Frustraties, irritaties en ergernissen [11]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Florre
Moderator van het jaar 2017
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [11]

Bericht door Florre » 23 sep 2016 15:38

Pancake schreef:Administratie op Erasmus. 'nuff said.
veralgemeen dat maar naar administratie op elke hoge school :lol:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

Nora79
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Nora79 » 23 sep 2016 16:08

@ Florre: nee, nee mijn schoolgaande kindjes brengen die mottige virussen soms mee naar huis.

@ redwings: da's wel spooky dat ze der zo nadrukkelijk een regel tegen homoseksualiteit hebben... Hou je't daar nog vol in de kast? Veel courage!

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 23 sep 2016 18:41

Nora79 schreef:@ Florre: nee, nee mijn schoolgaande kindjes brengen die mottige virussen soms mee naar huis.

@ redwings: da's wel spooky dat ze der zo nadrukkelijk een regel tegen homoseksualiteit hebben... Hou je't daar nog vol in de kast? Veel courage!
Ik heb niet veel keus hé, maar gaat wel nog, nog 7 weken Tanzania, maar daar hoef ik niet in het Nederlands mee te praten over jongens ;)

OT: reisgenootje is haar gouden ketting met emotionele waarde van haar nek gerukt geweest hier, waardoor de leuke dag veranderde in proberen die ketting te traceren en terug te kopen... Wat ik volledig versta uiteraard, maar echt fijn is het niet ;)

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 23 sep 2016 21:41

Ik heb (gelukkig) (nog?) geen kindjes en heb beslist dit jaar niet tussen de kleine kindjes te lopen ... ik heb het ook zitten :( (maar vermoedelijk is mijn broer de schuldige (en dat is ook nog steeds een groot klein kind, dus misschien klopt het wel ;) )).

Het is gewoon de tijd van het snotteren :supersad:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Writing
New user
New user

Bericht door Writing » 27 sep 2016 22:28

Van die mensen die elke 5 minuten een foto op FB plaatsen van hun hond.
Ik heb niets tegen huisdieren, maar ik heb toch echt geen behoefte aan een uurlijkse update van het leven van Blackie.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 28 sep 2016 08:52

Writing schreef:Van die mensen die elke 5 minuten een foto op FB plaatsen van hun hond.
Ik heb niets tegen huisdieren, maar ik heb toch echt geen behoefte aan een uurlijkse update van het leven van Blackie.
²

Idem voor katten.

maar oh wee als je daarover iets durft zeggen..Dan ben je meteen een dierenhater/beul.
Fluctuat nec mergitur

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 28 sep 2016 09:24

LOL :roflmao:

Lang leve die fakebook!

Hahahahaha

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 28 sep 2016 20:47

JFK schreef:
Writing schreef:Van die mensen die elke 5 minuten een foto op FB plaatsen van hun hond.
²

Idem voor katten.

maar oh wee als je daarover iets durft zeggen..Dan ben je meteen een dierenhater/beul.
En mensen die alle dagen van die statussen/foto's/updates via apps plaatsen genre: 'Deel dit om te laten zien dat jij een fantastische dochter hebt', 'Wie was jij in je vorige leven?', 'Dit is hoe jij bent: dit zijn je positieve en negatieve eigenschappen', 'Het is tijd om te zien wie mijn vrienden zijn. Enkel wie op deze status reageert zijn mijn échte vrienden. Deel dit om te zien wie je échte vrienden zijn.' of een ouderwets plaatje met wat glitters en een hondje erop en de tekst: 'Ik wil jullie gewoon even zeggen dat ik in mijn bedje kruip. Slaapwel!' En mensen die bijna élk nieuwsartikel dat ze op het internet tegenkomen delen. Iemand op mijn facebook deelt zo serieus een goeie 10-tal nieuwsartikels van HLN, GvA,.. per dag, los van alle andere statussen die ze elke dag post. Als je graag de krant leest kan je dus als alternatief ook naar haar profiel surfen. Of haar nieuwsselectie representatief is voor wat de meeste mensen interesseert, is een ander paar mouwen. :lol: De ontvolgknop werd in ieder geval snel ingedrukt. :p
Come quickly, I'm tasting stars!

Writing
New user
New user

Bericht door Writing » 28 sep 2016 21:32

Coincidence schreef:
JFK schreef:
²

Idem voor katten.

En mensen die alle dagen van die statussen/foto's/updates via apps plaatsen genre: 'Deel dit om te laten zien dat jij een fantastische dochter hebt', 'Wie was jij in je vorige leven?', 'Dit is hoe jij bent: dit zijn je positieve en negatieve eigenschappen', 'Het is tijd om te zien wie mijn vrienden zijn. Enkel wie op deze status reageert zijn mijn échte vrienden. Deel dit om te zien wie je échte vrienden zijn.' of een ouderwets plaatje met wat glitters en een hondje erop en de tekst: 'Ik wil jullie gewoon even zeggen dat ik in mijn bedje kruip. Slaapwel!' En mensen die bijna élk nieuwsartikel dat ze op het internet tegenkomen delen. Iemand op mijn facebook deelt zo serieus een goeie 10-tal nieuwsartikels van HLN, GvA,.. per dag, los van alle andere statussen die ze elke dag post. Als je graag de krant leest kan je dus als alternatief ook naar haar profiel surfen. Of haar nieuwsselectie representatief is voor wat de meeste mensen interesseert, is een ander paar mouwen. :lol: De ontvolgknop werd in ieder geval snel ingedrukt. :p
De enige manier om eraan te ontsnappen...

