Het vrijgezel(lige)-topic

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
JustMe_
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Het vrijgezel(lige)-topic

Bericht door JustMe_ » 28 okt 2012 17:27

NeW2 schreef:Wat een trieste bedoening hier. Vrijgezel, en best wel tevreden hierover. Als ik zie wat vrienden laten schieten alleen omdat ze in een relatie zitten... Jeezs zo'n 'commitment' hoef ik (nu) niet. Een goede knuffel af en toe mis ik wel.
Daar heb je een punt! Mensen die een studierichting kiezen in dezelfde stad waar dat hun lief studeert, mensen die geen tijd meer steken in hun hobby's omwille van de tijd die ze moeten spenderen aan hun lief,... Dat zijn dingen die ik nu niet zou doen, en later ook niet!
Een relatie is ook zoveel leuker als je beiden nog een leven hebt naast die relatie, dat je dingen kan doen zonder elkaar als de ene iets graag doet wat de andere minder leuk vindt. Oké, je moet altijd wel rekening houden met elkaar, maar dat draait vooral om afspraken. Als je een aantal dingen bespreekt en duidelijk maakt wat je wensen zijn, weet je waar je staat. Moest mijn partner dan duidelijk maken dat hij/zij wilt dat ik al mijn vrijheid opgeef, zou ik toch nog eens nadenken of ik zo'n relatie wel wil.
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 28 okt 2012 18:42

JustMe_ schreef:
NeW2 schreef:Wat een trieste bedoening hier. Vrijgezel, en best wel tevreden hierover. Als ik zie wat vrienden laten schieten alleen omdat ze in een relatie zitten... Jeezs zo'n 'commitment' hoef ik (nu) niet. Een goede knuffel af en toe mis ik wel.
Daar heb je een punt! Mensen die een studierichting kiezen in dezelfde stad waar dat hun lief studeert, mensen die geen tijd meer steken in hun hobby's omwille van de tijd die ze moeten spenderen aan hun lief,... Dat zijn dingen die ik nu niet zou doen, en later ook niet!
Een relatie is ook zoveel leuker als je beiden nog een leven hebt naast die relatie, dat je dingen kan doen zonder elkaar als de ene iets graag doet wat de andere minder leuk vindt. Oké, je moet altijd wel rekening houden met elkaar, maar dat draait vooral om afspraken. Als je een aantal dingen bespreekt en duidelijk maakt wat je wensen zijn, weet je waar je staat. Moest mijn partner dan duidelijk maken dat hij/zij wilt dat ik al mijn vrijheid opgeef, zou ik toch nog eens nadenken of ik zo'n relatie wel wil.
Amen to that! :adore:

Een relatie waarbij je al je vrijheid moet opgeven heeft natuurlijk ook niet de kans om tot in de eeuwigheid te blijven duren. Vroeg of laat begint het je tegen te steken.
Ik heb het al voorgehad. Dat ik toen niet meer alleen mocht uitgaan, mijn beste vriendin amper tot niet zag, mijn eigen ouders zelfs niet zoveel meer zag, enz. Uiteindelijk ben ik dan één keer toch alleen weggeweest met maten. Kort daarna ontplofte de bom.
Wall schreef:Voor de rest huppel ik hier ook nog wat rond.
Voor knuffels klop je maar aan de deur rechts van je deur. ;)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Joshte_12
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Joshte_12 » 28 okt 2012 19:17

Vrijgezel, mag veranderen...

Wie? maakt niet echt uit, zolang ze me maar kunnen doen lachen...

En een tikkeltje romantisch zijn ;-)

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 05 nov 2012 13:33

Vrij gezellig inderdeed, het moet voor mij niet veranderen nu. Ik denk dat ik net mijn evenwicht heb gevonden en een vriendje zou er niet inpassen :D En heb niet direct goesting om weer eens alles aan te passen.
For what is life worth without a little laughter.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 05 nov 2012 21:44

Ik hoor hier ook al een hele tijd bij.
Ik val altijd op de verkeerde, of de verkeerde op mij, of er valt helemaal niets.
Anyway, momenteel heb ik helemaal geen last van frustraties!
Spoiler! :
Al zou ik haar wel graag nog één keer zien, gewoon om dat hoofdstuk af te sluiten.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 07 nov 2012 15:04

Perdrix schreef:Ik hoor hier ook al een hele tijd bij.
Ik val altijd op de verkeerde, of de verkeerde op mij, of er valt helemaal niets.
Spoiler! :
Al zou ik haar wel graag nog één keer zien, gewoon om dat hoofdstuk af te sluiten.
Iemand terugzien om vervolgens een hoofdstuk af te sluiten? Knap van je als je dat kan!
Ik ben het soort persoon die dan weer holderdebolder verliefd wordt, en dan weer een halfjaar nodig heeft om er bovenop te komen.
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 07 nov 2012 17:35

JustMe_ schreef:
Spoiler! :
Iemand terugzien om vervolgens een hoofdstuk af te sluiten? Knap van je als je dat kan!
Ik ben het soort persoon die dan weer holderdebolder verliefd wordt, en dan weer een halfjaar nodig heeft om er bovenop te komen.
Ghoja, ik wil gewoon kunnen weglopen en zeggen tegen mezelf: nu is het gedaan. Wegens omstandigheden lees examens is dat nooit gelukt.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 08 nov 2012 00:26

Perdrix schreef:
JustMe_ schreef:
Spoiler! :
Ghoja, ik wil gewoon kunnen weglopen en zeggen tegen mezelf: nu is het gedaan. Wegens omstandigheden lees examens is dat nooit gelukt.
Maak er dan werk van :) als dat echt is wat je wilt!

