Beaverhausen schreef:Ik had op zich niet te veel gegeten, maar ik heb nadien te veel gesnoept.
Haha zo herkenbaar
Ofwel snoepen voor het eten en dan het eten niet meer opkrijgen
Daar ben ik ook te vaak schuldig aan. Dat was ik vandaag ook van plan, voor ik mezelf kon tegenhouden.
Ik heb dat te vaak met hapjes ofzo, dat versta ik dan ook onder 'snoepen'
We gingen de voorbije zomer thuis eens barbecuen met vrienden maar we hebben ons zo vol gepropt met hapjes en tsatsiki met stokbrood enz. dat we amper nog vlees van de bbq zelf hebben gegeten En we hadden echt massa's vlees gekocht..
Perdrix schreef:Oja en Lenny en BiNDing hielpen die zetel in elkaar steken en haalden die samen met mij in de ikea Oeh Yeah
Lenny is een geniaal goede privéchauffeur
't is echt een goede privéchauffeur.
Spoiler! :
En een privékok, en een privékuisvrouw, etc.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
Perdrix schreef:Oja en Lenny en BiNDing hielpen die zetel in elkaar steken en haalden die samen met mij in de ikea Oeh Yeah
't is echt een goede privéchauffeur.
Spoiler! :
En een privékok, en een privékuisvrouw, etc.
Hoeveel betaal jij per uur?
2 kusjes en een knuffel
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
Voor alle duidelijkheid: dit was Lenny himself die aan met zichzelf aan het stoefen was
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
Voor alle duidelijkheid: dit was Lenny himself die aan met zichzelf aan het stoefen was
inderdaad vorige week ging ik naar de c1000 en men speelde daar sinterklaasmuziek
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling