Slices of Life [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Slices of Life [5]

Bericht door Springbal » 12 mar 2014 20:19

eerste reanimatie gehad vandaag, niet zo gek als je verpleegkunde studeert, maar de eerste keer dat je een dokter hoort zeggen "tijdstip van overlijden, ... 9 uur" is ook wel even wat vreemd. En ook gewoon hoe makkelijk je op automatische piloot verder gaat
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 13 mar 2014 09:58

Gisteren was ik echt duts van de dag. Ik had tien uur gezellig (ahum) praktijkles van dezelfde leerkracht (wel twee verschillende vakken). In het eerste vak ben ik moeten gaan zitten omdat ik slecht werd van te lang recht te staan. Tijdens het tweede vak zorgde ik voor de nodige actie door in mijn vinger te snijden met een scalpel... Nu plakken er veel te veel strips op, maar who cares. Het moet genezen, snel. Mijn schrijfhand :cry:
Maar nu is het vandaag en vandaag wordt fantastisch! :sun:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 13 mar 2014 16:37

miss fraise schreef:MIjn beste vriendin uit het middelbaar - en crush- heeft een chihuahuan gekregen. Mijn hart stond even stil.
:roflmao:

OT

Na twee dagen van bijna non-stop slapen, vandaag wat in de zon gezeten, koffie gedronken en wat magazines gelezen. Eindelijk eens niet zo suf en mottig voelen.
Dat die griep maar snel uit mijn lijf is. :cry:
Fluctuat nec mergitur

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 13 mar 2014 19:29

Van de griep af zijn, maar nu een hese stem hebben. :whistle:

adarr91
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 14 mar 2014 08:29

Leefweek; :sleep:
- The journey of a thousand miles begins with one step -

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 14 mar 2014 15:47

Ik kreeg een niet-uitleenbaar boek mee uit de bib. Wat een verantwoordelijkheid.

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 14 mar 2014 19:33

Overlijdens zijn altijd erg. Zeker wanneer het onverwacht is.
Wanneer dit gebeurt in een familie die nooit echt met dood geconfronteerd is geweest, lijkt het nog veel harder aan te komen. Ik hoop dat hun, begrijpelijke, stilte niet betekent dat de inzinking nog wat groter is geworden. Bah :(

Je kan altijd rekenen op facebook of youtube voor de eenvoudigste verstrooiing in zo'n situaties.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 15 mar 2014 13:58

Ik heb mijn auto parallel geparkeerd in de meest drukke straat van Sint-Gillis. Dat is een prestatie, beste jongens en meisjes. Mijn lief: "ah, amai, gij doet dat gewoon op het gevoel," waarop ik vroeg hoe anders. "Ik doe dat met de technieken die ik geleerd heb bij de rijschool." Rijschool is overrated.
Spoiler! :
Maar terwijl ik parkeer denk ik altijd: I have no idea what I'm doing.
Nog een stukje uit mijn leven: gisteren met liefje op café geweest samen met vrienden van thuis. Het klikte. Hihi. Vanavond ga ik met mijn vader naar een concert in Bozar en als ze niet al plannen had, dan was ze mee komen eten in Brussel en had ze hem ook eens ontmoet. Zo ontzettend leuk allemaal : ) Tegelijkertijd ziet mijn thesis er redelijk uitzichtloos uit, maar een mens moet prioriteiten stellen.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 15 mar 2014 15:42

Extreme sporten zijn waarschijnlijk de enige vorm van extremisme waar ik geen schrik voor heb.
Zeker met al het nieuws over Oekraïne bedenk ik steeds meer hoe eng ik het vind dat er iets zo hard kan mislopen met de politiek dat er zoveel volk op straat komt protesteren. Of het nu over extreem links of over extreem rechts gaat, ik word daar echt bang van.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 16 mar 2014 17:25

Een bijna letterlijke slice of life: ik kan echt niet met keramische messen werken. Bij de helft van de keren snijd ik in m'n vingers. Daarstraks was het weeral zover.
Come quickly, I'm tasting stars!

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 16 mar 2014 18:10

Ik loop al een hele dag rond in een XXXXL Rock Werchter t-shirt en een Umbro loopshort rond van mijn middelbare school.
Alle deuren zijn nog op slot en ik heb geen klop gedaan.

Ik verantwoord het doordat ik de voorbije nacht maar drie uur geslapen heb.

't Enige productieve dat ik deed was na vier maanden eindelijk mijn voetbalshirt wassen. Ik ben blij dat de granaatappelsapvlekken er dan toch uit zijn.
Ars Gratia Artis

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 17 mar 2014 07:50

Telefunken schreef:Ik loop al een hele dag rond in een XXXXL Rock Werchter t-shirt en een Umbro loopshort rond van mijn middelbare school.
Alle deuren zijn nog op slot en ik heb geen klop gedaan.

