Groot leeftijdsverschil

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
be more chill
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Groot leeftijdsverschil

Bericht door be more chill » 07 okt 2011 22:37

Too young is just a name in china :P

The_ Future
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door The_ Future » 08 okt 2011 22:04

Leeftijdverschil maakt niet zoveel uit, zolang je elkaar maar graag ziet.. dat is het belangrijkste! :D

Mr.E

Bericht door Mr.E » 08 okt 2011 22:45

Leeftijdsverschil: 18 jaar en reeds 11 jaar samen. Al ken ik geen ander koppel in deze situatie, voor ons werkt het!

dieterr
Experienced user
Experienced user

Bericht door dieterr » 09 nov 2011 19:36

Al bijna 3 jaar samen met iemand die 20 jaar ouder is en alles verloopt nog altijd naar wens! Negatieve reacties heb ik nooit gekregen.

Volg uw hart zou ik zo zeggen.
GEENwaardezoeker

Ik ben een JOCHIE, weliswaar een GROOT jochie.

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 09 nov 2011 20:40

volg gewoon je hart maar denk wel eerst eens na of het effectief ook zal werken (zonder rekening te houden met het leeftijdsverschil en met)
om een voorbeeldje te geven namelijk mezelf: ik moet nog 6 jaar studeren en dan minstens 3 jaar bezoldigde stage doen (en wrs als ik mag doen wat ik wil zal het langer zijn), stel je dan voor dat ik opeens verliefd word op iemand die 20 jaar ouder is. als ik afgestudeerd ben en zelf men kost kan verdienen en dus volledig vrij ben zou hij minstens 50 zijn. het zou gewoon niet lukken omdat hij te lang moet wachten denk ik dan maar als het bij jouw wel zou lukken volg dan gewoon je hart
what kind of man loves like this?

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 10 nov 2011 23:35

En wanneer gaan de mensen bij wie het misgelopen is, eens hun verhaaltje posten ?
8)

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 11 nov 2011 05:01

Moet je studeren om een klootzak te worden?

Vertel het mij
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 11 nov 2011 14:08

tsjieptsjieptsjiep schreef:Moet je studeren om een klootzak te worden?

Vertel het mij
:D

Lekker pittig

dieterr
Experienced user
Experienced user

Bericht door dieterr » 11 nov 2011 17:45

Kikkerkop schreef:En wanneer gaan de mensen bij wie het misgelopen is, eens hun verhaaltje posten ?
8)
Ai, tot nader orde zijn er nog altijd immens veel relaties die stuklopen bij mensen met zowaar dezelfde leeftijd ook...
GEENwaardezoeker

Ik ben een JOCHIE, weliswaar een GROOT jochie.

Salomon

Bericht door Salomon » 11 nov 2011 18:04

Hier een leeftijdsverschil van 19 jaar, en totaal geen problemen. Daarmee tenminste niet :roll:
Het stoort mij helemaal niet, en hem ook niet. Het enige waar ik soms over nadenk is het feit dat, als we bij elkaar blijven, de kans heel groot is dat hij veel eerder sterft dan ik en ik dus alleen achterblijf. Maar verder ben ik daar helemaal niet zo mee bezig.

Salomon

Bericht door Salomon » 13 nov 2011 10:02

tsjieptsjieptsjiep schreef:Moet je studeren om een klootzak te worden?

Vertel het mij
Op het niveau van Kikkerkop: jazeker.

fireflies

Bericht door fireflies » 22 nov 2011 11:08

Ik denk dat ik head over heels gevallen ben voor een vrouw van 32, liefst 10 jaar ouder dan mezelf..

Ergens wil ik die gevoelens verdringen, omdat ze (zoals altijd, wat mij betreft) behoorlijk onrealiseerbaar zijn, denk ik dan. Ik bedoel, een volwassen vrouw met zoveel meer levenservaring kan toch niks voelen voor een jong aapje. Of toch? Moet ik wat meer moeite doen om te weten te komen hoe ze hier over denkt, of zie ik beter meteen de realiteit onder ogen?

TDgay(sonicthehedgehogfan)

Bericht door TDgay(sonicthehedgehogfan) » 22 nov 2011 11:29

hey ik ben ook gay val ook voor oudere mannen. In principe heb ik hier geen probleem mee. Ma wel want ze wilt mij beschermen van alle mogelijke fouten die ik zou begaan. maar hoe kan ik die fout maken en ervan leren als ze mij hierover constant tegenspreekt en het mij ni laat uitproberen? Natuurlijk mijn geluk voor liefde is niet zoveel beter. Heb iemand waarmee ik supergoe mee overweg kan thuis en hij heeft gevoelens voor mij maar ik ni zoveel voor hem. In school ben ik voor het eerst echt op iemand gevallen ik ben 22 en hij is 28. Tuurlijk hij is niet gay dat weet ik intussen wel maar waar ik mij het meeste aan erger is dat ik constant voor mannen val die al in een relatie zitten. Waar ik mij het meest aan erger op dit moment is dat ik met de slechte gedachten zit dat ik hem zal verliezen als ze er in school over weten. Dit is al eens vorig jaar in april tot eind juni een groot fiasco geweest. ben bang dat als ze ervan weten dat ze weeral de hele ciclus in gang zouden steken en ik mijn gezicht niet meer op school zou willen tonen.

Gesloten