Mijn vriend en zijn beroep

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Mijn vriend en zijn beroep

Bericht door Omicron » 19 jul 2011 18:54

Sage schreef:
Omicron schreef:
Sistje schreef:Volgens mij blokkeren die fietshelmen het signaal :lol:
Zo moeilijk kan het ni zijn der zit volgens mij maar ene belg van 32 in de tour, hoewel die opgegeven heeft...
Mijn vriend is geen Belg hoor :)
Dan nog, zoveel 32jarige wielrenners zitten er op dit moment niet in de tour...

funkfish
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door funkfish » 19 jul 2011 19:55

Omicron schreef:Dan nog, zoveel 32jarige wielrenners zitten er op dit moment niet in de tour...
idd, zelfs nog geen zero zero zero, zero zero zero, zero zero cinco procent of zo :).
Sage schreef:De wereld waarin hij werkt en eigenlijk ook leeft is niet erg open over homoseksualiteit en dat soort dingen. Nu is het zo dat de mensen waar hij het dichtst bij staat in die wereld wel weten dat hij homo is, maar heel veel mensen ook niet en hij is er erg gesloten over. Ik heb het daar moeilijk mee, dat hij nooit eens gewoon open kan zijn over onze relatie, en dat ik dat eigenlijk ook niet kan zijn om hem niet te "verraden". Ik wil gewoon laten zien dat ik van hem houd en hij van mij, ik ben dat stiekeme gedoe op sommige momenten zo beu... Is er iemand die in dezelfde situatie heeft gezeten, of net aan de andere kant (en dus ook heel erg gesloten was)? Wie kan me zeggen hoe ik er gemakkelijker mee kan omgaan?
Maar: misschien is je vriend gevoelsmatig gesloten - misschien heeft hij er geen behoefte aan om meer open te zijn over jullie relatie - misschien ziet hij geen probleem?

Dus:
- Zijn jullie verwachtingen/wensen qua "openheid" hetzelfde?
- En: tijd. Ik startte ook nogal gesloten en afwachtend - en vind dat absoluut geen slechte zaak, maar heb wél een gezond evenwicht op het werk gevonden in de "informatieplicht" aangaande mijn privéleven :).

Sage
Regular user
Regular user

Bericht door Sage » 19 jul 2011 20:08

Mja, ik ben zelf nogal open over die dingen. Je ziet het wel, ik start even een topic en voor je het weet heb ik vanalles verteld, terwijl ik me had voorgenomen om voorzichtig te zijn met details :roll: Ik ga er vanaf nu in ieder geval op letten.
Anyway, mijn vriend is daarentegen nogal gesloten over zijn gevoelens, op alle vlakken. Daar zit inderdaad een verschil, en daar zullen we dan ook een evenwicht in moeten vinden. Ik denk dat het ons wel redelijk goed lukt nu (behalve als ik mijn klep weer eens opendoe op een forum :roll:), maar soms vind ik het gewoon enorm frustrerend. En dat was alles wat ik wou bereiken met dit topic, frustratie van me afschrijven en mensen vinden die in dezelfde situatie zitten.
fender1995 schreef:
Sage schreef: Mijn vriend is geen Belg hoor :)
idd ;)
sage je krijgt een :hugs:
;)
Thanks, fender :hugs:

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.
If ignorance is bliss, why aren't there more happy people in the world?

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 19 jul 2011 20:12

funkfish schreef:
Omicron schreef:Dan nog, zoveel 32jarige wielrenners zitten er op dit moment niet in de tour...
idd, zelfs nog geen zero zero zero, zero zero zero, zero zero cinco procent of zo :).
13

I googled.

17 als ge diegenen die nog moeten verjaren dit jaar er ook bij telt.
Laatst gewijzigd door Mordicus op 19 jul 2011 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
So it goes.

Sage
Regular user
Regular user

Bericht door Sage » 19 jul 2011 20:16

Mordicus schreef:
funkfish schreef:
13

I googled.
So? :roll:

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 19 jul 2011 20:22

Zeg mannekes, is het nu echt relevant om te gissen naar de identiteit van zijn vriend?

Sage
Regular user
Regular user

Bericht door Sage » 19 jul 2011 20:25

Zupi schreef:Zeg mannekes, is het nu echt relevant om te gissen naar de identiteit van zijn vriend?
My thoughts exactly... Als ik dat had geweten had ik mijn ervaring wel voor mezelf gehouden.

dancinglife
New user
New user

Bericht door dancinglife » 19 jul 2011 20:37

ik denk dat je er gewoon eens samen over moet babbelen, hoe ziet hij het in de toekomst
wil hij het zo laten of is hij er gewoon nog niet klaar voor ?

