Ze bedriegt me... En ik doe er niets aan...

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Gesloten
Saar

Ze bedriegt me... En ik doe er niets aan...

Bericht door Saar » 12 mar 2016 14:14

Mijn naam is Saar, en ik ben nu 3 jaar samen met Lisa. Ze is de liefde van mijn leven, nog nooit heb ik iemand zo graag gezien, ze is de reden waarom ik 's ochtends opsta, ik zou alles voor haar doen. ik ken haar al 6 jaar en heb 3 jaar moeten wachten, tot ze ook eindelijk voor mij koos. de mooiste dag van mijn leven, ik ben 25 jaar en zie haar als de persoon waar ik de rest van mijn leven zou willen bij zijn....
Maar plots veranderde alles. we hebben beide een druk leven zowel op werkvlak als sociaal en weten dus ook niet de hele tijd van elkaar wat we aan het doen zijn... op een dag was er iets vreemds, ik woon alleen, zij bij haar ouders. en ik moest haar dringend iets vragen, maar ze nam haar telefoon niet op, dus belde ik naar haar ouders thuis, die wisten me te vertellen dat ze niet thuis was, want ze was toch bij mij blijven slapen ? ik wist van niets en confronteerde haar ermee, ze werd heel erg kwaad, vertelde me dat ze bij een vriendin was blijven slapen omdat ze teveel had gedronken.. en ik voelde me oprecht schuldig, de weken erna waren er nog enkele van die momenten maar ik dacht dat het wel gewoon aan mij lag,... tot een maand geleden... ik fietste 'snachts naar huis, na een feestje van een vriendin en zag plots haar fiets staan enkele straten verder van waar ik woon. ik stuurde haar voorzichtig een berichtje, met de vraag wat ze aan het doen was, ze antwoordde dat ze tv aan het kijken was, en haar bed ging inkruipen.... daar stond ik, aan de grond genageld, ik stuurde slaapwel en ging naar huis. ik huilde de hele nacht, sinds die dag rij ik telkens langs daar naar men werk, en in de laatste maand stond haar fiets of auto daar verschillende keren. 's ochtends heel vroeg alsook in het midden van de nacht. Ondertussen weet ik dat het haar vorige vriendin is die daar woont,
Ik ben gebroken, kan me niet inbeelden dat ze me dit aandoet ik kan haar er niet meer mee confronteren, bang dat het waar is, bang dat ik haar kwijt ben, bang dat ik niet zonder haar kan leven. IK huil bijna elke dag, maar als zij er is doe ik gewoon normaal, maar ik trek dit niet. ik haat mezelf dat ik zo iemand ben geworden, en weet niet wat ik moet doen.
Ik durf het aan niemand te vertellen, voel me vernederd en belachelijk. vandaar mijn verhaal hier... alvast bedankt om het te lezen.
xx

Robbe
Meest gemiste forummer 2017
Geslacht: Man

Re: Ze bedriegt me... En ik doe er niets aan...

Bericht door Robbe » 12 mar 2016 14:32

De liefde is soms duivels... Zo duivels dat het jou tot dergelijke situatie dwingt.

Toch vind ik - hoe moeilijk het ook is- dat je de waarheid onder ogen moet durven te zien.

Als haar auto/fiets meerdere malen bij een ex van haar staat, dan heb ik slecht nieuws. Ze bedriegt je. Daar kan je toch niet meer om heen?
Het is toch onmenselijk om jezelf continu wijs te maken dat alles goed gaat en dat ze een trouwe vriendin is??
Here's the truth:
Het gaat niet goed tussen jullie beiden. ZIj bedriegt je en ze komt er nog mee weg ook... :evil:

Is dat dan de vrouw van je leven?? Iemand die continu met haar ex zit te foefelen en dan weer rustig bij jou komt, alsof er niks aan de hand is?
Het is erg lastig en hard voor jou, daar kan ik gerust inkomen. Maar toch.... Ik raad je aan om iets te doen hoor.

Als je blijft volhouden dat er niets aan de hand is, bedrieg je jezelf ook vind ik. Je beseft dat ze je bedriegt, wel doe er iets aan. Je zult haar wellicht inderdaad verliezen, en in de beginperiode zal het heel lastig zijn, maar het lijkt me toch een beter idee dan de situatie zoals ze nu is, vol te houden. Want dat is ook niet menselijk meer.

Hopelijk kun je je een beetje vinden in mijn reactie.

