Weerwolven in BV land: OMG! Dees is totally amazing!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Silas

Re: Weerwolven in BV land: OMG! Dees is totally amazing!

Bericht door Silas » 12 jan 2012 23:32

VERHAAL - DEEL 1
Spoiler! :
Astrid Bryan leunde tegen de motorkap van haar pussywagon. Ze had er behoorlijk de pest in. Haar team was compleet incompetent gebleken om tegen de brains van Piet, Wendy en Goedele op te boksen. Er moest dringend actie ondernomen worden of ze kon haar glossy, out-of-control magazine vergeten. Ze viste haar gsm uit haar handtas van Louis Vuiton en belde de John, die haar een briljante strategie van de hand deed, en belde erna Showbizz Bart op. Er zou die avond immers een feestje plaatsvinden in de Medialaan 1 en ongetwijfeld kon Showbizz Bart wel iets opmerken...

Natalia en Lady Gaga wisten niks, dus bleef Showbizz Bart rondlopen tot hij ineens Wendy Van Wanten dacht op te merken die langs de nooduitgang naar buiten glipte. Hij volgde haar subtiel langs de steegjes tot ze ineens aan een verlaten bos kwamen. Met een bang hartje volgde hij de schim door het bos, tot ineens de boze weerwolf tevoorschijn kwam:

Showbizz Bart, oftewel de ziener, oftewel Safrodite was niet meer.

VERHAAL DEEL 2
Spoiler! :
Astrid Bryan had zwaar gegokt en Showbizz Bart als afleidingsmaneuver gebruikt. Terwijl deze opgegeten werd, was Astrid Bryan in de coulissen van Goedele's laatste talkshow opgedoken. Goedele had ondertussen gehoord dat Showbizz Bart niet meer op aarde rond huppelde en was bijzonder in form.

Terwijl Goedele verder snaterde prutste Astrid wat met de aankondigingstape van de volgende aflevering:

Goedele was zo ontdaan dat ze bleek uitsloeg en meteen naar Véronique De Cock belde om een afspraak te maken in haar zonnecentrum.
VERHAAL DEEL 3
Spoiler! :
Terwijl was Wendy Van Wanten thuisgekomen, badend in het bloed van Showbizz Bart. Terwijl ze haar kleren begon uit te trekken zette ze de tv op, waar ze plots het weerbericht met Frank De Boosere zag.

Wendy werd ter plekke helemaal geil, zette haar pc op en begon te skyppen en cammen met Frank. Het klikte zo geweldig dat ze meteen op de fiets sprong en naar Frank fietste!

Frank ging tekeer als een orkaan en Wendy beleefde de nacht van haar leven. Toen Frank wou vertrekken naar zijn ochtendweer praatje, probeerde ze hem dan ook zwoel te bekeren:

Wendy was zo vol van haar nieuwe minnaar dat ze de dag erna haar medestanders overtuigde om hem te laten aansluiten bij hun clubje. En zo geschiedde.
Frank De Boosere, oftewel de goede heks, oftewel Delta. werd bij het wolventeam gevoegd.

VERHAAL DEEL 4
Spoiler! :
In Véronique De Cocks zonnecentrum gniffelde de uitbaatster, ze had de kans om Goedele om het hoekje te helpen en zou dit niet nalaten. Ze troonde Goedele mee naar de Fukushima zonnebank, deed die op slot en verliet grinnikend het pand om een aflevering van Huizenjacht te gaan opnemen.

Bij het terugkomen kwam haar een zoete barbequelucht tegemoet...
Goedele, oftewel de weerwolf met conversie, oftewel Bieke007 was niet meer.

VERHAAL DEEL 5
Spoiler! :
Toen de wolven dit hoorden waren ze gewoonweg razend... Piet, Wendy, Frank en Jos pakten hun spullen en repten zich naar het zoveelste BV feestje. Ter plaatse pakte Piet zijn barbeque uit, stak er goed de vlam in en roosterde een paar BV's..

Wendy protesteerde echter: "Maar Piet, da's levensgevaarlijk! PLUS: de smaak is ook niet optimaal zo!"
Eén van de BV's op het feestje was een oude bekende van Piet, namelijk het wandelend lijk Mimi Smith, en probeerde van het afgeleid zijn van Piet om tussen te komen.

Zonder succes echter, Piet was sterker en sloeg Mimi het hoofd in.

