Straight-girl/boy crushes

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Thinking

Straight-girl/boy crushes

Bericht door Thinking » 02 jul 2011 19:50

Ik was net naar dit filmpje aan het kijken:
http://www.afterellen.com/blog/trishben ... episode-19
En ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met verliefdheden/crushes op hetero jongens/meisjes? Overkomt het jullie vaak en wat doen jullie eraan? Vertellen jullie het aan die persoon of wachten jullie tot het over gaat? En wat doen jullie als die gevoelens weigeren weg te gaan?

Misschien veel vragen maar ik was benieuwd naar jullie mening. :)

Groetjes

saynomore

Re: Straight-girl/boy crushes

Bericht door saynomore » 04 jul 2011 01:16

Ik ben nu verliefd op hetero-meisje maar het is één van men beste vriendinnen
ik zeg dus niets omdat ik de vriendschap wil behouden zoals die nu is

captainoneye
New user
New user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door captainoneye » 04 jul 2011 18:26

Ohja, totally! Ik heb een radar voor straight-girl crushes denk ik :lol:

Wat deed ik eraan: afstand nemen... Eentje was ook mijn beste vriendin, en na een periode van wat afstand én nadat ik het haar uiteindelijk wel verteld heb, is het overgegaan. De andere ben ik gewoon door omstandigheden veel minder beginnen zien, waardoor het vanzelf verminderd is.

Op dit moment heb ik ook wel een kleine straight girl crush, zij het dat die er vooral gekomen is doordat ze vertelde dat ze wel al getwijfeld heeft over het al dan niet hetero zijn... Hoe ik ermee ga omgaan, weet ik nog niet goed. Gewoon afwachten hoe het verder evolueert, denk ik. Misschien gaat het wel vanzelf over!

Zit je met eentje misschien? Tell us! :)

puppy_eyes
New user
New user

Bericht door puppy_eyes » 04 jul 2011 18:48

Jammer genoeg val ik ook nogal vaak op hetero vrouwen, ugh. Tegen die persoon zelf ga ik er niks over zeggen, want het maakt toch niets uit, en zoveel lef heb ik écht niet :p. Ik hoop dan gewoon dat het zo snel mogelijk overgaat. Meestal ga ik ook geen afstand nemen van die persoon, ook al zou dat soms wel niet zo een slecht idee geweest zijn, maar ja.. Ik wacht dus gewoon tot het overgaat ;)

thinking

Bericht door thinking » 04 jul 2011 23:29

captainoneye schreef:Ohja, totally! Ik heb een radar voor straight-girl crushes denk ik :lol:

Wat deed ik eraan: afstand nemen... Eentje was ook mijn beste vriendin, en na een periode van wat afstand én nadat ik het haar uiteindelijk wel verteld heb, is het overgegaan. De andere ben ik gewoon door omstandigheden veel minder beginnen zien, waardoor het vanzelf verminderd is.

Op dit moment heb ik ook wel een kleine straight girl crush, zij het dat die er vooral gekomen is doordat ze vertelde dat ze wel al getwijfeld heeft over het al dan niet hetero zijn... Hoe ik ermee ga omgaan, weet ik nog niet goed. Gewoon afwachten hoe het verder evolueert, denk ik. Misschien gaat het wel vanzelf over!

Zit je met eentje misschien? Tell us! :)
Jep eigenlijk heb ik zowat hetzelfde voor als jij. :)
Een vriendin van mij heeft namelijk ook al meerdere malen gezegd dat ze soms twijfelt over haar geaardheid. Ik ben ook de enige tegen wie ze het hele verhaal al heeft gedaan (waarom ze twijfelt, dat ze al een paar keer verwarrende gevoelens heeft gehad voor meisjes, enz.). Ik voelde al iets voor haar voordat ze me dit vertelde maar ik had besloten om niets te zeggen aangezien ik er van overtuigd was dat ze hetero was. Nu, doordat ze dit bekende begon ik terug wat hoop te krijgen en begon ik overal hints te zien (door verliefdheid geïnfecteerde hints waarschijnlijk :p).

Nu weet ik niet goed wat ik moet doen en daarom dat ik dus ook zo nieuwsgierig was naar hoe jullie dit aanpakken. Ik vroeg me af of iemand het zou bekennen, wetende dat de kans op afwijzing zeer groot is.

Iedereen alvast bedankt voor jullie reactie! :)

captainoneye
New user
New user
Contacteer:

Bericht door captainoneye » 05 jul 2011 00:34

thinking schreef: Nu weet ik niet goed wat ik moet doen en daarom dat ik dus ook zo nieuwsgierig was naar hoe jullie dit aanpakken. Ik vroeg me af of iemand het zou bekennen, wetende dat de kans op afwijzing zeer groot is.

