Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
padzo
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [6]

Bericht door padzo » 08 dec 2013 23:10

'hey
hey Ca va?
ja chill. Kben muziek aan het luisteren?
ja. Cool. Ik ook. Reden genoeg voor een relatie

-->Eigenlijke grond van bepaalde relaties. Why would You wanna live that way?

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 09 dec 2013 09:41

Ik was van plan om deze ochtend rustig, thuis en in pyjama te studeren. Het is me blijkbaar niet gegund, want ik mag weer een hele toer doen door ons dorp om boodschappen. Omdat mijn pa geen goesting heeft om er zelf om te gaan.
Spoiler! :
:angry:

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 09 dec 2013 13:23

Ik mag gvd nog ni eens eten wa ik wil hier thuis, of ik krijg tegen mijn kl* da ik teveel snoep en dik wordt.. danku ma, om mijn zelfvertrouwen nog eens een boost te geven, daar zijt ge toch zo goe in!

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 10 dec 2013 19:09

Didier Reynders klinkt altijd incapabel. Man man
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 10 dec 2013 21:43

Groepswerken.
Het zal een frustratie blijven tot het einde van het academiejaar.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 10 dec 2013 22:09

Afspraken om "leuke dingen" te doen die verder dan 2 dagen in de toekomst liggen. Leve impulsieve plannen!
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Mockingjay
New user
New user

Bericht door Mockingjay » 10 dec 2013 22:24

Leerkrachten die commentaar geven. Daar kan ik best mee leven, als ze soms ook eens iets positiefs melden en niet iedere keer snel hunne Facebook weg klikken als ge in de buurt komt...

En dan moeten nog drie keer om uitleg gaan vragen, helpen ze u en gaan ze ineenekeer weg zodat ge daar weer aleen staat te klungelen... Goe bezig denkik dan. En ook, iets uitleggen en het zelf slechter doen als degene waar ge commentaar op had.

En ook mijn tablet die geen goeie combo vormt met mijn teveel voorkomende zweethanden.
Lalala!

rilenka
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door rilenka » 10 dec 2013 22:25

Ik ben zeker en vast VOOR werken met computers enzo...
Maar het ergert me toch beetje dat een leerlinge van 1ste middelbaar tegenwoordig een pc met internet nodig heeft om te kunnen leren...
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 10 dec 2013 22:28

Mensen met hun muziek veel te luid voor veel te lange tijd op het openbaar vervoer. Ik kan daar heel nerveus van worden, vooral als ze naast mij zitten.

Maar ik ben ook niet bang om daar iets van te zeggen. "C'est pas bon pour tes oreilles et en plus ça m'énerve. *death glare*" Ik doe dat wel enkel bij Uggs-wijven want ik ben eigenlijk een dikke schijter.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 11 dec 2013 10:03

Antwerpen heeft blijkbaar geen nood aan bestuurders die ook echt met de stad bezig zijn. Het is maar de grootste stad van Vlaanderen, who cares?
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 11 dec 2013 11:44

mijn mond heeft het zwaar te verduren precies met die kou en dan nog de brommer zo vaak in die wind. Scheurmond, lippen pijnlijk gesprongen. Aiai toch!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 11 dec 2013 14:41

Potten en pannen die niet of slecht worden afgewassen door kotgenoten...
Een eigen pan aanschaffen was dan ook de enige optie om proper te kunnen koken, wil ik niet elke keer VOOR ik kook alles moeten afwassen.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 11 dec 2013 14:46

Er zijn weinig dingen die ik meer haat, dan scholen die halverwege het jaar plots afkomen met aanvragen voor boekenpakketten, klasbezoeken etc. terwijl die eigenlijk al 20 september binnen zouden moeten zijn en zo je hele planning weer overhoop gooien. Ik ga ronduit weigeren. nah.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 12 dec 2013 11:41

Dat de temperatuur op mijn kamer in de zomer 23 was ipv 32 die buiten heerste, heeft precies ook als gevolg dat het hier nu slechts 7 graden is!

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 12 dec 2013 12:17

Dat geboor hier... Er werd beloofd om na deze week maandag niet meer te boren tot na de examens... Vandaag waren ze nog bezig, 's morgens, om 7u ofzo -.-' Ik moest uiteraard niet opstaan vandaag want praktisch al mijn lessen zijn voorbij...
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 12 dec 2013 13:11

Disco Trut schreef:
Echo schreef:Er zijn weinig dingen die ik meer haat, dan scholen die halverwege het jaar plots afkomen met aanvragen voor boekenpakketten, klasbezoeken etc. terwijl die eigenlijk al 20 september binnen zouden moeten zijn en zo je hele planning weer overhoop gooien. Ik ga ronduit weigeren. nah.
Maar maar maar... de literaire ontwikkeling van al die arme kindjes... Nu worden die gestraft door de incompetentie van hun leerkrachten... :supersad: Ze moeten lezen, die hummels! Lezen! (Ik ken jouw weke hart op dat punt een beetje, misschien ga je toch zwichten :wink: , tenzij het gewoon praktisch onhaalbaar is natuurlijk.)
Dat is dus de eeuwige tweestrijd! Eeuwig en altijd! Werken met die scholen, soms echt :headbang:

Maar ik heb een tussenoplossing gevonden. 8) De klassen van de lagere school komen al met de klas op bezoek in de bibliotheek, ongeveer driewekelijks. Die kunnen dus gerust zelf hun pakket samenstellen. Als leerkracht moeten ze maar zeggen dat iedere leerling er nog een boekje over het thema uitkiest, of ondertussen zelf uitlenen op klaskaart. Of zelf naar de bibliotheek komen met hun leerkrachtenkaart. De kleuterklassen die niet kwamen, ga ik wel een pakket geven. Die zeven klassen krijg ik nog wel in de planning gewurmd.

Ik denk trouwens niet dat het aan de leerkrachten ligt, maar aan de directie die plots nog graag wat meer boeken in de klassen wilt (staat altijd goed voor de inspectie). Dus leerkrachten die dat blad invullen met thema's en dan de boeken amper gebruiken (want de leerlingen hebben al boeken om te lezen als ze vroeger klaar zijn of tijdens het hoekenwerk of zo). Op een paar uitzonderingen na natuurlijk.

Maar op zich is dit niet echt een frustratie, 'k moet het gewoon zien aan te pakken.

OT: 't is mooi weer en ik wil naar buiten! De dag lijkt zo vol mogelijkheden! Ik wil botten aandoen en gaan geocachen! Ik wil door de stad tsjolen! Ik wil een piece zetten op die nieuwe muur!
Gelukkig wordt het ook een mooi weekend!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 12 dec 2013 13:26

Langzaam maar zeker herstellen van ziekte, maand na maand de medicatie afbouwen, om op een zucht van het einde van mijn kuur te moeten vaststellen dat de symptomen weer opflakkeren.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

Karamazov
Regular user
Regular user

Bericht door Karamazov » 13 dec 2013 00:55

Dat ik op alles en iedereen verliefd word.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 13 dec 2013 02:25

Verdomme, 't is weeral bijna half drie. GA VROEGER SLAPEN, Reuel!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 13 dec 2013 12:20

Ontdekken dat je de naam van je promotor met een totaal verkeerde beginletter verkeerd schreef een paar e-mails terug :crazy: :headbang:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Gesloten