SPUNK 01/02 @ Concertzaal, Vooruit

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Captian_E
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: SPUNK 01/02 @ Concertzaal, Vooruit

Bericht door Captian_E » 21 jan 2014 19:45

Ik heb geen vrienden die mee willen gaan naar holibi-fuiven :cry:
Ze zijn bang dat ze teveel aandachtg gaan krijgen door vrouwen (damn girl don't flatter yourself :parts: )

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 21 jan 2014 22:54

Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Sal
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Sal » 31 jan 2014 22:45

Captian_E schreef:Ik heb geen vrienden die mee willen gaan naar holibi-fuiven :cry:
Ze zijn bang dat ze teveel aandachtg gaan krijgen door vrouwen (damn girl don't flatter yourself :parts: )
héhé ken dat gevoel, maat jij mag wel altijd meehollen naar hun parties :D
"When you possess light within, you see it externally." ~ Anais Nin

Afbeelding

rilenka
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door rilenka » 01 feb 2014 00:03

't zal voor een volgende keer zijn...
valt samen met een eetfestijn waar ik 2dagen helpen moet
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 03 feb 2014 10:55

Disco Trut schreef:De organisatoren doen het duidelijk niet slecht, want er was wel genoeg volk, denk ik, maar het is toch absoluut de laatste keer geweest dat ik me naar Spunk begeef.

't Is dat er leuke mensen waren en 't is dat ik me altijd amuseer in het gezelschap van sommige mensen, want de muziek was om van te huilen.

En het is niet zo dat ik maar één van de DJ's heb meegemaakt.

Nu, vermoedelijk zal dat wel aan mij liggen, want er blijft volk komen. Anderzijds, als je dan een heerlijk coole disco-dansvloer maakt en niemand van de mensen die daar op staat is aan het dansen, dan is er misschien toch iets mis..
Mijn lief en ik zijn ook tamelijk vroeg doorgegaan omdat de muziek echt ongewoon ondansbaar was. Toen we net toekwamen, rond 1u à 2u was het nog oké, maar daarna echt deplorabel. Nochtans hebben we eigenlijk niet veel nodig, een goeie dikke beat, wat melodie, af en toe ne keer kunnen meezingen (maar zelfs zonder hits of zo te draaien, lukt dat ook).

We hadden de vorige keer nog gezegd dat het de laatste keer ging zijn, maar omdat de datum nu goed viel, toch geweest... tja. Zelfs in den Abacho zijn de feestjes beter. En dat zegt al iets...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 03 feb 2014 11:11

Disco Trut schreef:De organisatoren doen het duidelijk niet slecht, want er was wel genoeg volk, denk ik, maar het is toch absoluut de laatste keer geweest dat ik me naar Spunk begeef.

't Is dat er leuke mensen waren en 't is dat ik me altijd amuseer in het gezelschap van sommige mensen, want de muziek was om van te huilen.

Nu, vermoedelijk zal dat wel aan mij liggen, want er blijft volk komen. Anderzijds, als je dan een heerlijk coole disco-dansvloer maakt en niemand van de mensen die daar op staat is aan het dansen, dan is er misschien toch iets mis..
Disco Trut slaat zoals steeds terug de nagel op de kop. Was het niet dat het gezelschap leuk was, anders was ik daar al lang buiten.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 03 feb 2014 12:59

miss fraise schreef:

Disco Trut slaat zoals steeds terug de nagel op de kop. Was het niet dat het gezelschap leuk was, anders was ik daar al lang buiten.
³
Dat is ook de reden waarom ik niet meer naar Spunks ga. :wink: De muziek en sfeer vond ik er zelden goed. Ik ging ook meestal gewoon voor het gezelschap en mensen tegen te komen.
Maar omdat ik ook al een jaartje ouder begin te worden (lees: het publiek wordt logischerwijze jonger en jonger), heb ik wel een beetje het gevoel dat ik elders beter op mijn plaats ben. :wink:
Fluctuat nec mergitur

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 03 feb 2014 20:08

Disco Trut schreef:Als je niet kàn dansen (niet eens ironisch!) op een fuif zie ik nog weinig redenen om er naartoe te gaan.
Compleet mee eens!

Gelukkig was er nog tof gezelschap.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 03 feb 2014 23:04

Same as above. Jammer inderdaad van de discovloer die niet echt diende. Ik snap niet waar ze die dj's vandaan halen. Ik heb altijd het gevoel dat het pippo's zijn die zelf nooit maar ook NOOIT op een dansvloer staan te shaken :D Als gevolg weten ze dus ook niet wat voor muziek te moeten draaien... Hopelijk leest de organisatie dit. Ik begrijp wel dat het moeilijk is om dj's te vinden maar laat zo van die prutsers aub uw fuifconcept niet ruïneren. Ik denk dat er veel goodwill is onder je bezoekers maar ik ga toch niet meer overkomen vanuit Antwerpen voor Spunk.
Disco owns the world

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 05 feb 2014 16:44

Ik vind dat eigenlijk heel vreemd. Nadiem Shah speelde al op Pukkelpop en Laundry Day. Daarnaast staat hij ook geregeld op Playground. Dan zou die toch goed moeten zijn?

