BI boysssss

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
jones
New user
New user
Geslacht: Man

BI boysssss

Bericht door jones » 14 nov 2013 21:01

de titel zegt het zelf hier is natuurlijk iedereen welkom maar het is eer bepaald bedoeld voor biseksuele(of eventueel homo)jongens ben een beetje opzoek naar wat lodgenootjes om jah te praten over het bi zijn :)
maybe forever single but never alone

padzo
Regular user
Regular user

Re: BI boysssss

Bericht door padzo » 23 nov 2013 12:10

Ik wil nou niet zeuren, maar het doel van dit forum -ja, ik vind het soms ook spijtig- is niet hetzelfde als dat van een datingsite. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat je direct je match vindt. Maar dat kan ook het mooie aan dit forum zijn. Dezelfde mensen tegenkomen en er mee praten, en vervolgens merken dat je echt wel overeenkomt. Los van het uiterlijk ed. Er zijn al veel zo'n forumkoppeltjes.

Dit topic betreffende; ik vrees voor jou dat het verwijderd zal worden obv bovenstaande redenering en dus de forumregels. Maar toch veel succes. Take it easy.

jones
New user
New user

Bericht door jones » 24 nov 2013 19:23

nee ik heb niet de bedoeling om een match te vinden hier dat heb ik al lang opgegeven gewoon wat soulmates fzo gwn babbelen ik weet niet geloof me er zit niks achter :)
maybe forever single but never alone

lorenzo jwt
New user
New user

Bericht door lorenzo jwt » 02 feb 2014 10:06

ik wil graag eens met een homo of bi jongen afspreken! maar hoe ? zou die persoon dat willen help!!!!

Krisman
Regular user
Regular user

Bericht door Krisman » 02 feb 2014 13:04

Iedereen met vragen of die eens goed wil praten hierover is van harte welkom bij mij. Stuur gerust een bericht.
Ik ben er namelijk 33, heb nu sinds 2 jaar een relatie met een jongen en was daarvoor 8 jaar samen met een vrouw waarvan 5 jaar getrouwd.

Gesloten