Slices of Life [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Telefunken
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Slices of Life [5]

Bericht door Telefunken » 07 jul 2014 00:18

MET VRIENDJES AAN ZEE SAMEN KOKEN EN ETEN EN STRANDWANDELINGEN MAKEN :lovesigh:
Ars Gratia Artis

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 07 jul 2014 00:24

Ben juist op een naaktslak gestapt. In mijn huis. Aan mijn bureau.
Spoiler! :
Afbeelding
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 07 jul 2014 00:37

Pancake schreef:Ben juist op een naaktslak gestapt. In mijn huis. Aan mijn bureau.
Spoiler! :
Afbeelding
:bulder:

OT: vandaag eerste keer achter het stuur van een auto gezeten. Was stressy, maar geen brokken :)
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

kinderknieën
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door kinderknieën » 07 jul 2014 21:14

Gaan winkelen met mijn BFF is tof. In de COS wint de mannenafdeling zo hard van de vrouwenafdeling, dat is het enige dat me ooit eventueel een beetje zou kunnen overhalen een geslachtsoperatie te ondergaan.

En ook: over 2 weken, ongeveer, adopteer ik een hond. Eindelijk. Een kleine kneus die werd achtergelaten door haar baasjes. Ze knort. Ik kocht de mooiste leiband ooit, eentje die bij 90% van mijn outfits past, en een plastic donut (met plastic glazuur!) waar ze mee kan spelen. Ik moet me nu al inhouden om niet constant spontaan te gaan wandelen in het park.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 jul 2014 12:53

kinderknieën schreef:Gaan winkelen met mijn BFF is tof. In de COS wint de mannenafdeling zo hard van de vrouwenafdeling, dat is het enige dat me ooit eventueel een beetje zou kunnen overhalen een geslachtsoperatie te ondergaan.
pffff. En weet je wat dan het hatelijkste is? In de COS-mannenafdeling rondlopen, keiveel dingen graag zien en passen....En met niets staan. :( Goed ja...Anderen kleden in COS mannen is ook fijn. 8)
Dus ik zou die geslachtsoperatie nog even overwegen... KK

De COS kinderafdeling...Dat is pas nog :love: dan de mannenafdeling.
Fluctuat nec mergitur

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 08 jul 2014 20:32

JFK schreef:
kinderknieën schreef:Gaan winkelen met mijn BFF is tof. In de COS wint de mannenafdeling zo hard van de vrouwenafdeling, dat is het enige dat me ooit eventueel een beetje zou kunnen overhalen een geslachtsoperatie te ondergaan.
pffff. En weet je wat dan het hatelijkste is? In de COS-mannenafdeling rondlopen, keiveel dingen graag zien en passen....En met niets staan. :( Goed ja...Anderen kleden in COS mannen is ook fijn. 8)

Mijn voornaamste probleem met de vrouwenafdeling van de COS is dat ik constant dingen zie die ik mooi vind, meeneem naar de pashokjes en daar ontdek dat het een compleet ander kledingstuk is dan ik dacht. Dan blijkt die leuke trui eigenlijk een rok te zijn, zoiets. Bijna altijd.
Maar bon, shoppen in de COS valt eigenlijk goed mee. Ik probeerde gisteren in de American Apparel een romper aan en zelfs een L paste amper, terwijl ik echt een smalle ben. [bitchface emoji]

Bovenstaande is een beetje slice of life, denk ik. Maar om op zeker te spelen: vandaag bestelde ik bij de pizzeria om de hoek iets anders dan ik werkelijk wilde, gewoon omdat ik er niet bekend wil staan als "die ene die altijd de Caprese zonder olijven bestelt". :(
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 08 jul 2014 20:51

Ik kreeg net telefoon van de Antwerpse Politie. Mijn fiets is na een tiental maanden teruggevonden en ik kan 'm oppikken op het bureau van de Quinten Matsyslei.
Ars Gratia Artis

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 09 jul 2014 08:48

kinderknieën schreef:
Bovenstaande is een beetje slice of life, denk ik. Maar om op zeker te spelen: vandaag bestelde ik bij de pizzeria om de hoek iets anders dan ik werkelijk wilde, gewoon omdat ik er niet bekend wil staan als "die ene die altijd de Caprese zonder olijven bestelt". :(
Idem.
Ik ben heus niet de 'skinny tall latte
:cry:
Fluctuat nec mergitur

