Jouw laatste coming out [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Berly
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Jouw laatste coming out [6]

Bericht door Berly » 04 okt 2012 16:58

op spunk, klasgenoot van int lager tegengekomen :oops:
en toen ik op de student kick-off stond met VG: gast van KSA stond daar vlakbij en keek kei-raar naar me, dus die had het denk ik wel door
en dan nog nen gast die het nog nie wist, die me kwam 'bezoeken' samen met vriendinne die het wel weten..
Beide hebbe er nog niets van gezegd, maar ben bijna 100% zeker dat ze het doorhebben ^^
Berly is back!

Cloud
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Cloud » 05 okt 2012 22:49

Tegenwoordig heb ik genoeg zelfvertrouwen dat, als het mij wordt gevraagd, meteen de waarheid zeg en vertel dat ik op jongens val. Merkwaardig genoeg is er een zekere mentaliteitswitch in het hoger onderwijs (alleszins op universiteit) en vindt men het niet meer schokkerend. In tegenstelling zelfs! De meeste reageren zeer enthousiast meestal gevolgd met de boodschap dat ze "eindelijk" een homo in hun vriendenkring hebben. Ik reageer meestal dan met een vuile blik. Ik ben nog steeds een mens en geen zeldzame soort van mens :p
Laatst gewijzigd door Cloud op 06 okt 2012 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
I am too fond of reading books to care to write them.

metalhead94
Experienced user
Experienced user

Bericht door metalhead94 » 06 okt 2012 19:36

gisteren tegen een goede vriend van me. We waren gaan zwemmen, en zaten met zen vieren gewoon tegen de rand, tot het gesprek plots over liefde ging. ineens zei X tegen mij: "hoe zit da nu eigenlijk me u crush?"
Ineens die de twee jongens die der bij ware "Crush?". Y wist ook al da ik lesbisch was, maar Z nog niet. Dus ik zei "Tjah, ze is hetero". En dan ging het over iets anders.
Na het zwemmen zat ik met Z op de bus, en toen kwam het gesprek daar op terug. Zijn reactie "Int begin was ik wel wat geschrokken, omdat ik da niet had verwacht, maar ik heb daar totaal geen probleem mee" en "Maar zijt gij nu eigenlijk bi of lesbisch?" (die vraag kwam omdat hij blijkbaar een crush op mij heeft, hopend dat hij nog een kans had bij mij, maar langs mijn kant is het puur vriendschappelijk tussen ons)
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

Natsu
Experienced user
Experienced user

Bericht door Natsu » 07 okt 2012 15:51

Op studiereis, vorige week.

Wat een spelletje BlackBox al niet kan doen ^^
En vérité, ne ferait-on pas pour moins que cela, le Tour du Monde? ~Jules Vernes

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 07 okt 2012 16:28

Gisteren tijdens een kroegentocht, toen we in café Bonaparte waren ( karaokebar) een kerel ( hetero ) sprak me aan dat ik goed gezongen had met Queen, en hij zei me dat hij respect had dat ik er niet zoals bijna alle mannen belachelijk stond te doen. plots vraagt hij of ik eens in Gent ben weggeweest. Ik zeg, ik ga vaak naar de Vooruit, naar Spunk. Plots zegt hij, ah ok dat is dan duidelijk ;)

Hij kon het niet geloven dat ik nog maar 8 weken uit de kast ben en vertelde het dan ook door aan al zijn maten. Heel de avond zitten lachen en dansen en heel de tijd mogen aanhoren dat het ok is en respect ;)

Fijne coming out!
Disco owns the world

rilenka
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door rilenka » 07 okt 2012 23:21

De laatste tijd verloopt het altijd zeer gemakkelijk! I like it!
Dit weekend vertelde ik het tegen de hoofdtrainster van mijn zwemclub, maar ze vermoedde het al. Nuja dat is wel niet moeilijk als je mijn facebook hebt.

De enige die het eigenlijk nog niet weten zijn mijn collega's, mijn grootouders en mijn jongste broer en zus. Collega's dat gaat waarschijnlijk toch ook geen eeuwigheid meer duren ze.
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH

Chuck
Regular user
Regular user

Bericht door Chuck » 07 okt 2012 23:32

Hmm, telt iemand kussen terwijl ze er op staan te kijken ook.

Het grappige van de zaak was dat die dat mij gezien heeft er heilig van overtuigd was dat ik een vriendin had, en het tegendeel niet wou aannemen.