Luna
New user
New user

Bericht door Luna » 06 feb 2014 23:14

Muziek was idd. niet goed! Amai ... een beetje dansbare muziek had wel gemogen :p

Verkeerd Geparkeerd
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door Verkeerd Geparkeerd » 11 feb 2014 19:30

Met plezier luisteren we naar jullie input.

Welke DJ's verwachten jullie dan op SPUNK?
Welk genre van muziek verwachten jullie op SPUNK?
Heb je voorbeelden/links van liedjes die je graag eens zou horen op een volgende SPUNK?

Deel gerust hier of via een privébericht. Alle input wordt in rekening gebracht. :)

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 12 feb 2014 15:32

A-lectric.
Beatgewelt.

Zouden er wel passen denk ik
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Nancy_1989
New user
New user

Bericht door Nancy_1989 » 12 feb 2014 23:31

hoi iedereen,
Ik had het wel fijn gevonden om nog eens uit te gaan, maar alleen is maar alleen. Zijn er mensen die zin hebben om mee uit te gaan? Zo leer ik wat nieuwe mensen kennen en verbreed mijn sociale contacten.

Gr.
:)

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 14 feb 2014 11:29

Verkeerd Geparkeerd schreef:Met plezier luisteren we naar jullie input.

Welke DJ's verwachten jullie dan op SPUNK?
Welk genre van muziek verwachten jullie op SPUNK?
Heb je voorbeelden/links van liedjes die je graag eens zou horen op een volgende SPUNK?

Deel gerust hier of via een privébericht. Alle input wordt in rekening gebracht. :)
Persoonlijk ben ik wel fan van het indie/rock'n'roll op de dansvloer, zoals bijvoorbeeld het concept van Date With The Night in Gent Maar goed dat is al redelijk specifiek, dus ik verwacht niet dat dit nu op spunk gedraaid wordt.

Wat ik wél verwacht als ik naar een fuif ga, is dat er muziek gedraaid wordt die de mensen doet dansen (of toch op zijn minst bewegen)!
Als dat er is, ben ik al heel tevreden en dan maakt het mij verder niet uit welke dj komt.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 15 feb 2014 08:06

Ik weet niet wie je moet nemen. Misschien andere instructies geven? Ik snap dat Spunk zich wilt onderscheiden en dat is goed. Het was ook best wel goed gedraaid. Enkel de dienstbaarheid lag niet hoog. Iets populairder qua muziek? Maar dat mag best nog een elektronisch sausje over liggen.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Heligoland
Regular user
Regular user

Bericht door Heligoland » 15 feb 2014 14:45

Loesbloem schreef: Persoonlijk ben ik wel fan van het indie/rock'n'roll op de dansvloer, zoals bijvoorbeeld het concept van Date With The Night in Gent Maar goed dat is al redelijk specifiek, dus ik verwacht niet dat dit nu op spunk gedraaid wordt.
Ik ga ook graag naar DWTN maar da's idd nogal afwijkend van spunk. Misschien kan er eens gedacht worden aan een holebi-indiefeestje onder een nieuwe naam?

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 16 feb 2014 22:25

Ik vind dansbaarheidsgehalte ook zeer belangrijk voor een fuif. Uiteindelijk ga je naar een fuif om je eens volledig te laten gaan. Momenteel zijn bezoekers te vaak gewoon aan het praten en dit ligt deels aan de muziek. Ik ben ook voorstander van iets meer commerciële muziek, alsook leuke dansplaten van de jaren 80-90-00. Het hoeft niet allemaal te hedendaags te zijn. Een goede mix van de vorige aangehaalde dingen. Ik zou niet te alternatief gaan eerlijk gezegd tenzij iets later op de avond als iedereen al wat op heeft en de sfeer er al in zit.
Disco owns the world

Verkeerd Geparkeerd
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door Verkeerd Geparkeerd » 02 mar 2014 11:49

Merci allemaal voor jullie feedback :).

SPUNK is nog steeds gericht op commerciële electro-pop, indien je meer oude hits en meer commerciële muziek wilt, dan raden we met plezier ons SPRINKLE-fuiven aan :). Deze zijn ideaal om te dansen op hits van toen en nu. Momenteel hebben we geen indie/rock concept lopen.

We omschrijven het verschil altijd een beetje zo, op SPRINKLE hoor je Lady Gaga met Paparazzi zoals de radio versie, op SPUNK hoor je daar dan meestal een leuke (electro)remix ervan :).

SPUNK: https://www.facebook.com/spunkvg
SPRINKLE: https://www.facebook.com/sprinklevg

Verder wil ik ook even benadruk dat we enkele voorgestelde DJ's al gehad hebben:
zoals Moonlight Matters was al reeds eens te gast :D, vorig jaar. Ook heb ik goed nieuws dat we voor komende fuif A-lectric hebben teruggevraagd. De andere voorstellen hou ik in beraad voor een volgende fuif!

De discovloer was ook vooral bedoeld om mensen nog meer aan het dansen te brengen, wat in ons opzicht wel gelukt is. De zaal zat ook nog voller dan verwacht om 5u en er is de laatste uren ook nog wat afgedanst :), alleen is het inderdaad soms jammer dat er te weinig gedanst werd. Ik raad wel aan de volgende keer, meer naar het podium te begeven (eventueel met oordopjes), daar is er wel steeds meer ambiance :).

Anyways, merci voor de feedback en hopelijk tot een volgende fuif :)!

Gesloten