Zoveeel winkels....zoveel kado's....ik moet gewoon gaan.

Oh dat zou ik nu ook graag onder de kerstboom zienKuikentje schreef:De grootste vleugel die er bestaat wil ik huren hihi
Omdat ik zoveel van piano's hou.
Préttiggestoord schreef:Trouwens, lotr is gewoon de beste die er is.
Het laatste deed me denken aan dit:lotr schreef:Oh dat zou ik nu ook graag onder de kerstboom zienKuikentje schreef:De grootste vleugel die er bestaat wil ik huren hihi
Omdat ik zoveel van piano's hou.Een Steinway concertvleugel
Helaas bedraagt het kerstbudget van mijn ouders net geen honderdduizend euro
Misschien iets voor mijn verjaardag
En ik wil ook een macbook pro
mei_meisje schreef:Het laatste deed me denken aan dit:
Spoiler! :
Préttiggestoord schreef:Trouwens, lotr is gewoon de beste die er is.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon
Ik kocht zo van de zomer een HP B-110 voor 70€, inkt inbegrepen, kun je gewoon naar een mailadres sturen en hij print het afvorvzakon1 schreef:een laser/led netwerkprinter, draadloos als het even kan, zodat ik ook van op de laptop kan printen
maar het pakje onder de kerstboom zal iets minder groot zijn
een injekt exemplaartje heb ik ook staan, dat via een omweg ook op het netwerk zit, maar die inkt is constant op en dat kost ook behoorlijk. Ik heb het even bekeken, je koopt een goedkoop modelletje dat kost mij een 150-190 euro daar zit de drum (12000pg) en inkt voor een 700 pg in, een nieuwe drum kost een 100 euro, een nieuwe toner kost me 90 euro (met een beetje zoeken €60) (2600 pagina's). Dus als de Drum versleten is koop ik me beter een nieuwe printerAquarius schreef:Ik kocht zo van de zomer een HP B-110 voor 70€, inkt inbegrepen, kun je gewoon naar een mailadres sturen en hij print het afvorvzakon1 schreef:een laser/led netwerkprinter, draadloos als het even kan, zodat ik ook van op de laptop kan printen
maar het pakje onder de kerstboom zal iets minder groot zijnhm maar het is wel een inkjetprinter/copy/scanmachine, geen laser...al print ie wel gelijk zot.
Lawstudent schreef:Technetium en lief, nog geen mooier koppeltje gevonden dan jullie!
Stilicho schreef:Mooie schoenen.
Maar een utopie, vrees ik, gezien mijn weinig courante maat.
lotr schreef: Oh dat zou ik nu ook graag onder de kerstboom zienEen Steinway concertvleugel
![]()