Aan haar kop viel achter toch wel duidelijk te merken dat ze verward was.. :-P

Zoom
Regular user
Regular user

Bericht door Zoom » 07 okt 2012 23:49

Bij een goeie vriendin vorige week. Dat komt ervan als je je gsm open en bloot laat liggen terwijl je naar het toilet gaat :lol:

ikzoutniewete
Regular user
Regular user

Bericht door ikzoutniewete » 09 okt 2012 01:25

dit weekend voor enkele vrienden, ben leiding van een soort jeugd beweging.
we waren dit weekend op kamp in de ardennen, en heb savonds aan het kampvuur tegen de leden/vrienden het verteld. waren wel enkele bij die het al wiste en waarvan ik wist dat ik op ze kon rekenen. kreeg onmiddelijk een mooie reactie, toen juist zat hier pj en nu zit hier nog steeds pj er veranderd voor mij helemaal niets. :D
was mijn eeste echte coming out naar mijn zegge, en moet zegge. ben al 22 maar dat maakt het er niet gemakkelijker op.

pj
life is short break the rules forgive quickly kiss slowly love truly laugh uncontrollably.

SK92
New user
New user

Bericht door SK92 » 09 okt 2012 08:06

Vorige week opn3-daagse geweest met mijn opleiding. Daar aan een 20-tal mensen verteld. Het maakt het er een beetje makkelijker op misschien omdat ik daar gewoon niemand kende... Enfin, ondertussen wat andere homo'tjes leren kennen ineens ;-).

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 09 okt 2012 12:07

twee weken geleden:

ik zei tegen vriendinnen uit me richting: "ja vanavond ga ik koken voor mijn vriendin"
vriendinnen: "een vriendin of een vriendin? ;)"
ik: "gewoon een vriendin"
vriendinnen: "en en wil je der iets mee?"
ik: "nee want wij kunnen nie samen zijn"
vriendinnen: "oe komt et? eeft ze een vriend? wil ze nie samen zijn me je?"
ik: "reden 1 wrm we niet samen kunnen zijn: ze is lesbisch"
vriendinnen: "ahn nu verstaan we het, mo je zou der iets mee willen hebben?"
ik: "nee want ik kan ook reden twee bovenhalen wrm we geen koppel kunnen zijn"
vriendinnen: "je hebt iemand anders opt oog? je bent homo? hmm nee je bent samen me iemand anders?"
ik: "nene jebt gelijk :D "
vriendinnen: "ahn je bent dus toch homo? echt?"

thihi geniaal gwn :D

ikzoutniewete
Regular user
Regular user

Bericht door ikzoutniewete » 09 okt 2012 19:10

lenny schreef:twee weken geleden:

ik zei tegen vriendinnen uit me richting: "ja vanavond ga ik koken voor mijn vriendin"
vriendinnen: "een vriendin of een vriendin? ;)"
ik: "gewoon een vriendin"
vriendinnen: "en en wil je der iets mee?"
ik: "nee want wij kunnen nie samen zijn"
vriendinnen: "oe komt et? eeft ze een vriend? wil ze nie samen zijn me je?"
ik: "reden 1 wrm we niet samen kunnen zijn: ze is lesbisch"
vriendinnen: "ahn nu verstaan we het, mo je zou der iets mee willen hebben?"
ik: "nee want ik kan ook reden twee bovenhalen wrm we geen koppel kunnen zijn"
vriendinnen: "je hebt iemand anders opt oog? je bent homo? hmm nee je bent samen me iemand anders?"
ik: "nene jebt gelijk :D "
vriendinnen: "ahn je bent dus toch homo? echt?"

thihi geniaal gwn :D
vind ik leuk :mrgreen:
life is short break the rules forgive quickly kiss slowly love truly laugh uncontrollably.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 09 okt 2012 22:56

ikzoutniewete schreef:dit weekend voor enkele vrienden, ben leiding van een soort jeugd beweging.
we waren dit weekend op kamp in de ardennen, en heb savonds aan het kampvuur tegen de leden/vrienden het verteld. waren wel enkele bij die het al wiste en waarvan ik wist dat ik op ze kon rekenen. kreeg onmiddelijk een mooie reactie, toen juist zat hier pj en nu zit hier nog steeds pj er veranderd voor mij helemaal niets. :D
was mijn eeste echte coming out naar mijn zegge, en moet zegge. ben al 22 maar dat maakt het er niet gemakkelijker op.