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 19 jul 2011 20:37

Ja, want als ik zou zeggen dat mijn lief een gekend zwemkampioen is dat meedeed aan de olympische spelen in Peking, dan gaat niemand zich afvragen wie dat is hoor. :roll:
Spoiler! :
ter info: Thorpe deed niet mee in Peking :spamcan:
So it goes.

Sage
Regular user
Regular user

Bericht door Sage » 19 jul 2011 20:41

Je mag het je gerust afvragen, maar doe het dan voor jezelf. Dat is niet het punt van dit topic, ik wilde alleen ervaringen delen. Dat hebben we dan weer geleerd, geen goed plan dus.
Mordicus schreef:Ja, want als ik zou zeggen dat mijn lief een gekend zwemkampioen is dat meedeed aan de olympische spelen in Peking, dan gaat niemand zich afvragen wie dat is hoor. :roll:
Spoiler! :
Er zitten trouwens bijna 200 renners in de tour waaronder een heleboel helpertjes, dat is iets helemaal anders dan een gekend zwemkampioen. Wat een belachelijke vergelijking :roll:

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 19 jul 2011 21:04

Sage schreef:
Mordicus schreef:Ja, want als ik zou zeggen dat mijn lief een gekend zwemkampioen is dat meedeed aan de olympische spelen in Peking, dan gaat niemand zich afvragen wie dat is hoor. :roll:
Spoiler! :
Er zitten trouwens bijna 200 renners in de tour waaronder een heleboel helpertjes, dat is iets helemaal anders dan een gekend zwemkampioen. Wat een belachelijke vergelijking :roll:
Nee, je hebt gelijk.
Er waren maar 1022 zwemmers in Peking, waaronder 13 Belgen, dat is inderdaad iets compleet anders.

:spamcan:
So it goes.

Sage
Regular user
Regular user

Bericht door Sage » 19 jul 2011 21:08

Laat ook maar. What was I thinking? :roll:

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 19 jul 2011 21:19

Sage schreef:en voor je het weet heb ik vanalles verteld, terwijl ik me had voorgenomen om voorzichtig te zijn met details :roll:
:hugs:.
dancinglife schreef:ik denk dat je er gewoon eens samen over moet babbelen, hoe ziet hij het in de toekomst
wil hij het zo laten of is hij er gewoon nog niet klaar voor ?
Voilà.

Veel succes en veel liefde gewenst, uitroeptekentje.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 19 jul 2011 21:21

Sage schreef:Je mag het je gerust afvragen, maar doe het dan voor jezelf. Dat is niet het punt van dit topic, ik wilde alleen ervaringen delen. Dat hebben we dan weer geleerd, geen goed plan dus.
Dat was eigenlijk mijn punt, door zoveel info te geven (hier en in een ander topic) is het niet moeilijk om de identiteit van uw vriend vast te stellen... Ik denk eigenlijk niet dat hij het zou appreciëren dat hij geout zou worden omdat jij te veel info geeft op een publiek forum.

think before you leap etc.

Sage
Regular user
Regular user

Bericht door Sage » 19 jul 2011 21:23

Omicron schreef:
Sage schreef:Je mag het je gerust afvragen, maar doe het dan voor jezelf. Dat is niet het punt van dit topic, ik wilde alleen ervaringen delen. Dat hebben we dan weer geleerd, geen goed plan dus.
Dat was eigenlijk mijn punt, door zoveel info te geven (hier en in een ander topic) is het niet moeilijk om de identiteit van uw vriend vast te stellen... Ik denk eigenlijk niet dat hij het zou appreciëren dat hij geout zou worden omdat jij te veel info geeft op een publiek forum.

think before you leap etc.
Ja, en ik heb ook al gezegd dat het stom van me was en dat ik het niet had moeten doen (zie een paar posts eerder). Ik zal dan verder ook niks meer zeggen van details.
Ok, en nu ga ik er verder niet meer op in :)

fender1995
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door fender1995 » 21 jul 2011 13:36

Sage schreef:
fender1995 schreef:
Sage schreef: Mijn vriend is geen Belg hoor :)
idd ;)
sage je krijgt een :hugs:
;)
Thanks, fender :hugs:
jeuuuuujjj :)
nu ben ik blij!!!!
:D
:roflmao:

Gesloten