Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustreerd?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
ziegelstein
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustre

Bericht door ziegelstein » 24 jul 2012 02:18

Kikkerkop schreef:OT: Hélemaal alleen :cry:
:o And you're such a warm and tender person.
En ².
I prefer men to cauliflowers.

Vanille
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Vanille » 24 jul 2012 22:17

Pimcake schreef:
Mevrouw Burton schreef:
Mevrouw Burton schreef:Immens gefrustreerd.
Langleve homofobe ouders en contactverbod!
Euhm, laat je dat allemaal zomaar toe? Stap gewoon naar buiten en ga en sta waar je wil, echt! In het begin zal het misschien (serieus) botsen, maar uiteindelijk zullen ze toch moeten inzien dat 'dit' bij hun dochter hoort.. Geef hen wat tijd en het komt wel goed..
Zoals Liro ook al zei is dit helemaal niet zo gemakkelijk... Voor mensen die van in het begin redelijk 'vrij' zijn opgevoed is het heel moeilijk om je in te beelden hoe dat is bij mensen die steeds 'strak aan de lijn' gehouden werden. Ik weet niet hoe Mevrouw Burton's situatie is/was, en ik zeg ook niet dat een vrije opvoeding fout is (verre van). Wat ik wel weet is dat ik zelf behoorlijk steng ben opgevoed. Als ik huisarrest krijg, zijn mensen verbaasd dat ik daaraan 'toegeef' en ze zeggen dat ik dan moet 'opkomen voor mezelf'. Zo simpel is dat allemaal echter niet, aangezien je het nooit anders gekend hebt. Begrijp je?
Dus bij deze: Mevrouw Burton, ik begrijp je. (Voor zover het je een beetje kan troosten.)

OT: Ook nog compleet vrijgezel en helaas ook altijd al geweest... Pwa, pwa, pwa, pwaaa...
You're never fully dressed without a smile.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 24 jul 2012 22:39

Yep, ik heb mezelf ook moeten emanciperen. (Niet specifiek op vlak van geaardheid of relaties echter.) Mijn ouders zijn geen onmensen, maar het is moeilijk om tegen de 'gevestigde orde' in te gaan.

Salomon

Bericht door Salomon » 25 jul 2012 08:43

Nog steeds volledig offtopic, maar het is inderdaad niet altijd evident om geen rekening te houden met wat je ouders vinden. Mijn ouders hebben mij niet speciaal streng opgevoed, denk ik. Maar mijn vader is wel extreem onredelijk en een meester in manipulatie. Op mijn 18de durfde ik ook niet tegen hem in te gaan.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 25 jul 2012 09:32

Salomon schreef:Maar mijn vader is wel extreem onredelijk en een meester in manipulatie. Op mijn 18de durfde ik ook niet tegen hem in te gaan.
Een beetje zoals Jezus dus, die was ook goed in het manipuleren, zo goed zelf dat hoewel die een hele tijd dood is, je er nog niet durft tegen in te gaan.

Misschien is je papa wel de verrijzenis van Jezus :love:

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 25 jul 2012 09:37

:lol:
A church in ruin...

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 25 jul 2012 09:51

Nu dat we weten dat KKK jezus wilt als papa kunnen we verder gaan met on-topic te zijn. Als jullie er verder over willen praten over emancipatie en ouders, start een nieuw onderwerp
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

vlinderkusje
New user
New user

Bericht door vlinderkusje » 27 jul 2012 16:52

6 j geleden zat ik hier op deze site...
verward als een iets, denkend dat ik door de hel ging met mijn gevoelens. Urennnn op dit forum gezeten.
Dromend over ooit hier te kunnen neerschrijven... dat ik samen zou zijn. maar durfde toen alleen maar hier open te zeggen dat ik op meisjes viel.

maar blijkbaar moest ik daar ook doorheen als vele onder ons.
En kan ik toch wel met trots zeggen dat ik intussen als 4j en 2m samen ben. studies zitten er al paar jaar op. al paar jaar in het werk. En dus huisje, tuintje, kindjes al het gespreksonderwerp zijn.

dus voor iedereen..

Alles op zijn tijd!!!
Het komt wel!
ook ik dacht dat het niet kon. maar kijk :d
dans me

Gast

Bericht door Gast » 27 jul 2012 19:16

Allez vooruit, dan weten jullie het ook opeens allemaal:

Happy single
Geen problemen mee

Maar mss toch een beetje verliefd aan het worden, eerlijk gezegd :)

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 29 jul 2012 15:44

FJDKSMFHKDSMJk! Waarom? Je was juist uit mijn hoofd verdwenen en nu probeer ik het judo te volgen. Dat allemaal door jou, al weet je het niet.

Latem
New user
New user

Bericht door Latem » 29 jul 2012 22:02

Ik heb sinds een kleine week een relatie met een super lieve jongen maar heb wel wat twijfels, gisteren de eerste keer blijven slapen één grote turn off : hij rookt.
Ik heb denk ik eerder nood aan een paar holebi vrienden om mee weg te gaan enz dan een bindingsgevoel, ik ben ZOO gesteld op mijn vrijheid en de mijn doen en laten zelf te plannen

pfff moeilijk
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today

James Dean

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 30 jul 2012 00:46

Verliefd, het klikt, we beschouwen het beiden echter nog niet als een relatie. Nogal moeilijk om er een stempel op te plakken
Disco owns the world

Ilia
New user
New user

Bericht door Ilia » 30 jul 2012 03:48

Afbeelding

Me gusta la vida libre, absoluut!
“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”

The "earth" without "art" is just "eh".

