Na alweer 100 pagina's aan getater, gelach, ups en downs en vermelden wat 's avonds de pot schaft (en hier en daar wat gezever ) is het tijd voor een nieuw babbeltopic! Thuis is waar onze spam staat en wat het forum betreft... zijn deze topics onze thuis
Dus er maar weer op los!
Met dank aan redwings voor het beslissen over de naam
Laatst gewijzigd door VindGeenNaam:p op 25 okt 2015 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
Ik wou nog uit het vorige topic quoten, maar dat gaat niet meer... Dus doe ik het hier: @Yami_Luna : dat zijn best wel goedkope pannenkoeken! Die wil ik wel es proeven xD
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”
Misschien heeft er iemand kip aan 't spit mee?
Gohja, moest ik er niet door zijn in januari zit die kans er wel in hoor
We hadden eens een heuse pannenkoekdiscussie hé? Maar sinds mijn verkoopactie vorig jaar had ik enkel maar verse meer doet me eraan denken dat ik nog lekkere pannenkoeken in de diepvries op kot heb
Wat een onproductieve dag vandaag... Opgestaan om 13h terug gaan slapen om 14.30h Nu terug wakker. Allemaal de schuld van de party op het film fest. De muziek stond zo luid dat ik die perfect kon horen op kot. Het was alsof ik midden in de menigte stond, ware het niet dat ik wou slapen.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)
Dat we dit nog mogen meemaken zeg, nieuw topic. En VGN die het startte? Ai ai.
Ik vond het vorige topic nogal West-flutisch getint. Tijd om daar komaf mee te maken?
Goed nieuws!
Voor al diegene die extra slaap nodig hebben, morgen is hét moment om een uurtje langer te slapen! Het is weer de klok verzetten vannacht:)
Ik dacht: ik zeg het even. Want als niemand het mij gezegd had, was ik het zelf ook vergeten