Zatte Rita probeerde zich ook te verweren tegen het wolven-offensief en probeerde Wendy te wurgen. Jammer genoeg vergiste ze zich van persoon ...

En zo duurde het niet lang of alle resterende BV's waren uitgemoord...
Toen de nacht afgelopen was waren er 5 burgers, 3 wolven en 1 apostaat. Maar aangezien de wolven de burgemeester in handen hadden (die een dubbele stem heeft), zijn de wolven in de meerderheid en kunnen de burgers niet meer winnen...

Dat betekent dat de wolven winnen!

Proficat aan
Wendy Van Wanten, oftewel de weerwolf, oftewel Mattijs487
Piet Huysentruyt, oftewel de weerwolf, oftewel Josie
Frank De Boosere, oftewel de geconverteerde wolf (vroeger goede heks), oftewel Delta.
:fire:

Het was één van de allerkortste spellen ooit, maar ik hoop dat jullie het toch wat leuk vonden :)

En hier het overzicht van alle rollen:
Spoiler! :
3S - Freddy De Kerpel - Lijfwacht
Aquarius - Véronique De Cock - Slechte Heks
BastardPriest - Hans Otten - Jager
Beaverhausen - Jacques Vermeire - Burger
Bieke007 - Goedele - Weerwolf met conversie
Daluicis - Ingeborg - Cupido
Delta. - Frank Deboosere - Goede Heks
Galimatias - Tanja Dexters - Grafdelver
Josie - Piet Huysentruyt - Weerwolf
Laysiv - Jos Ghysen - Apostaat
Mattijs487 - Wendy Van Wanten - Weerwolf
Omicron - Zatte Rita - Dorpsgek
Oyobi - Jean-Marie Pfaff - Burger
Safrodite - Showbizz Bart - Ziener
Valova - Koen Wouters - Burger
vorvzakon1 - Lesley-Ann Poppe - Sekteleider

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 12 jan 2012 23:44

Silas schreef:Het was één van de allerkortste spellen ooit, maar ik hoop dat jullie het toch wat leuk vonden :)
Mijn amateurisme en naïviteit heeft wellicht een grote rol hierin gespeeld :lol:

Ik heb er van genoten. Ik kijk al uit naar een volgend, waar ik wraak wil nemen. :twisted:

Josie
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Josie » 12 jan 2012 23:46

Wiiii ^^
:greenthing:

En wederom dikke hartjes voor Silas voor het fantastische verhaal!
Je bent zó zot dat er krullen op je rug staan

mattijs487
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door mattijs487 » 12 jan 2012 23:58

:greenthing: :twisted: :greenthing: :twisted: :greenthing:

Dank aan de wolfjes en apostaat, we hebben super gespeeld!

En de burgers hebben veel pech gehad dat zowel het koppel als de burgemeester bij de wolven zaten.
Spoiler! :
Voor de duidelijkheid: het huwelijk met Delta was een gedwongen! Ik heb meermaals de scheiding aangevraagd bij Silas, maar het werd niet aanvaard. :( :D
En ook felicitaties aan Silas! :wink:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 13 jan 2012 07:40

Proficiat Silas! Het was leuk!!!!
every new beginning comes from some other beginning's end

Oyobi
New user
New user

Bericht door Oyobi » 13 jan 2012 09:14

Inderdaad een tof spel, jammer dat we weer verloren zijn! :P

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 13 jan 2012 09:23

mattijs487 schreef:
Spoiler! :
Voor de duidelijkheid: het huwelijk met Delta was een gedwongen! Ik heb meermaals de scheiding aangevraagd bij Silas, maar het werd niet aanvaard. :( :D
Shit. Waarvoor hadden we dan seks? :o Gij hebt me gewoon misbruikt.. :cry:

En voor de duidelijkheid: ik ben tegen mijn zin een wolf geworden. Ik wilde - net als Mattijs eerst, de vuile slet - gewoon alles en iedereen uit de weg ruimen. :evil: :supersad:
Laatst gewijzigd door Delta. op 13 jan 2012 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 13 jan 2012 09:28

Het was een leuk spel! :D

Mercikes aan Silas ook!

We hebben dat goed gespeeld, wolfjes. :p
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 13 jan 2012 14:23

Ben toch blij dat ik er de conversiewolf uit haalde, al was dat een nacht te laat...maar de wolfjes hebben goed gespeeld, dat valt niet te ontkennen, en Silas heeft er duidelijk wat moeite in gestoken :wink:

Gesloten