Ik verantwoord het doordat ik de voorbije nacht maar drie uur geslapen heb.

't Enige productieve dat ik deed was na vier maanden eindelijk mijn voetbalshirt wassen. Ik ben blij dat de granaatappelsapvlekken er dan toch uit zijn.
En zelfs hier blijf Tele upperclass. 8)
Bij gewone mensen bestaan slonzige momenten uit t-shirts met vetvlekken (mayo ofzo) maar bij hem zijn het granaatappelen. :yeahimcool:

OT.

Halverwege maart en eindelijk kerstcadeau's kunnen uitwisselen. :oops: :P
Fluctuat nec mergitur

novice
Regular user
Regular user

Bericht door novice » 17 mar 2014 12:00

Bij het afschuimen van de HLN site, kwam ik deze tegen :-)
jongens, kijk is goed naar de foto ;-) notice anything familiar?
ELLIE TORRES
*My only interests are drinking wine and judging people*
*To me, people are just bags of skin that slow down my day*
*Imaginary Hat!*
*He's a great guy. And that's coming from someone who has a broken bottle for a heart*

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 17 mar 2014 21:45

De lente zorgt er duidelijk voor dat de homos last hebben van opspelende hormonen. Amai. :D
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 17 mar 2014 23:06

Gasquet schreef:De lente zorgt er duidelijk voor dat de homos last hebben van opspelende hormonen. Amai. :D
Nu komt iedereen ook weer buiten he. In de straten, in het park,... en bij zonnig weer in T-shirts enzo. :P
Come quickly, I'm tasting stars!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 mar 2014 07:52

Coincidence schreef:
Gasquet schreef:De lente zorgt er duidelijk voor dat de homos last hebben van opspelende hormonen. Amai. :D
Nu komt iedereen ook weer buiten he. In de straten, in het park,... en bij zonnig weer in T-shirts enzo. :P
Denk dat Gasquet wil zeggen dat zijn Grindr overuren draait. :greentongue:
Fluctuat nec mergitur

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 18 mar 2014 20:37

Poetin die zegt dat de Krim altijd al van Rusland deel uitgemaakt heeft, Bart De Wever die zichelf een groot humorist beschouwt, Gerolf Annemans die denkt miljoenen te besparen door een migratiestop, Leopold Lippens die de rake opmerkingen van een Nederlands journalist afwijst, ...

Heb ik iets gemist, is het vandaag Delusion Day?

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 18 mar 2014 20:49

Stilicho schreef:Poetin die zegt dat de Krim altijd al van Rusland deel uitgemaakt heeft, Bart De Wever die zichelf een groot humorist beschouwt, Gerolf Annemans die denkt miljoenen te besparen door een migratiestop, Leopold Lippens die de rake opmerkingen van een Nederlands journalist afwijst, ...

Heb ik iets gemist, is het vandaag Delusion Day?
:lol:
Zo lijkt het wel. Arme Grolf heeft het niet gemakkelijk: hij wil dat de mensen hem geloven als hij zegt dat zijn partijsoldaatjes op eigen initiatief of dat van Poetin een kroegentocht hielden op de Krim. Alsof er nog maar een mus uit de dakgoot kan vallen zonder de wil van de Voorzitter in dat partijtje.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 19 mar 2014 20:25

Deze avond zat ik alleen in de wagon op de trein huiswaarts en voor ik afstapte betrapte ik mezelf erop dat ik met mijn ogen aan het zoeken was naar een schakelaar om het licht uit te doen.
Ik was al goed begonnen door bijna op de verkeerde trein te stappen die op precies hetzelfde tijdstip maar in een andere richting vertrok. Er zat niet zoveel volk op, dus de verleiding was blijkbaar groot.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 20 mar 2014 13:06

Een tijdje geleden had ik de laatste pijnstiller opgebruikt dus ging ik vandaag naar de apotheker. Niet dat ik die dingen maandelijks gebruik, maar ze zijn handig om op voorhand in huis te hebben. 'Een doosje dafalgan alsjeblieft, de gewone, niet de bruistabletten' zei ik. 'Maximaal 8 per dag' werd er teruggezegd. Wat lachend antwoorde ik 'dat is vér boven mijn dosis'. 'Ik zal het er op schrijven' was de reactie van de apotheker.

Allez. Ik moet er echt fantastisch uitzien vandaag :D

Het stadspark in Leuven zag of ziet er verschrikkelijk uit. Gelukkig zijn er nog kleine onbekende groene plekjes te vinden.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

Gesloten