Valentijn

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Anoniem

Valentijn

Bericht door Anoniem » 15 jan 2014 11:44

Goedemiddag iedereen,

Ik ben niet zeker waarin ik mijn vraag moet plaatsen, maar ik denk dat het topic "Relaties" er toch vrij goed tegen aanleunt.

Wordt er door jullie nog Valentijn gevierd? Zo ja, wat is de meest origineelste Valentijn die je ooit kreeg? Of wat schenk jij uw partner? Ik weet zelf nog niet goed of ik wel wil meedoen aan deze commerciële activiteit, maar misschien dat ik tóch wel iets kleins wil doen voor m'n partner. Hopelijk kan ik hier een beetje inspiratie opdoen indien ik uiteindelijk besluit te participeren ;-)

Alvast bedankt.

Groetjes!

fabio
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Valentijn

Bericht door fabio » 15 jan 2014 12:19

Valentijn all year long! nu nog iemand vinden om het mee te vieren ;)
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 15 jan 2014 12:47

Ik doe die dag niets speciaals eigenlijk. Ik probeer tijdens het jaar door te verrassen en graag te zien en niet specifiek op die ene dag.

Anoniem

Bericht door Anoniem » 15 jan 2014 13:39

En wat mag ik dan verstaan onder jouw verrassingen, Krisman? Romantisch zieltje? Heerlijk! :-)

Fluostift
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Fluostift » 20 jan 2014 00:21

Valentijn gaat op in de blok, dus geen 14 februari voor mij ;-)

lorenzo jwt
New user
New user

Bericht door lorenzo jwt » 02 feb 2014 09:50

valentijn is de leukste lievdes dag voor iedereen! laat jullie goed verwennen ! ps: omgekeert ook! xxjes

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 02 feb 2014 13:08

Anoniem schreef:En wat mag ik dan verstaan onder jouw verrassingen, Krisman? Romantisch zieltje? Heerlijk! :-)
Gewoon, kleine dingen. Eens gaan eten, hem eens goed vastpakken, hem zeggen hoeveel ik van hem houd, eens trakteren in een kledingwinkel als hij iets graag ziet,...
Allemaal geen wereldschokkende dingen maar gewoon vaak,laten zien hoeveel hij voor me betekend zonder daarvoor 1 dag te moeten iets doen.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 02 feb 2014 23:47

fabio schreef:Valentijn all year long! nu nog iemand vinden om het mee te vieren ;)
I second that :P

Valentijn is plat commercieel en bullshit en onzin en blablabla...
En tóch vind ik het leuk allemaal :oops:
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 03 feb 2014 12:47

fabio schreef:Valentijn all year long! nu nog iemand vinden om het mee te vieren ;)
Krisman schreef:Ik doe die dag niets speciaals eigenlijk. Ik probeer tijdens het jaar door te verrassen en graag te zien en niet specifiek op die ene dag.
^ Dit! Valentijn is voor mij een commercieel gedoe waar ik niet aan mee doe. Ik vind het flauw. Het komt over alsof je een enkele dag per jaar je partner moet verwennen en er de andere 364 dagen niets speciaals moet gebeuren... Neen bedankt. ;)

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 03 feb 2014 13:09

Zoals hierboven al aangehaald, vind ik het niet meer dan een commercieel gedoe. Bedrijven en media hebben ooit een gat in de markt gevonden en zijn daar opgesprongen, maar ik vind er niets aan. Ik heb geen goesting om op die dag een roze / rood beertje voor mijn (denkbeeldig weliswaar) lief te kopen om mijn liefde te uiten. Bah. Doe uw eigen ding.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 03 feb 2014 23:41

Ik ga hier een ander standpunt nemen. Ik hou wel van valentijn, weliswaar sinds ik een lief heb. Om romantisch te zijn moet je geen dag nemen maar het is wel leuk om eens extra speciaal te zijn. Wij vierden de 100 dagen,123 dagen, 200 dagen, 300 dagen, 1 jaar, 500 dagen en binnenkort het einde van de tienermaanden van ons relatie. Een speciale dag, of meerdere, per jaar mag dan wel volgens mij. Dat het commercieel enzo is maakt mij niets uit, ik neem het als een goed excuus om mijn lief nog eens te zien.

