnieuw fulltime toeroetenare ...en dus niet (zo) jong (meer), niet hetero...

Moet je u hier effie voorstellen vooraleer je door de debatten ofzo?
Nee hoor. Maar een inleidingstekstje is altijd leuker voor de forummers om wat te weten te komen over u en uw hobby's, studies, interesses. Nu het is niet verplicht maar wel handig.

Luxembrosa
New user
New user

Bericht door Luxembrosa » 09 aug 2009 23:07

okei...ten geleide,

'k Heb politieke wetenschappen gestudeerd (m.u.v de ondertussen al 3 jaar op zich wachtende thesis), 'k werk in afwachting van enige inspiratie als dienstenproletariër en 'k overweeg als vrij student enkele vakken van sociologie of moraal bijeen te sprokkelen (n beetje intellectuele voeding is geen overbodige luxe als je werkt). Politiek (in de brede zin), sociale en socio-econ toestanden overpeinzen, pogingen tot (pseudo-) filosofische contemplatie, muziek (roots reggae, ska, ...), filmpjes...behoren tot mijn interesse-sferen.
Qua holebiaans (uitgaans)leven is er in dit dorpje weinig te beleven, dus hoopte ik om in deze een virtuele toog te vinden waar k mijn mijmeringen en ander gezever de wereld in kan sturen.
?
Groensels

Mmm
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mmm » 10 aug 2009 00:39

Luxembrosa schreef:okei...ten geleide,

'k Heb politieke wetenschappen gestudeerd (m.u.v de ondertussen al 3 jaar op zich wachtende thesis), 'k werk in afwachting van enige inspiratie als dienstenproletariër en 'k overweeg als vrij student enkele vakken van sociologie of moraal bijeen te sprokkelen (n beetje intellectuele voeding is geen overbodige luxe als je werkt). Politiek (in de brede zin), sociale en socio-econ toestanden overpeinzen, pogingen tot (pseudo-) filosofische contemplatie, muziek (roots reggae, ska, ...), filmpjes...behoren tot mijn interesse-sferen.
Qua holebiaans (uitgaans)leven is er in dit dorpje weinig te beleven, dus hoopte ik om in deze een virtuele toog te vinden waar k mijn mijmeringen en ander gezever de wereld in kan sturen.
?
Groensels
Ow ow, Torhout een dorp noemen :p
Hohja, voor holebi's inderdaad weinig te doen en vanaf dat je niet meer in het middelbaar zit, is de bewondering inderdaad wat kleiner, maar toch, afhankelijk van het moment kan het er nog wel eens leuk zijn ;-)
...want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren...

PARTYYY
Afbeelding

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 10 aug 2009 00:41

Luxembrosa schreef:okei...ten geleide,

?
Groensels
Rosa Luxemburg! :rock:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

nomeis

Bericht door nomeis » 10 aug 2009 01:55

Echo schreef:
tsjieptsjieptsjiep schreef:
marte schreef:ik woon in ardooie, dichtbij roeselare voor wie da boeregat nie kent :)
ik ook! Allé, toch deels. Maak jezelf kenbaar. Of zo :) .
Thaha, Ardooie, daar wonen echt zóveel holebi's hè (of zijn er veel holebi's afkomstig).
Is Laura Lynn lesbisch :o ? En t zijn allemaal potten ja(ok ik weet een uitzondering), echt in Roeselare en omstreken moet er iets in het water zitten. :)

soit, nog steeds West-Vlaming. En deep down zal ik dat altijd blijven. Hoezee!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 10 aug 2009 09:52

nomeis schreef:
Echo schreef:
tsjieptsjieptsjiep schreef:ik ook! Allé, toch deels. Maak jezelf kenbaar. Of zo :) .
Is Laura Lynn lesbisch :o ?
Ze maakt anders wel muziek voor bejaarde homo's...
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

Due pulcini
New user
New user

Bericht door Due pulcini » 15 aug 2009 15:48

Waregem :D
Just live your life!

nicktjen
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door nicktjen » 16 aug 2009 21:01

Precies nog veel volk van Waregem! :)

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 16 aug 2009 21:49

Luxembrosa schreef:een virtuele toog
:).
Amuseer je op het forum!

En ook een zomers "welkom" voor alle overige nieuwe West-Vlamingen hier!

Suspicion_girl
New user
New user

Bericht door Suspicion_girl » 18 aug 2009 15:36

[quote="marte"]ik woon in ardooie, dichtbij roeselare voor wie da boeregat nie kent :)[/quote]

Ook dat boeregat weet ik zijn, heb daar zelfs nog een lange tijd weekendwerk gedaan ;-)

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 18 aug 2009 17:21

Due pulcini schreef:Waregem :D
Waregem zelf of een deelgemeente?
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

sarah_
New user
New user

Bericht door sarah_ » 30 aug 2009 22:49

Hej x

Ik ben Sarah, 16, regio Kortrijk & nieuw hier :D
Maar ik ben eigenlijk nog een beetje aan het uitzoeken of ik nu lesbisch/bi of toch gewoon hetero ben. (srr alst raar klinkt)

Groetjs :sun:
Sarah

Mmm
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mmm » 31 aug 2009 10:27

sarah_ schreef:Hej x

Ik ben Sarah, 16, regio Kortrijk & nieuw hier :D
Maar ik ben eigenlijk nog een beetje aan het uitzoeken of ik nu lesbisch/bi of toch gewoon hetero ben. (srr alst raar klinkt)

Groetjs :sun:
Sarah
Klinkt helemaal niet raar
Welkom en da wordt uiteindelijk wel duidelijk zulle ;-)
...want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren...

PARTYYY
Afbeelding

Gesloten