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 09 jul 2014 11:22

kinderknieën schreef:
JFK schreef:

Mijn voornaamste probleem met de vrouwenafdeling van de COS is dat ik constant dingen zie die ik mooi vind, meeneem naar de pashokjes en daar ontdek dat het een compleet ander kledingstuk is dan ik dacht. Dan blijkt die leuke trui eigenlijk een rok te zijn, zoiets. Bijna altijd.
Maar bon, shoppen in de COS valt eigenlijk goed mee. Ik probeerde gisteren in de American Apparel een romper aan en zelfs een L paste amper, terwijl ik echt een smalle ben. [bitchface emoji]
Herkenbaar. Ik ging enkele dagen geleden gaan winkelen voor broeken. Ik ben een maat 32 ofzo maar als ik naar zara of (een van de mooiste klerenwinkels ooit) benneton ga geraak ik daar niet in een xxl. In de zara geraak zelf niet in een xxl shirts of truien. Winkelen is slecht voor mijn zelfbeeld. Gelukkig zijn er nog andere winkels ...

OT: mijn haren zijn weer kortgeknipt. Korter dan gewoonlijk en ik vind het leuk. Het is wel vreemd om in de spiegel te kijken of mijn handen door mijn haren te doen omdat ik mijn gewoonlijke manipulaties niet kan doen.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 09 jul 2014 12:14

Pancake schreef:Ben juist op een naaktslak gestapt. In mijn huis. Aan mijn bureau.
Spoiler! :
Afbeelding
Er zat er hier net ook eentje binnen bij mij. Heb ze op mn teenslipper laten kruipen, en ze dan buiten gelanceerd.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 12 jul 2014 13:17

Ingeschreven in den Unief. :banana: :cheerleader: :cheerleader2: :bananas:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 12 jul 2014 15:52

pagina 27 ?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Slices of Life [5]

Bericht door BiNDing » 12 jul 2014 17:45

mei_meisje schreef:pagina 27 ?
Oude ketens van gewoonten dienen soms doorbroken te worden. Omdat het mag en kan en ons doet inzien dat de ketens maar ketens zijn, gewoonten maar gewoonten.

Tot hier de lezing uit (het weliswaar nog te schrijven) Citaten Van Een Betekenisloos Man. BiNDing
Spoiler! :
Het werd reeds opgemerkt, maar 27 is zo'n naar getal om een onderwerp bij te sluiten. Dus wordt er in alle bijgeloof gewacht op een ronder paginanummer :)
OT: twee oudere mensen zien 'ruzie' maken om een spelletje mens-erger-je-niet, het heeft iets prachtigs. Iets wat zwijgende aandacht verdient.

OT2: ik ben in een poëtische bui vandaag
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 12 jul 2014 18:32

Er zal toch niet gewacht worden op pagina 50?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 12 jul 2014 18:39

Ian Thorpe die uit de kast komt. Leuk.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 12 jul 2014 18:48

Stiefpa niet thuis, dat mag wel meer gebeuren!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 12 jul 2014 19:57

De politieagente van het bureau op de Quinten Matsyslei die er op stond dat ik een nummertje nam, ook al was ik de enige aan de balie.

Ge mot e nummerke pakkeu.
Ja, maar ik ben hier alleen...
Ge zult toch e nummerke moete pakkeu zenne mannekeuh
*Maakt aanstalten om een nummertje te nemen*
Jo, tis al goe
Ars Gratia Artis

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 12 jul 2014 21:24

Ik ben vandaag gestart met een heel erg streng dieet om van mijn voedselintoleranties af te geraken. De komende weken worden erg zwaar, maar ik ga ervoor! en dan maar hopen dat het wat uithaalt hé. :bid:

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 12 jul 2014 22:11

redwings schreef:Ik ben vandaag gestart met een heel erg streng dieet om van mijn voedselintoleranties af te geraken. De komende weken worden erg zwaar, maar ik ga ervoor! en dan maar hopen dat het wat uithaalt hé. :bid:
Ik ben benieuwd wat je allemaal wel en niet mag eten in dat heel erg streng dieet. :)
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 12 jul 2014 23:55

Ik ontdekte net dat mijn allereerste 'liefjes' (waar ik begod drie weken mee ben samen geweest) op facebook. De ene is ondertussen getrouwd en de andere studeert in California. Van andere werelden gesproken!
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Gesloten