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 13 nov 2012 23:31

Ik heb steeds meer goesting om op straat te lopen met een bord met "IK BEN KEI LESBISCH" op. Katten en kussens knuffelen zaagt na een tijd wel af. :supersad: Oh hormones.

Edit: Of ik moet naar de kapper om mijn haren in een broske te knippen en een paar geruite vestjes kopen.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 13 nov 2012 23:47

dDelusional schreef:Ik heb steeds meer goesting om op straat te lopen met een bord met "IK BEN KEI LESBISCH" op. Katten en kussens knuffelen zaagt na een tijd wel af. :supersad: Oh hormones.

Edit: Of ik moet naar de kapper om mijn haren in een broske te knippen en een paar geruite vestjes kopen.
Herkenbaar! :wink:
Meer geloof me, de liefde zal je nog wel vinden! Blijf gewoon jezelf en geniet van 't leven :)
Oké, ik ben in een filosofische mood vandaag. Ik probeer mezelf gewoon ook hiervan te overtuigen...

OT: Ook nog steeds vrijgezel dus, en 'in trouble' met mensen die interesse hebben :-?

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 13 nov 2012 23:52

dDelusional schreef: Oh hormones.
Dat heb ik maandag gedacht :o
Best dat kijken mag :D

En ja, nog steeds vrijgezel. Met z'n ups en downs. Nu vooral dat laatste, maar dat heeft met andere dingen te maken. Ik zal haar wel vinden! Ze zal bereikbaar zijn en het zal wederzijds zijn! Ooit.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 13 nov 2012 23:57

Ik wil eventjes van mijn hormonen een siroopje maken.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 14 nov 2012 11:44

Disco Trut schreef:
dDelusional schreef:Ik heb steeds meer goesting om op straat te lopen met een bord met "IK BEN KEI LESBISCH" op.
Dat zou zo mooi zijn!

Als ik iemand me zo'n bord zag lopen zou ik zeker eens knipogen.

Misschien moet je er ergens nog 'ECHT' tussenschrijven.
En: misschien moet je dit gewoon op een T-shirt laten drukken.
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

xCaroline
New user
New user

Bericht door xCaroline » 15 nov 2012 20:28

Bleuh, nog steeds hier :emo:
En deze week, echt:
Afbeelding

Ma écht é! Zit niet voor mijn neus zo te doen, doe dat ergens anders.
Meestal ben ik geen koppelhater, ik word altijd goede vrienden met het aanhangsel, gewoon deze week, too much and don't rub it in my face. :parts:

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 15 nov 2012 20:32

xCaroline schreef:Bleuh, nog steeds hier :emo:
En deze week, echt:
Afbeelding

Meestal ben ik geen koppelhater, ik word altijd goede vrienden met het aanhangsel, gewoon deze week, too much and don't rub it in my face. :parts:
Geweldige GIF. :lol:

:whip: aan al die koppeltjes.
Spoiler! :
Nee nee, 't is maar een grapje ze.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 16 nov 2012 09:06

Hahaha, 'aanhangsel' :)

Luxuria
New user
New user

Bericht door Luxuria » 22 nov 2012 22:40

Zooo, het is hier wel vrij gezellig he XD
(Dat krijg je er nou van he, van dat eeuwenlange vrijgezel zijn: slechte humor)
En dat mopje klonk zoveel beter in mijn hoofd -.-
I put my hands up in the air
try to act like I don't care...

liekex3
New user
New user

Bericht door liekex3 » 23 nov 2012 22:51

Vandaag net 10 maanden vrijgezel.
Klinkt niet zo slecht zou je denken?
Vergeet het maar. Ik wil Kerst vieren met een liefje :p hahaha

Maar toch is het single zijn ook fijn op het gebied dat je met niemand rekening moet houden. Maar soms is rekening houden met iemand net zo fijn :(

Enkele weken terug was ik echt wanhopig op een nieuw lief. Maar dat werkte niet, dus denk ik nu wat komt, dat komt. ;)

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 24 nov 2012 01:47

De enige volwassen single persoon zijn op een trouw is net alsof er iemand een "in your face"-hamer op je slaat.

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 25 nov 2012 23:45

Laysiv schreef:
xCaroline schreef:Bleuh, nog steeds hier :emo:
En deze week, echt:
Afbeelding

Meestal ben ik geen koppelhater, ik word altijd goede vrienden met het aanhangsel,just don't rub it in my face. :parts:

:whip: aan al die koppeltjes.
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Gesloten