Veel goeie moed.
Robbe
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Beesti

Bericht door Beesti » 16 mar 2016 01:02

Ik zou haar ermee confronteren. "Ik zag jou fiets onlangs staan toen ik van mijn werk kwam, was jein de buurt?" en zien hoe ze rageert.

Vraag je ook af of je wel met haar wil samenzijn als ze je bedriegt.
Waarom is zij nog met jou samen als ze dat doet?

Het is niet makkelijklk, maar hier moet je over praten. Anders kan je niet meer van een relatie sptreken.

Heel veel moed.

Bereid het goed voor. Wat wil jij?

Centurion
New user
New user

Bericht door Centurion » 18 mar 2016 14:07

Hm. Hier is zeker iets niet pluis aan, maar pas op met overhaaste conclusies te trekken. Probeer nuchter te blijven: je betrapt haar inderdaad op liegen (en een grote kans op bedriegen), maar probeer het hoofd koel te houden. Laat de emoties niet de overhand nemen. Probeer als twee volwassenen een gesprek te voeren, waarbij je haar confronteert met haar gedrag. En dat mag je zeker doen: je hebt voor de volle honderd procent recht op uitleg. Wat zij doet is niet oké en als er meer aan de hand is, verdien jij dit zeker niet. Maar geef haar ook de kans haar verhaal te vertellen en spreek daarna je oordeel uit.

In ieder geval ontzettend veel sterkte! Als je assumpties terecht zijn, wens ik dit niemand toe, zeker jou niet.

:hug2:
Aim for the world.

Saar

Bericht door Saar » 30 mar 2016 21:12

hoi, bedankt voor jullie reactie's. het deed me deugd om te lezen dat ik toch niet volledig gek aan het worden was.
Ondertussen heb ik er een punt achter gezet, Ik heb pijn; mijn hoofd versus mijn hart.
Ik sta elke dag op, ga werken en probeer de avond te overleven en ben blij als ik weer mag gaan slapen.
Ze heeft me vernederd, belogen en bedrogen en dat zeg ik elke ochtend tegen mezelf. Maar elke avond dat ik ga slapen is het enige waar ik aan denk, de keer dat ze bloemen meebracht me in de ogen keek en zei dat ze nog nooit iemand zo graag had gezien...
chaos in mijn hoofd..

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 30 mar 2016 21:52

Hey Saar

Bedankt om ons op de hoogte te houden. Maak ook gerust een profiel aan op ons forum. Op die manier kunnen mensen die je willen helpen gemakkelijker een pb sturen. Probeer geregeld af te spreken met vrienden, probeer je zinnen een beetje te verzetten en geef jezelf vooral wat tijd. Een relatiebreuk is sowieso moeilijk en bedrog helpt daar niet bij. Een heel dikke :hugs: voor jou.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 14 apr 2016 22:39

Je hebt niet de gemakkelijkste, maar wellicht wel de beste weg gekozen, namelijk die voor jezelf. En dat is heel sterk! Zoals al eerder gezegd, weggaan (met vrienden), dingen doen, je bezig houden, praten met mensen op momenten dat je het nodig hebt enzovoort, maar ook tijd nemen voor jezelf om je verdriet en de pijn te verwerken, is de boodschap. Het vergt tijd, maar je komt er wel bovenop! En hopelijk kom je er uiteindelijk sterker uit. ;)
Come quickly, I'm tasting stars!

Peanut
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Peanut » 15 apr 2016 20:50

Saar schreef:hoi, bedankt voor jullie reactie's. het deed me deugd om te lezen dat ik toch niet volledig gek aan het worden was.
Ondertussen heb ik er een punt achter gezet, Ik heb pijn; mijn hoofd versus mijn hart.
Ik sta elke dag op, ga werken en probeer de avond te overleven en ben blij als ik weer mag gaan slapen.
Ze heeft me vernederd, belogen en bedrogen en dat zeg ik elke ochtend tegen mezelf. Maar elke avond dat ik ga slapen is het enige waar ik aan denk, de keer dat ze bloemen meebracht me in de ogen keek en zei dat ze nog nooit iemand zo graag had gezien...
chaos in mijn hoofd..
:hugs: :hugs: :hugs:

Dit heeft tijd nodig. Je zal nog vaak zo'n momenten hebben, maar stilaan gaan ze minder worden tot je opeens beseft dat je al een tijdje niet meer aan haar gedacht hebt, en dat je aan haar kan denken zonder pijn in je hart te voelen.

Veel sterkte

Gesloten