pj
Super! proficiat :)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 11 okt 2012 17:48

Gisteren op facebook...
J: ee, kent gij X?
ik (shit, das iemand van Verkeerde geparkeerd, wa moe ik nu zeggen..): Gohja, kennen is veel gezegd..
J: ahja, das een ex van mij, haha
ik (ik wist da ze ooit iets mee een meisje had gehad): echt? Ik ken die via verkeerd geparkeerd, maar heb die maar ene keer gezien ze..
J: zit gij daar in?
ik: jeps :$
J: :p
ik: jij daar nog naartoe gegaan of kende da gwn?
en nu weet jet trouwens ook van mij, mochte da nog nie weten

en dan nog heel gesprek erover :p
Berly is back!

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 13 okt 2012 10:38

Een vriendin "Ja iedereen kan lesbisch zijn, zelfs ik kan lesbisch zijn, zoiets ziet ge niet aan iemand he."
Ik: "Inderdaad..."
*Stilte*
Zij: "...Zijt gij lesbisch?"
Ik: "Haha ja"

charlott011
New user
New user

Bericht door charlott011 » 15 okt 2012 08:56

Gisterenavond was ik het echt beu, mijn 'in de kast' zijn. Dus heb ik een mailtje naar de mama gestuurd, alsof het niets was (al liep het formuleren van die 5 zinnen iets minder vlot). Eh voila!

Ook nog even mijn dank betuigen aan mijn 2 ghostwriters! :wink:

adarr91
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 15 okt 2012 17:06

charlott011 schreef:Gisterenavond was ik het echt beu, mijn 'in de kast' zijn. Dus heb ik een mailtje naar de mama gestuurd, alsof het niets was (al liep het formuleren van die 5 zinnen iets minder vlot). Eh voila!

Ook nog even mijn dank betuigen aan mijn 2 ghostwriters! :wink:
:cheerleader: Wooohoeeew! :woot:
Goed gedaan!
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 18 okt 2012 20:26

Tijdens een kotfeestje bij een maat waren we een drankspelletje aan het spelen. "Ik heb nog nooit...". Elke keer als een persoon iets zegt met die zien en je hebt het wel gedaan moet je drinken.

Buiten 1 persoon wist niemand van mij dat ik homo ben. Op een bepaald moment wordt de het volgende gezegd:

"Ik heb nog nooit gekust met iemand van hetzelfde geslacht."

Na enkele seconden rondkijken heb ik dan maar eens gedronken van mijn pintje. De blikken van de personen rondom mij waren geniaal.

Iedereen reageerde er wat verbaasd op, maar totaal niet slecht.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 21 okt 2012 22:26

Gisterenavond, op weekend met mijn richting had iedereen wat alcohol op (gaande van een beetje tot heel veel), dus het moment was ideaal om knuffels te scoren bij leuke jongens.

Ik, na wat gepraat: "Ga je mij een knuffel geven?"
Hij: "Ik heb een beter idee, ik knuffel dit meisje hier en jij zoekt een leuk meisje om mee te knuffelen."
Ik: "Maar ik wil knuffelen met een jongen!"
Hij: "Ben je homo ofzo?"

Uiteindelijk hebben we nog wat gepraat daarover. Hij kende er zelf ook al en had al eens een spreker voor de klas gekregen. Zijn slotconclusie was dat hij er niets tegen had, maar dat hij wel nooit bij mij op kot zou slapen uit schrik zelf als homo bestempeld te worden.

Eerder die avond ging het over of je al meisjes gekust had op unief. Ik zei tegen die persoon: "Nee, en ik ben het ook niet van plan." Hij was compleet verbaasd, ik en andere mensen zaten er om te lachen tot ik het hem uiteindelijk uitlegde. :lol:
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

MEandI
Regular user
Regular user

Bericht door MEandI » 22 okt 2012 20:17

Blijkbaar heeft een vriendin mij vrijdagavond geout. Eerst zei ze het aan iemand die het doorvertelde aan 3 andere mensen. 1 van die 3 wist het al en die heeft gezegd dat het niet waar is zodat het niet zo uitkomen maar niemand geloofde haar. Die vriendin zei nog dat ze er geen problemen mee had en dat ik haar kon vertrouwen maar het blijkt dus een bitch te zijn. Ik hoop echt dat niemand dat nog doorvertelt want als iedereen het weet heb ik echt een zwaar probleem. :cry2:

Gesloten