Volgens mij heeft ze het wel hoor Idkidk schreef:WAT WISKEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEE?!Wiske schreef:Het is gebeurd. Ik ben bezweken onder de druk en ...Spoiler! :

dus misschien had je beter dit gezet:
WAT WISKEEEEEEEEEEEE JAAAAAAAAAAAAAA?!

Volgens mij heeft ze het wel hoor Idkidk schreef:WAT WISKEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEE?!Wiske schreef:Het is gebeurd. Ik ben bezweken onder de druk en ...Spoiler! :
Ik bedoelde 'Nee laat het niet waar zijn, ik kijk op naar mensen die geen fb hebben en zich zo weinig mogelijk op het internet-rijk bevinden.'Florre schreef:Volgens mij heeft ze het wel hoor Idkidk schreef:WAT WISKEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEE?!Wiske schreef:Het is gebeurd. Ik ben bezweken onder de druk en ...Spoiler! :![]()
![]()
je lijkt mijn mama wel.....idk schreef:Ik bedoelde 'Nee laat het niet waar zijn, ik kijk op naar mensen die geen fb hebben en zich zo weinig mogelijk op het internet-rijk bevinden.'Florre schreef:Volgens mij heeft ze het wel hoor Idkidk schreef:WAT WISKEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEE?!Wiske schreef:Het is gebeurd. Ik ben bezweken onder de druk en ...Spoiler! :![]()
![]()
Ik herken dat laatste zinnetjeWiske schreef:Sorry Idk, het kon niet anders![]()
Onlangs zei nog iemand dat ik super creatief was en ze dacht dat dat kwam doordat ik geen fb had haha. Ik heb al een volledige dag fb en toch heb nog nog 2 borstbeeldjes geboetseerd
Maar het is puur uit noodzaak dus veel zal ik me er niet ,ee bezighouden (zeg ik nu...)
Ik ken dat ook ... en nu ben ik verslaafd. Echt niet leuk meer :'(Florre schreef:Ik herken dat laatste zinnetjeWiske schreef:Sorry Idk, het kon niet anders![]()
Onlangs zei nog iemand dat ik super creatief was en ze dacht dat dat kwam doordat ik geen fb had haha. Ik heb al een volledige dag fb en toch heb nog nog 2 borstbeeldjes geboetseerd
Maar het is puur uit noodzaak dus veel zal ik me er niet ,ee bezighouden (zeg ik nu...)
dat heb ik mijn mama ook wijsgemaakt![]()
En door die verslaving valt ze altijd andere mensen lastigidk schreef:Ik ken dat ook ... en nu ben ik verslaafd. Echt niet leuk meer :'(Florre schreef:Ik herken dat laatste zinnetjeWiske schreef:Sorry Idk, het kon niet anders![]()
BAN HET DOE HET WEG NU JE NOG KAN
en eikeeees Florre ik je mama? Das te erg eh, seg, denk eens na?!
Als we ons basseren op 'andere mensen lastig vallen' ... dan zou het inderdaad goed kunnen dat je mijn zoon bent ... en dat lijken op iemand inderdaad hetzelfde is als zijn ... AMBETANT GEVAL DAT JE BENT OP FB!Florre schreef:En door die verslaving valt ze altijd andere mensen lastigidk schreef:Ik ken dat ook ... en nu ben ik verslaafd. Echt niet leuk meer :'(Florre schreef:Ik herken dat laatste zinnetjeWiske schreef:Sorry Idk, het kon niet anders![]()
en eikeeees Florre ik je mama? Das te erg eh, seg, denk eens na?!lijken op iemand is blijkbaar al hetzelfde als zijnSpoiler! :
ben ik dan zoooooo erg?idk schreef:Als we ons basseren op 'andere mensen lastig vallen' ... dan zou het inderdaad goed kunnen dat je mijn zoon bent ... en dat lijken op iemand inderdaad hetzelfde is als zijn ... AMBETANT GEVAL DAT JE BENT OP FB!Florre schreef:En door die verslaving valt ze altijd andere mensen lastigidk schreef:Ik ken dat ook ... en nu ben ik verslaafd. Echt niet leuk meer :'(Florre schreef:Ik herken dat laatste zinnetjeWiske schreef:Sorry Idk, het kon niet anders![]()
en eikeeees Florre ik je mama? Das te erg eh, seg, denk eens na?!lijken op iemand is blijkbaar al hetzelfde als zijnSpoiler! :
Florre schreef:ben ik dan zoooooo erg?idk schreef:
Als we ons basseren op 'andere mensen lastig vallen' ... dan zou het inderdaad goed kunnen dat je mijn zoon bent ... en dat lijken op iemand inderdaad hetzelfde is als zijn ... AMBETANT GEVAL DAT JE BENT OP FB!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, uitzonderingen bevestigen altijd de regelidk schreef: Jazeker, ERGER! Want elke generatie wordt erger ...
plaats maar een nulletje achter die 2idk schreef:Neen, jij bent toch nog maar 2 jaar?
En hier is er overduidelijk GEEN uitzondering!
Niets van, ik weet het nog goed.Florre schreef:plaats maar een nulletje achter die 2idk schreef:Neen, jij bent toch nog maar 2 jaar?
en binnenkort al 21
wat worden we oud
Iets zegt me dat dit niet klopt....idk schreef:Niets van, ik weet het nog goed.Florre schreef:plaats maar een nulletje achter die 2idk schreef:Neen, jij bent toch nog maar 2 jaar?
en binnenkort al 21
wat worden we oud
28 december 2014 kwam jij ter wereld. Op de dag van de onnozele kinderen. xxx