Nickske00
Webmaster
Webmaster

Bericht door Nickske00 » 30 jul 2012 09:15

Leuke sms contacten :)
King of the Code!

Nilles
New user
New user

Bericht door Nilles » 30 jul 2012 15:44

Ja ik ben eig verliefd :p

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 31 jul 2012 13:26

Ik heb het wel weer gehad met heel dat kwetsbaar gedoe. Dat al wie knap en lesbo is maar even uit mijn buurt blijft. Toch tot na de herexamens.

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 31 jul 2012 13:46

Wall schreef:Ik heb het wel weer gehad met heel dat kwetsbaar gedoe. Dat al wie knap en lesbo is maar even uit mijn buurt blijft. Toch tot na de herexamens.
Haha :roflmao: Well put.

Pimcake
Regular user
Regular user

Bericht door Pimcake » 31 jul 2012 23:57

Vanille schreef: Zoals Liro ook al zei is dit helemaal niet zo gemakkelijk... Voor mensen die van in het begin redelijk 'vrij' zijn opgevoed is het heel moeilijk om je in te beelden hoe dat is bij mensen die steeds 'strak aan de lijn' gehouden werden. Ik weet niet hoe Mevrouw Burton's situatie is/was, en ik zeg ook niet dat een vrije opvoeding fout is (verre van). Wat ik wel weet is dat ik zelf behoorlijk steng ben opgevoed. Als ik huisarrest krijg, zijn mensen verbaasd dat ik daaraan 'toegeef' en ze zeggen dat ik dan moet 'opkomen voor mezelf'. Zo simpel is dat allemaal echter niet, aangezien je het nooit anders gekend hebt. Begrijp je?
Dus bij deze: Mevrouw Burton, ik begrijp je. (Voor zover het je een beetje kan troosten.)
Off topic, maar..

Wie een vrije opvoeding gehad heeft, heeft ook ruimdenkende ouders. Dergelijke situaties zie ik niet in dit plaatje (al kan ik natuurlijk verkeerd zijn).
Zelf heb ik een heel autoritaire vader met een mentaliteit en gedachtengoed à la de jaren '50. Mevrouw Burton, ik begrijp je dus maar al te goed.. Het is ook net o.w.v. de herkenning dat ik reageerde.
Op een dag kan je gewoon niet anders dan er tegenin te gaan, want op het voorgestippelde (hetero)lijntje lopen, zal toch niet lukken. Op een dag - als je er klaar voor bent - moet je gewoon voor jezelf opkomen, voel je die drang en doe je dat gewoon.
Vraag me toch af wat die forumrel inhield..
Het geluk in je leven hangt af van de aard van je gedachten...

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 01 aug 2012 15:11

Pimcake schreef:
Vanille schreef: Zoals Liro ook al zei is dit helemaal niet zo gemakkelijk... Voor mensen die van in het begin redelijk 'vrij' zijn opgevoed is het heel moeilijk om je in te beelden hoe dat is bij mensen die steeds 'strak aan de lijn' gehouden werden. Ik weet niet hoe Mevrouw Burton's situatie is/was, en ik zeg ook niet dat een vrije opvoeding fout is (verre van). Wat ik wel weet is dat ik zelf behoorlijk steng ben opgevoed. Als ik huisarrest krijg, zijn mensen verbaasd dat ik daaraan 'toegeef' en ze zeggen dat ik dan moet 'opkomen voor mezelf'. Zo simpel is dat allemaal echter niet, aangezien je het nooit anders gekend hebt. Begrijp je?
Off topic, maar..

Wie een vrije opvoeding gehad heeft, heeft ook ruimdenkende ouders. Dergelijke situaties zie ik niet in dit plaatje (al kan ik natuurlijk verkeerd zijn).
Zelf heb ik een heel autoritaire vader met een mentaliteit en gedachtengoed à la de jaren '50. Mevrouw Burton, ik begrijp je dus maar al te goed.. Het is ook net o.w.v. de herkenning dat ik reageerde.
Op een dag kan je gewoon niet anders dan er tegenin te gaan, want op het voorgestippelde (hetero)lijntje lopen, zal toch niet lukken. Op een dag - als je er klaar voor bent - moet je gewoon voor jezelf opkomen, voel je die drang en doe je dat gewoon.
Vraag me toch af wat die forumrel inhield..
even ter verduidelijking: het zijn haar ouders :p, niet de mijne!
ps: de mods gaan mottig worden door off-topicdingen :D
Misschien moet iemand een topic starten over homofobe ouders!

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 01 aug 2012 16:08

Je leest mijn gedachten Mevrouw Burton en nu on-topic blijven

OT: 2 maanden samen met mn vriendje :D
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Gesloten