holebi TV-tips

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Sofie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

holebi TV-tips

Bericht door Sofie » 27 sep 2004 16:32

Om de 'wildgroei' aan aankondigingen een beetje tegen te gaan, bij deze een exclusief forum voor de holebi TV-tips. Dit kan dus gaan van films tot docu's tot ...

Wil je iets aankondigen? Vermeld dan steeds duidelijk de datum, het TV-station en het uur. Een begeleidend tekstje is natuurlijk ook leuk :D Voor commentaar is er uiteraard ook plaats!

Sofie

[edit door Sofie: blijkbaar een goede tip van surferke, mensen kijken immers niet verder dan hun neus lang is :D )
Laatst gewijzigd door Sofie op 30 sep 2004 00:20, 2 keer totaal gewijzigd.
[Doctor] What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.
[Cecilia] Obviously, Doctor, you've never been a 13-year-old girl.

surferke

Bericht door surferke » 27 sep 2004 16:51

:offtopic: er dan misschien beter een 'sticky' van maken?

-Buddy-

Bericht door -Buddy- » 28 sep 2004 14:00

Ciao Bella! op kanaal 2 elke dinsdagavond... alhoewel, is dit een holebi Tv-tip? 'k geraak er op den duur zelf niet meer aan uit :-?

Begeleidend tekstje:

“Italianen denken slechts aan twee dingen. Het tweede is spaghetti.” :roll:

closeup

W817

Bericht door closeup » 01 okt 2004 22:35

In W817 is Steve Gay, vind da programma wel chic!

M.

Bericht door M. » 01 okt 2004 23:17

in thuis: volgens mij komt er nog iets tussen 'dokter an' en die 'bazin' van die boetiek

twijfels
Experienced user
Experienced user

Bericht door twijfels » 02 okt 2004 13:59

queer as folk!!!
op kanaal 2, elke zondag om 23.30 uur ofzoiets begint het

Laurens

Bericht door Laurens » 02 okt 2004 14:53

Angels in America! Elke zaterdag op nederland 3! Een superserie gebasseerd op een supertoneelstuk!
:D :lol: :D

http://www.hbo.com/films/angelsinameric ... l?vid_id=0

exitMusic
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door exitMusic » 03 okt 2004 10:46

Laurens schreef:Angels in America! Elke zaterdag op nederland 3! Een superserie gebasseerd op een supertoneelstuk!
:D :lol: :D
Ik heb gisteren de eerste aflevering ( van zes) gezien, en ik moet zeggen: zwaaar onder de indruk! Klasse van HBO ( die onder meer Six Feet Under in hun stal hebben zitten), en dat van de eerste seconde tot de laatste! Visueel is het zalig, zwevend tussen realiteit en fantasie, alwaar engelen nooit ver weg blijken. Sarcasme en humor wisselen elkaar in sneltempo af, net zoals de prachtprestaties van de ongekende acteurs. De gekende acteurs doen ook hun best: Al Pacino is zalig als conservatieve in-the-closet-kerel. En Meyl Streep deed haar best als mannelijke rabbij, (ze speelt vier verschillende rollen) hoe vreemd dit ook klinkt...
Een serie met filmallures, iets wat niet vaak gebeurt. Zelden zoiets boeiends en sterk gezien! Dus, allen, zaterdagavond opnieuw aan uw buis gekluisterd, want deze serie heeft niet voor niets elf emmy's gewonnen ( bijna een unicum)!
There's always a siren, singing you to shipwreck

sisken
Senior user
Senior user

Bericht door sisken » 05 okt 2004 15:43

zaterdag op TV1 om 21.30:

What makes a family met Brooke Shields en oa. Whoopi Goldberg

De verpleegster Janine Nielsen leert op een dag Sandy Cataldi kennen. De twee vrouwen worden stapelverliefd op elkaar. Kort na hun huwelijk beslissen ze samen een gezinnetje te stichten. Sandy ondergaat kunstmatige inseminatie... (bron: TeVeblad)

Brooke Shields believes she has finally found happiness, now that she and her lesbian partner (Cherry Jones) have a child. But when Jones passes away five years later and her scheming parents apply for custody behind Shields' back, an affecting struggle ensues. (bron: IMDb)
To avoid discovery... I stay on the run
To discover things for myself... I stay on the run

Dax
I have no life
I have no life

Bericht door Dax » 06 okt 2004 19:47

Eén dezer dagen op de vrt. Weet titel niet meer en ben te lui om op te zoeken. Maar lesbiennes met een kinderwens zullen er wellicht wel in geïnteresseerd zijn. Of fans van Whoopi, dat kan ook altijd.
On ne voit bien qu'avec le Coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux!