Iedereen alvast bedankt voor jullie reactie! :)
Goh, dat hangt er vanaf hoe jullie relatie is, denk ik! Je voelt tot op zekere hoogte wel aan hoe zij erop zou reageren, niet? Ik wist het bij de vorige alleszins dat de reactie niet slecht zou zijn (uiteindelijk is te horen krijgen dat iemand verliefd op je is best flatterend en dus allesbehalve iets waarom je kwaad zou worden ofzo), en dan is het vertellen eventueel wel een optie denk ik. Maar veel hangt ook af van of je die nood wel voelt, en of je om kan met eventuele gevolgen ervan (ik was opgelucht, maar vond en vind het wel heel raar dat zij dat nu weet).
Misschien kan je gewoon eens polsen of ze het ooit zou willen proberen om echt iets met een meisje te beginnen? Gewoon proberen nagaan hoe ver die twijfels gaan? Maar tegelijk ook proberen om de "hints" die je ziet (ik ken het gevoel :)) op een realistische manier te zien?

Ik denk dat er met haar over praten vooral zekerheid kan geven. Ofwel wil ze het een kans geven met jou (maar reken daar voor de zekerheid niet té hard op, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch), ofwel weet je voor eens en altijd dat het niets zal worden, en kan je op die manier verder. Het geeft een soort rust, in plaats van de aanhoudende onzekerheid die - in dat geval - toch tot niets leidt... Ofwel levert het vertellen iets moois op, ofwel kan je het zo dan toch met een gerust hart laten gaan :)

Uiteindelijk moet je zelf aanvoelen wat jou het beste lijkt om te doen he.
(ik hoop dat dit allemaal op iets slaat, ik ben een beetje moe en typ er maar wat op los :wink: )

Good luck!

DirtySong
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door DirtySong » 05 jul 2011 18:11

Jup, was 2 jaar smoor op een jongen van ons jaar. Helaas is hij hetero (hoewel ik me ervan probeerde te overtuigen dat het niet zo was)
Nooit durven zeggen. Daarvoor heb ik niet genoeg lef :p
Ik heb nu wel spijt dat ik het nooit heb gezegd. Achja :roll:

ICU
New user
New user

Bericht door ICU » 05 jul 2011 20:13

Ik wordt énkel verliefd op hetero's!
Het is verschrikkelijk!
Niemand kent mijn geaardheid, dus durf ik zoiets ook niet vragen, want dan valt het wel een beetje heel hard op... Maar de crush die ik nu heb doet voetbal, en ziet en doet zo hetero als het maar kan zijn... Ik wil wel hem wel opgeven, maar ik kan het niet!

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 05 jul 2011 22:08

Jah, 1 maal op iemand verliefd geworden (jongen-hetero) en die heb ik het uiteindelijk verteld. Geen probleem over gemaakt. :)
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

zipcode

Bericht door zipcode » 03 okt 2011 01:32

Ik heb nu ook zoiets voor. Hoewel ze enkel over jongens praat zoek ik achter elk lief berichtje wel iets. We zijn ook erg close en sms'en de hele dag door, wat de situatie voor mij soms lastig maakt.. Ik zit nu ook in de twijfelfase van: moet ik het haar vertellen of niet? Ik ben namelijk nogal erg op eerlijkheid gesteld... Toch heb ik ook zoiets van, wat helpt het? Een vriendschap die misschien wel niet stuk zal zijn, maar toch een andere dimensie zal krijgen...

Stevieboy
Experienced user
Experienced user

Bericht door Stevieboy » 03 okt 2011 09:30

Ik heb voortdurend crushes op heterojongens :roll: , maar gelukkig wordt dat nooit echt verliefdheid. Ik wacht dus tot het over gaat :) Het heeft nu niet meteen veel zin om mezelf vanalles wijs te maken.

be more chill
New user
New user

Bericht door be more chill » 07 okt 2011 01:31

Zit vaak en momenteel ook in zo'n frustrerende situatie,
heb het wel altijd al verteld en nog nooit een 'slechte' reactie gehad,
zeker bij een goede vriendschap voelt die persoon in kwestie zich wel gevleid en toont die respect voor u gevoelens en oprechtheid..

meestal gaat het bij mij zo dat ik het vertel en dan door de reactie erop meer duidelijkheid heb en die gevoelens op een meer constructieve manier kan interpreteren. en het als een soulmate of muze bezien ipv verliefdheid..

hoe dan ook, om den duur denk je aan niks anders meer en spuk je't er gewoon beter eens uit voor je jezelf helemaal gek maakt van illusies en waanbeelden alla "zat daar nu iets meer achter of niet?"

wel let je volgens mij best op dat je jezelf niet te bloot geeft aan iemand die gewoon eens wil experimenteren, letterlijk en figuurlijk.. want dan wordt het heel frustrerend als jij verliefde gevoelens hebt, er al wat gebeurt is en je toch niet bent waar zij haar goed bij voelt voor een relatie. maar ja, dat zijn dingen die andere mensen mss anders bekijken

Gesloten