Te jong?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Helen

Te jong?

Bericht door Helen » 16 dec 2013 22:53

Hey allemaal,
Eerst en vooral bedankt om dit te lezen en misschien te beantwoorden! Ik heb enkele maanden geleden ontdekt dat ik lesbisch ben. Enkele van mijn vrienden weten dit maar ik ben nog niet echt uit de kast gekomen. Ik vroeg me af waar ik iemand zou kunnen ontmoeten? Ik ben nog maar 14 jaar dus ik zie het niet echt zitten om naar fuiven te gaan ofzo. Ik was wel verliefd op een meisje maar ik weet bijna 100% zeker dat ze hetero is dus dat heb ik opgegeven. Hoe kan ik nu nog iemand leren kennen?
Groetjes Helen

Speciaalgeval
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Te jong?

Bericht door Speciaalgeval » 17 dec 2013 00:50

Heey

Je kan naar een holebivereniging gaan. Geen idee van waar je bent? In Hasselt heb je bijvoorbeeld inderdaad. Hier opt forum kan je ook meisjes vinden :)

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Lawstudent » 17 dec 2013 15:37

Speciaalgeval schreef:Heey

Je kan naar een holebivereniging gaan. Geen idee van waar je bent? In Hasselt heb je bijvoorbeeld inderdaad. Hier opt forum kan je ook meisjes vinden :)
Het forum niet dient als datingsite, just saying.

OT: Min19 is een leuke plek waar je kan gaan als je nieuwe mensen wilt leren kennen.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Speciaalgeval
New user
New user

Bericht door Speciaalgeval » 17 dec 2013 18:34

Lawstudent schreef:
Speciaalgeval schreef:Heey

Het forum niet dient als datingsite, just saying.

OT: Min19 is een leuke plek waar je kan gaan als je nieuwe mensen wilt leren kennen.
Nee natuurlijk niet. Maar ze kan hier wel mensen leren kennen waarmee ze kan praten. Het is een begin?

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Lawstudent » 17 dec 2013 19:19

Het is inderdaad een begin en het is zeker geen slechte. Ik wou het gewoon eventjes highlighten.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Helen

Bericht door Helen » 17 dec 2013 19:59

Dankje voor de reacties! Ik ga eens naar een holebivereniging in de buurt gaan. Ik hoop gewoon dat er een paar mensen zijn van mijn leeftijd

MiAmorPorSiempre
New user
New user

Bericht door MiAmorPorSiempre » 18 dec 2013 21:25

heeeeeeeeey,

Ik had hetzelfde probleem :) nu ben ik 15 sinds een maand,
Ik was 13 toen ik hier kwam, ik wou mensen leren kennen, maar ik kon naar geen vereniging gaan, niet op kamp, geen uitstap enz...
Dus ben ik hier maar een beetje blijven rondkijken. MAAAAAAAAR ik heb hier ook mijn vriendin leren kennen, die nu al 15 maand mijn vriendin is).
Het probleem is zeker niet dat je te jong bent :D er is eigenlijk geen probleem, kijk hier een beetje rond :D
xx
I'm jealous of every girl who held you, 'cause at that moment, she held my entire world.

Gesloten