sisken
Senior user
Senior user

Bericht door sisken » 06 okt 2004 20:17

euh... Daxke da's wel de film die ik al aangehaald had he...

misschien in't vervolg eerst eens lezen wat een ander al gepost heeft? :wink:

Dax
I have no life
I have no life

Bericht door Dax » 06 okt 2004 20:51

Idd, blijkbaar al gepost. Nou ja, zo'n topic als dees lees ik niet hoor... ik post gewoon als ik iets zie of hoor om mijn medemens een dienst te bewijzen. :wink:
On ne voit bien qu'avec le Coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux!

erin
Regular user
Regular user

Bericht door erin » 07 okt 2004 21:00

M. schreef:in thuis: volgens mij komt er nog iets tussen 'dokter an' en die 'bazin' van die boetiek
ja, daar staat duidelijk iets te gebeuren tussen die 2 (ik had Thuis enkel vorige week vrijdag gezien, en ik zag het al meteen)

Obscura
Regular user
Regular user

What makes a family

Bericht door Obscura » 10 okt 2004 11:37

Gistern film (gebasseerd op een waargebeurd verhaal!!! nog erger!!!!! ) op TV 1, "what makes a family" echt heel aangrijpend :(
Tging over een lesbische koppel dat een dochtertje krijgt, maar de moeder sterft na 5 jaar aan een ziekte en in de staat florida hebben alleen bloedverwanten het recht het kind te adopteren... dus de andere moeder (nienie) ziet haar dochtertje bij haar weggehaald worden... het kind leeft bij de grootouders (de ouders van de overleden moeder) en na een lange depressie vecht ze er toch voor om haar dochtertje terug bij haar te krijgen... met een mooi einde als gevolg...
Florida is nog altijd de enige staat die het niet toelaat aan homosexuelen te trouwen of om kinderen te adopteren... Nienie is nog steeds een uitzondering!!! zot e!
Die film heeft mij zot geraakt... ik heb veel traantjes laten vloeien... typisch ik ;)

sisken
Senior user
Senior user

Bericht door sisken » 19 okt 2004 17:45

Vanaf zondag op TV1: The Ellen Show

de nieuwe sitcom van Ellen Degeneres na het stopzetten van Ellen.

Ze speelt er een openlijk lesbische vrouw in, die teruggaat naar haar hometown

vanaf zondag om 16.45 op TV1

Thanneke

Bericht door Thanneke » 24 okt 2004 20:29

M. schreef:in thuis: volgens mij komt er nog iets tussen 'dokter an' en die 'bazin' van die boetiek
Zeker en vast!

Thanneke

Bericht door Thanneke » 24 okt 2004 20:32

Twas gistere "The object of my affection" me¨Paul Rudd. Gaat over een homo en zijn beste vriendin die same wone ma hij wordt verliefd en zij wordt jaloers; me Jennifer Anniston en Paul Rudd. Echt heeeeeele mooie film! Ge moet dien echt ne keer zien! Hureuh!!! :wink:

Erniette

Bericht door Erniette » 24 okt 2004 23:21

Ik ken op 't ogenblik nie echt zo'n fantastische holebi-achtige-programma's. Maar heb wel gehoord dat mtv met een holebizender begint in februari geloof ik. Hopelijk kunnen wij belgskes da ook ne keer outchecken ;-).

Wat ik op dvd zag, en hilarisch vond was in sex and the city, de aflevering waarin samantha lesbisch geworden was. Zelden zo gelachen met een tv-programma

Steven
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Steven » 24 okt 2004 23:34

Ellen DeGeneres viel vanaf vandaag en voortaan elke zondag te bewonderen in 'The Ellen Show', haar nieuwste serie na 'Ellen'. Jammer dat het maar één seizoen is geworden, de eerste afleveringen waren ginds (over the sea and far away) namelijk te zien rond 11 september en vanzelfsprekend waren de kijkcijfers er ook naar. Bijzonder jammer.

The Ellen Show, elke zondagnamiddag op tv1.

ZotteLotte

Bericht door ZotteLotte » 25 okt 2004 01:40

Thanneke schreef:
Zeker en vast!
Ach, ik dacht dat ook, maar of ze er nu echt op doorgaan deze keer? Laatst een heruitzending gezien van aflevering over de ex-blinde die aan Jean-Pierre vertelt dat ze wat had met haar roommate, en nog 'twijfelde'. 'k Was dat al bijna vergeten, ze hebben er ook nooit nog wat mee gedaan... :roll:

(Ja, als ik thuis ben, kijk ik wel eens naar thuis :))

Gesloten