Wij gaan wss lang uitslapen, schaken,,dominium spelen, film kijken, snookeren, ... Dingen die het leukst waren op de dates die we hebben gehad en enkele komen van onze eerste date. Het is een idee. Mss eens wat avontuurlijker gaan en iets pikanter doen dan normaal, voor de mannen chipendales nadoen en voor de vrouwen zie spoiler. Zie het als een excuus om verder te gaan dan normaal.
Spoiler! :
vanaf 6:50 , ook een vrije leuke serie over een lesbisch tiener die haar eerste stappen legt in seizoen 1,

Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 04 feb 2014 13:08

Goh ja, ik zou niet direct iets gaan kopen, maar iets gaan doen. Oké, wanneer je door de winkel loopt en je ziet ineens allemaal gigantische harten dan merk je wel dat het vooral een commercieel gebeuren is. Daar zou ik dus niet aan mee doen.

Ik ben eerder iemand die iets lekker klaar zou maken, daarna een stapje in de wereld zou zetten of iets zou doen wat we beide graag doen (of zoals Lawstudent, iets wat ons zou herinneren aan vroegere dates of zelf de eerste date). Herinneringen (aan vroeger en aan de dag) vind ik veel belangrijker dan iets kopen of krijgen. Aan dingen waaraan je kunt terugdenken met een glimlach hecht ik veel grotere waarde dan aan materiële zaken.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 04 feb 2014 14:27

Ik denk wel dat ik haar verrassen met een bloempje of zo. Ze is zo'n romantisch zieltje :D (en eigenlijk is dat ook gewoon fijn, wel zeggen tegen elkaar dat je niet meedoet met Valentijn, maar dan toch iets kleins geven). Plunchen roze beesten en hartjes en die dingen, dat is er dan weer zo fel over. Bleeeik.

En we verrassen elkaar constant, dus waarom ook niet op Valentijn?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 05 feb 2014 14:08

Ik snap dat velen het een commercieel iets vinden. Ik heb geen lief, maar had ik er één dan zou ik het leuk vinden om die dag toch iets samen te doen en dan is een bloemetje ook wel leuk om haar te geven lijkt me. Ergens vind ik het raar om die dag niets te doen terwijl mensen rond je lopen te pronken wat ze allemaal gedaan/gekregen hebben. Het is zoals moederdag, ik doe tijdens het jaar ook heel wat voor mijn mama, maar als ze op moedertjesdag niets zou krijgen, dan kan ik mij voorstellen dat ze zich toch wat ongelukkig zou voelen. En ik eerlijk gezegd ook.

Dusja, een klein gebaar op valentijn vind ik leuk. Dure kettingen/ringen zijn er echt over. Daarvoor dient valentijn absoluut niet.
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

glasscandy
New user
New user

Bericht door glasscandy » 05 feb 2014 16:14

Ik vind het ergens wel fijn om deze dag niet 'zomaar' voorbij te laten gaan. Ik heb dit jaar als verrassing een mini-snowboardtripje naar de Alpen gepland. :love: Gezellig met zijn tweetjes in de sneeuw kan niet mislopen. Misschien is valentijn ook wel een goed excuus om er zonder schuldgevoel nog eens tussenuit te trekken.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 05 feb 2014 20:30

zolang ik geen lief heb spreek ik met een vriendin af :p en verwennen we onszelf, da's meestal eens goed koken, flesje wijn, dessert twee vrijgezellen :p
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 05 feb 2014 22:05

Wij gaan een hele week Valentijn vieren in Boedapest. 8)

Gesloten