twijfels!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
*Cloë*
New user
New user
Geslacht: Vrouw

twijfels!

Bericht door *Cloë* » 03 aug 2012 18:42

hallo,

ik denk dat ik verliefd ben op mijn beste vriendin, wil graag bij haar zijn,...
we zijn vrij los naar elkaar toe, heel los!
ze weet alles van mij enkel niet dat ik bi ben dat durf ik haar niet te zeggen, uit schrik dat ik haar verliezen als beste vriendin en schrik dat ze niet zo los meer ga zijn naar mij toe!
iemand tips?
Carpe diem

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Re: twijfels!

Bericht door dDelusional » 03 aug 2012 18:54

Ik zat 4-5 jaar geleden in dezelfde situatie. ^^ Had haar verteld dat ik bi was, was wel even awkward, maar na een paar dagen deed ze weer doodnormaal. Ik had haar wel niet verteld dat ik verliefd was op haar (zij is hetero). :p Nu welja nu is ze nog altijd mijn beste vriendin, vrienden laten je niet vallen gewoon omdat je bi bent hoor!

wendy22
New user
New user

Bericht door wendy22 » 14 aug 2012 03:47

dDelusional schreef:Ik zat 4-5 jaar geleden in dezelfde situatie. ^^ Had haar verteld dat ik bi was, was wel even awkward, maar na een paar dagen deed ze weer doodnormaal. Ik had haar wel niet verteld dat ik verliefd was op haar (zij is hetero). :p Nu welja nu is ze nog altijd mijn beste vriendin, vrienden laten je niet vallen gewoon omdat je bi bent hoor!
Echte vrienden laten je niet vallen als je bi bent, maar vanaf het moment dat iemand weet dat je meer voelt is de kans vrij groot dat ze gaan veranderen. Daarom niet altijd negatief maar ze zullen een manier zoeken om ermee om te gaan, een manier die voor hun goed voelt en voor jezelf.
*Cloë* schreef:hallo,

ze weet alles van mij enkel niet dat ik bi ben dat durf ik haar niet te zeggen, uit schrik dat ik haar verliezen als beste vriendin en schrik dat ze niet zo los meer ga zijn naar mij toe!
iemand tips?
Als ze een echte vriendin is laat ze je zeker niet vallen omdat je bi bent hoor, maar net als jij zal ook zij mss wel tijd nodig hebben om dat te plaatsen (ligt van persoon tot persoon). Maar mss is het best eens met haar te praten, je hoeft niet meteen alles te zeggen hé :D

confused
New user
New user

Bericht door confused » 02 sep 2012 17:30

*Cloë* schreef:hallo,

iemand tips?

heej Cloe ik zit met hetzelfde probleem , maar ik weet niet of het verliefdzijn is , als ze me knuffels gaf wou ik blijve knuffelen , kschrijf haar naam overal , en denk altijd aan haar ;s ma ik heb nog nooit iets met een meisje gehad ;s kan jij mij helpen?;s
if you ever leave me baby , leave some morfine at my door

Gesloten