seks en relaties bij homo's en bi's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
doggy
New user
New user
Geslacht: Man

seks en relaties bij homo's en bi's

Bericht door doggy » 16 dec 2013 19:58

ik weet niet zeker of ik in deze topic juist ben maar ik zou hier willen vragen of ik nu bi of homo ben

ik heb dus al seks gehad met beide geslachten en ik voel me op seksueel vlak meer aangetrokken tot jongens, en bij meisjes voel ik meer emotioneel iets dus hiermee bedoel ik dat ik nooit een relatie zal beginnen met een jongen maar ik zal wel seks hebben met een jongen en ik zal wel een relatie met een meisje willen hebben maar ik zou liever seks met een jongen willen

hierdoor vraag ik me ook af wat is de definitie van homo en bi?

Duplo
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: seks en relaties bij homo's en bi's

Bericht door Duplo » 17 dec 2013 01:16

Ik denk dat het belangrijk is dat je jezelf niet in een hokje probeert te steken. Je hebt ervaring met beide geslachten, maar misschien ben je nog geen jongen tegen het lijf gelopen waarmee je een goede emotionele band kan hebben of misschien ben je nog geen meisje tegengekomen waarmee je een seksuele relatie wilt... Zoals hier veel gezegd op het forum: tijd brengt raad. Je raakt er wel uit wie of wat je bent, of hoe je jezelf wil noemen :)

En voor definities kan ik je altijd doorverwijzen naar den dikke Van Dale :wink: maar volgens mij bestaan er geen uitsluitende definities voor 'homo' en 'bi'. De ene aanschouwt zichzelf homo omdat hij vooral relaties met mannen heeft, de ander zal zich net daarom bi aanschouwen :)

doggy
New user
New user

Bericht door doggy » 17 dec 2013 18:09

maar is het dan normaal dat je denkt dat je bi bent in deze situatie, omdat ik liever niet bi ben, ik kan da gewoon nie accepteren van mezelf

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 17 dec 2013 19:35

Ja, het is helemaal normaal om dit te denken. Ik was op een moment ook zo (ik dacht dat ik ofwel homo was maar geen relatie wou met mannen, bi was of hetero met een aantrekking tot mannen). Ik was meer seksueel aangetrokken tot mannen maar zag eerder een relatie met een vrouw. Dit was tot ik mijn eerste grote mannencrush had. Het was de eerste keer dat ik zoiets voelde voor een vent. Ik was tot dan heel verward en daarna dacht ik dat ik homo was.
Ik voel nu nog steeds dingen voor vrouwen maar ik ben nu in een relatie met een man. Na al die verwarring ben ik tot de conclusie en tot rust gekomen dat ik (momenteel dan toch) bi ben. Zo ver een kleine samenvatting van mijn verhaal als je dat kan helpen.

Mijn vraag is: waarom kan je het niet van jezelf accepteren dat je bi zou zijn?
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

doggy
New user
New user

Bericht door doggy » 17 dec 2013 19:50

ik weet niet precies waarom, maar ik heb wel een vermoeden (maar die vertel ik liever niet via een forum)

lorenzo jwt
New user
New user

Bericht door lorenzo jwt » 02 feb 2014 09:41

ik denk dat je bi bent ! in mijn leven had ik da ook ik voelde me beter bij jongens

Zathura
Regular user
Regular user

Bericht door Zathura » 02 feb 2014 15:35

Het kan even goed zijn dat je gewoon hetero bent en dat je op dit moment je gewoon seksueel aangetrokken voelt tot mannen. Bij mannen weet je immers wat goed voelt en bij vrouwen zit je wat in het ongewisse. Het kan evengoed zijn dat over een paar jaar mannen je helemaal niks meer zeggen, of net wel natuurlijk. Ik zou gewoon nog wat afwachten en zien hoe je gevoelens groeien.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

the legionnaire
New user
New user

Bericht door the legionnaire » 10 mei 2014 20:23

doggy schreef:ik weet niet zeker of ik in deze topic juist ben maar ik zou hier willen vragen of ik nu bi of homo ben

ik heb dus al seks gehad met beide geslachten en ik voel me op seksueel vlak meer aangetrokken tot jongens, en bij meisjes voel ik meer emotioneel iets dus hiermee bedoel ik dat ik nooit een relatie zal beginnen met een jongen maar ik zal wel seks hebben met een jongen en ik zal wel een relatie met een meisje willen hebben maar ik zou liever seks met een jongen willen

hierdoor vraag ik me ook af wat is de definitie van homo en bi?
Ik heb denk dat ik hetzelde 'probleem' heb. Ik heb echter nog geen seks gehad met een man, en al wel met een vrouw. En ik weet ook niet of ik dat dan wel werkelijk wil, seks met een man.
Ik geraak misschien wel opgewonden als ik knappe mannen zie, maar bij sommige vrouwen voel ik me ook wel goed.

Ik ben dus ook serieus aan het twijfelen tussen homo of bi, maar zoals Zathura zei, misschien ben ik gewoon hetero met een 'zwak voor mannen', of hoe je het ook mag noemen.

Ik ben er ook nog niet uit, en ik weet ook dat een relatie niet draait op seks, maar op liefde, en die ben ik zowel bij de manne als de vrouwen nog niet tegengekomen.
Verander de wereld, begin bij jezelf

Lola_D
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Lola_D » 31 mei 2014 23:00

ik ben wel benieuwd om van een bi persoon te horen hoe anders seks is met een jongen als met een meisje.
ik ben zelf bi, maar heb nog geen seks gehad. en eerlijk gezegd ben ik benieuwd ( :D ) vooral seks met een meisje is me helemaaaaal onbekend, tog nog minder als seks met een jongen...
x

Gesloten