Mijn verhaal

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Swag
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Mijn verhaal

Bericht door Swag » 01 mei 2012 00:21

Hii forumlezers ,

Dit is weer een van die nachten waar ik ni kan slapen
Binnen 14 dagen is het precies een jaar geleden dat ik het mooiste meisje ever heb ontmoet ;d
Ik heb haar maar 1 avond gezien , we hebben fun gehad en veel gepraat ...
Uiteindelijk is er niets gebeurd maar ik reed naar huis en wist dat ik een grotz fout had gemaakt met haar niet te vertellen wat ik voelde of har te kussen ofzo ;d
Nu een jaar later denk ik nog altijd terug aan die ene avond , en telkens sta ik weer op het punt om te huilen ...
Zelfs terwijl ik dit schrijf denk ik aan haar , ze is nu samen met een jongen en als ik foto's van hen twee zie doet het pijn
Dus wat ik wil zeggen ...

Als je ooit denkt dat je de jongen of het meisje van je dromen tegen komt maakt niet uit welk geslacht je zelf bent ,VERTEL HET en zorg ervoor dat je niet eindigd zo als mij want ik mis haar enorm ,, en ik weet dat ik haar beter vergeet , maar het doet pijn ...

Swag );

Saar -
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Mijn verhaal

Bericht door Saar - » 01 mei 2012 03:05

Ik denk dat het iedereen wel eens overkomt. En je kan er alleen maar uit leren!
2 jaar geleden had ik het ook. Heb het haar ook nooit verteld, ze is nu ook samen met een jongen en ik heb er ook nog altijd spijt van dat ik het nooit gezegd heb.
Nu 2 jaar later kan ik het beter relativeren! (maar ik heb er ook nog veel om gehuild)
Succes, het is gewoon een kwestie van tijd. Je kan er zelf niks aan veranderen (in mijn opinie dan, maar misschien zijn er mensen die wel tips hebben natuurlijk!)
I'm not an alcoholic. Alcoholics go to meetings. I'm a drunk, we go to parties.

Gesloten