zat 23 juni : Indie Rokkers @ Tijuana

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
DaddyCool
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: zat 23 juni : Indie Rokkers @ Tijuana

Bericht door DaddyCool » 24 jun 2012 18:37

Het feestje veel wel mee, ik vond de muziek niet zo goed. Ik had een ander beeld van alternatieve muziek. Nu leek het wel gewoon een avond met melige 70's en 80's muziek te zijn. Als ze dat alternatief noemen dan kan het genre me voortaan niet meer bekoren
Disco owns the world

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 24 jun 2012 19:00

DaddyCool schreef:Het feestje veel wel mee, ik vond de muziek niet zo goed. Ik had een ander beeld van alternatieve muziek. Nu leek het wel gewoon een avond met melige 70's en 80's muziek te zijn. Als ze dat alternatief noemen dan kan het genre me voortaan niet meer bekoren
alternatieve muziek bestaat niet

OT: Gene goesting, dus niet meer afgekomen.
A church in ruin...

Aisling1

Bericht door Aisling1 » 24 jun 2012 19:48

Niet meer gekomen, mijn eigen stad deed voor de verandering iets interessants. (Wereldmuziek! :love: )

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Glamourgirl_10 » 25 jun 2012 01:29

Disco Trut schreef:
Gasquet schreef:Argh, ik baal zooo hard dat'k niet kan afkomen. Stomme examens.
Ik heb u gemist! Maar wel Blatantlie gezien.

Verder is de Tijuana wel echt klein, vallen die niveauverschillen overal stevig tegen en is de portier nogal ehm, kordaat. Achja. Mijn (pre)party-gezelschap was prima in orde.
Ik u ook, nonde! Jij had de gluurders zeker door het uitsturen van een bovennatuurlijke mentale krachtgolf verjaagd.

Het donkere hol van de Tijuana heeft mij nooit echt kunnen bekoren, edoch hyperkinetisch gearriveerd dus mij ondanks de onbedansbare muziek en mijn aan de grond klevende espadrilles toch best nog goed geamuseerd. Daar zaten de leuke mensjes aan mijn zijde wel voor veel tussen
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 25 jun 2012 08:30

Muziek was wel goed, maar de overgangen vond ik vreselijk. Ik had het gevoel dat het gewoon 'plaatjes draaien' was en dat ik naar mijn ipod aan het luisteren was.

Voor de rest snap ik ook niet waarom we van de portier moesten binnenroken voor het burenlawaai (heel vreemd, als iemand zegt dat je binnen moet roken. :wink: Iedereen is het blijkbaar al zo gewoon geworden om automatisch naar buiten te gaan) maar dat ze kort daarna de lounge zelf sluiten.

Ook positief dat er niet meteen een grote massa was. In zo'n kleine zaal als de TJ is dat wel aangenamer. :D
Fluctuat nec mergitur

Pimcake
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Pimcake » 25 jun 2012 20:43

DaddyCool schreef:Het feestje veel wel mee, ik vond de muziek niet zo goed. Ik had een ander beeld van alternatieve muziek.
2. Al werd het wel even beter.. Vond wel dat het feestje heel traag op gang kwam.
Het geluk in je leven hangt af van de aard van je gedachten...

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 25 jun 2012 23:03

Pimcake schreef:
DaddyCool schreef:Het feestje veel wel mee, ik vond de muziek niet zo goed. Ik had een ander beeld van alternatieve muziek.
2. Al werd het wel even beter.. Vond wel dat het feestje heel traag op gang kwam.
Ik ben het met je eens, tegen 3 uur was er minder volk, meer ruimte om te dansen en was er ook betere muziek dus tegen het einde vond ik het wel leuk. Het enige dat ik minder vond waren alle kliekjes, terwijl bij de mijn 1ste keer Spunk had ik het gevoel dat meer mensen met elkaar dansten. Anyway het was een mediocre feestje, niet slecht maar ook niet één die in mijn geheugen staat gegrift.
Disco owns the world

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 02 jul 2012 08:30

't Was bere!
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Gesloten