Yes Yes!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
llderr3
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Yes Yes!

Bericht door llderr3 » 09 mei 2012 17:18

Net verteld aan een goeie vriendin! De eerste persoon op deze kleine aardbol die weet dat ik voor meisjes val is nu een feit...
Laatst gewijzigd door llderr3 op 17 mei 2012 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Re: Yes Yes!

Bericht door Mevrouw Burton » 09 mei 2012 17:22

Goh, zoek een goed moment?
En zeg het tegen beide ouders, niet zo enkel tegen uw mama bv, en dan wensen dat zij het zegt tegen u pa :D

Persoonlijk ben ik nooit de persoon geweest om goeie momenten uit te kiezen :), dusjaaah! mijn tips zijn verwaarloosbaar!

llderr3
New user
New user

Bericht door llderr3 » 09 mei 2012 17:34

Uw ouders hebben goed gereageerd? :D

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 09 mei 2012 18:07

llderr3 schreef:Uw ouders hebben goed gereageerd? :D
hah, welja...Ik had het gezegd aan m'n mama net op het moment dat ze naar haar vader moest die in het ziekenhuis lag :p
Ik dacht, oké we zitten nu toch in een probleemperiode, ik smijt dit er ook maar bij!
m'n mama reageerde wel oke, m'n papa wat minder, maar dat was omdat ik het hem nooit echt persoonlijk gezegd heb! Dusja, al bij al viel het wel mee!
Nu kunnen ze er beide mee leven!

Mercedes
New user
New user

Bericht door Mercedes » 09 mei 2012 18:42

Ik heb het gewoon tussen de soep en de patatten gezegd ;) mijn ouders zijn nogal ruimdenkend en hadden er totaal geen problemen mee. Ik moet wel zeggen dat ik enorm zenuwachtig was, ik stond de hele tijde me ne grijns tot achter mijn oren terwijl ik er gewoon uitflapte dat ik bi ben :) 't hoeft niet altijd moeilijk te zijn... veel succes ermee!

Groetjes,
Mercedes
You can go anywere you like, travel, meet people worldwide
Finally you will realize and decide, family can't be denied...

Saar -
New user
New user

Bericht door Saar - » 09 mei 2012 20:02

llderr3 schreef:Net verteld aan een goeie vriendin! De eerste persoon op deze kleine aardbol die weet dat ik voor meisjes val is nu een feit...

Ben zo blij dat ze goed reageerde en dat het niks gaat veranderen tussen ons, alleen

... de volgende opdracht zijn de ouders. Iemand enkele tips? Ik ben niet de eerste thuis dus dat kan voor problemen zorgen? Of net niet?

Maar ben toch nog steeds blij blij blij!
Hehe zo leuk, ik herinner mij ook nog toen ik het voor de eerste zei tegen mijn beste vriendin. Bij mijn mama heb ik gewoon gezegd 'er is iets' en toen heb ik haar zodanig lang laten raden tot ze het juist had. Was wel nog grappig, vooral de dingen die ze eerst raadde waren extreem grappig en maakte de sfeer echt goed. En ze vond het totaal niet erg, ze vond het zelfs leuk haha. Probeer het niet teveel op te blazen en niet te nerveus te zijn, laat blijken dat het de dag van vandaag helemaal niet zo abnormaal meer is!
I'm not an alcoholic. Alcoholics go to meetings. I'm a drunk, we go to parties.

charlott011
New user
New user

Bericht door charlott011 » 18 mei 2012 14:01

Saar - schreef: Bij mijn mama heb ik gewoon gezegd 'er is iets' en toen heb ik haar zodanig lang laten raden tot ze het juist had. Was wel nog grappig, vooral de dingen die ze eerst raadde waren extreem grappig en maakte de sfeer echt goed.
Mama, papa, we spelen een spel vanavond! :D

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 25 mei 2012 19:55

charlott011 schreef:
Saar - schreef: Bij mijn mama heb ik gewoon gezegd 'er is iets' en toen heb ik haar zodanig lang laten raden tot ze het juist had. Was wel nog grappig, vooral de dingen die ze eerst raadde waren extreem grappig en maakte de sfeer echt goed.
Mama, papa, we spelen een spel vanavond! :D
:roflmao:

Wat had ze eerst geraden misschien? :p
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

MiniG
New user
New user

Bericht door MiniG » 25 mei 2012 20:04

Mam, Pap, ik vind vrouwen veeeeel leuker dan mannen.

llderr3
New user
New user

Bericht door llderr3 » 31 mei 2012 12:48

MiniG schreef:Mam, Pap, ik vind vrouwen veeeeel leuker dan mannen.

Kort, maar krachtig :D

vorvzie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 06 jun 2012 17:50

Welkom hier op het forum, neem je tijd (het klinkt misschien al clichématig, maar het is waar) nog zo'n cliché is dat er eigenlijk geen goed moment is. Je moet alleen zeker weten dat jij er klaar voor bent. veel succes (pb-en kan altijd ;))
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Gesloten