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 29 sep 2016 21:35

Ik heb nul komma nul recht om hierover te klagen, maar jongens die 99,9 procent gay zijn en dan facebook volspammen met hoe graag ze hun vrouwelijk lief zien. Daaraan kan ik me echt wel ergeren :p
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 30 sep 2016 09:02

Robbe schreef:Ik heb nul komma nul recht om hierover te klagen, maar jongens die 99,9 procent gay zijn en dan facebook volspammen met hoe graag ze hun vrouwelijk lief zien. Daaraan kan ik me echt wel ergeren :p
afleidingsmanoeuvre? :wink:

Geen zorgen, ooit zullen ze wel het licht zien.
(en dan gaan ze hun Facebook volspammen hoe graag ze hun BF zien. :wink: THIS IS FOREVER ! :roll: )
Fluctuat nec mergitur

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 30 sep 2016 16:19

Ik erger mij dood aan het feit dat klimaat altijd wat op de tweede plaats komt in de politiek. Tegen dat die opwarming er effectief is zijn veel van die politiekers natuurlijk al dood. Maar ik heb geen zin om om een veel te warme planeet te leven, gewoon omdat de politiek 'fuck you' zegt tegen de generatie die dat gaat meemaken :evil:
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Nora79
Senior user
Senior user

Bericht door Nora79 » 01 okt 2016 15:56

Frustrerend wat de gevolgen van angst en paniekzaaierij kunnen zijn:
http://www.msn.com/nl-be/nieuws/nationa ... ailsignout

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 01 okt 2016 21:06

Mijn zus die haar lief dit weekend boven mij verkiest :(
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 02 okt 2016 11:58

Ik heb net een telefoongesprek met een ouder van een Chirolid mega-gênant voor mezelf gemaakt :headbang:

Florre

Bericht door Florre » 02 okt 2016 12:06

TylerXD schreef:Ik heb net een telefoongesprek met een ouder van een Chirolid mega-gênant voor mezelf gemaakt :headbang:
haha dat kan gebeuren :lol:
ah zo hou je er tenminste weer een spannend verhaal aan over :roflmao:

Florre

Bericht door Florre » 03 okt 2016 19:08

Ik erger me soms echt dood aan hoe de media verslag brengt,
het is naar mijn mening echt te vaak eenzijdig of subjectief
waarbij ze zo vaak proberen iets te bagatelliseren totdat er een hele rel van komt
zelfs in het voetbal en dergelijke

AAAARRRRRRGGGGGHHHHHHHHHH :headbang:
ik eet die gazet nog eens op van pure frustratie

a pianist
Regular user
Regular user

Bericht door a pianist » 04 okt 2016 19:19

Soms moet ik eens leren om mijn mond open te trekken in plaats van altijd maar alles voor mezelf te houden :-?
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 04 okt 2016 20:19

Ik moest een mail naar een prof sturen met daarin een taak die ik tegen ten laatste morgenvroeg moet afgeven. Natuurlijk merkte ik niet dat ik een klein foutje heb ingeschreven in zijn e-mailadres waardoor ik meteen na het versturen zo'n gegenereerde mail kreeg die me vertelde dat het mailadres fout was en wat ik moest doen om dat op te lossen. Ik volg dus de instructies, deze keer typ ik wil het juiste e-mailadres in, ik verzend, maar ik zie bij verzonden items nog steeds het verkeerde adres staan. (En ik ben heel zeker dat ik dan het juiste heb getypt)
Dus ik probeer dat opnieuw, terug hetzelfde verhaal.

Dus ik weet niet of ik nu nog een derde keer moet proberen en het risico lopen dat ik de prof irriteer met mijn gespam (maar ik ben zeer zeker dat ik na die fout wel het juiste e-mailadres heb geschreven, 2 keer zelfs) of ik het zo moet laten en het risico moet lopen dat hij de taak niet krijgt.

:angry: Waarom moet zoiets altijd bij mij gebeuren en speel ik dat ook altijd klaar :angry:

UPDATE: Ik krijg net een bericht dat hij het heeft gelezen. Weg frustraties :ibi:
Soms ben ik echt wel een klungel :roll: :roll:

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 08 okt 2016 09:33

Idk: 'Papa, hoe rij je straks? Over Antwerpen of Brussel?'
Papa: 'Over Antwerpen.'
Idk: 'Ok, dan doe ik dat ook. '
*Papa zegt alle voor-en nadelen van de weg via A'pen en Brussel.*
Idk: 'Maar over Antwerpen dus.'
Papa: 'Neen, ik ga denk ik over Brussel.'

ZUCHT
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Gesloten