Wat vond je vandaag walgelijk? (vervolg)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Daluicis
Senior user
Senior user

Re: Wat vond je vandaag walgelijk? (vervolg)

Bericht door Daluicis » 08 jun 2012 20:30

kukuxumusu schreef: Ik vraag mij af of dat echt is. Die is volgens mij geen echte professor anders zou hij er al over zijn opgebeld. Zo moeilijk kan het niet zijn met die informatie.
Ugent heeft er officieel afstand van de uitspraken gedaan. Het stond ook in enkele nieuwskranten.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door DaddyCool » 08 jun 2012 21:18

Daluicis schreef:
kukuxumusu schreef: Ik vraag mij af of dat echt is. Die is volgens mij geen echte professor anders zou hij er al over zijn opgebeld. Zo moeilijk kan het niet zijn met die informatie.
Ugent heeft er officieel afstand van de uitspraken gedaan. Het stond ook in enkele nieuwskranten.
Ik lig echt niet wakker van wat een of andere psycho dude ergens ligt te preken op een universiteit hoor :D Who cares dat hij ons een biologische afwijking vindt
Disco owns the world

Jan148
Regular user
Regular user

Bericht door Jan148 » 08 jun 2012 23:54

kukuxumusu schreef:
Daluicis schreef:https://lh3.googleusercontent.com/-s-K3 ... .03.11.png

:roll:
Net alsof het een PR-campagne betreft. "Wordt homo!"
Dat is dan nog een professor psychologie
Ik vraag mij af of dat echt is. Die is volgens mij geen echte professor anders zou hij er al over zijn opgebeld. Zo moeilijk kan het niet zijn met die informatie.
Het staat in de Standaard: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 7_00176317
DaddyCool schreef:
Daluicis schreef:
Ik lig echt niet wakker van wat een of andere psycho dude ergens ligt te preken op een universiteit hoor :D Who cares dat hij ons een biologische afwijking vindt
Nou, de woorden die uit zijn mond komen zijn anders behoorlijk kwetsend. Ik heb het bericht met stomme verbazing gelezen, walgelijk gewoon... :kots:
This life chose me, I'm not lost in sin. But proud I stand of who I am. I plan to go on living!

kinderknieën
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door kinderknieën » 09 jun 2012 00:43

Endalaust en ik kijken weer Hete Kussen uit Salou. Er was een 26-jarige man die Marlon heette met de meest rotte tanden die ik ooit gezien heb. Hij probeerde een 15-jarig meisje te versieren. De leeftijd maakte het volgens hem een beetje moeilijker om haar in bed te krijgen, maar meer ook niet. :( Endalaust en ik voelen ons heel vuil nu. Gelukkig was het meisje te slim voor hem, als dat mijn dochter was zou ik fier zijn, dan kreeg ze van mij een suikervrije lolly.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

malu
Regular user
Regular user

Bericht door malu » 09 jun 2012 17:56

Artsen die in Syrië worden opgepakt omdat ze mensen willen helpen.
Nee, dat kan ik niet begrijpen.
Travel is the only thing you buy, that makes you richer.

Sfinx
Regular user
Regular user

Bericht door Sfinx » 09 jun 2012 19:48

Salomon schreef:
nomeis schreef:
Sfinx schreef:
Eerst een veralgemening veroordelen en dan er plots zélf 1 maken. Heerlijk. :D
Tja, ik kan moeilijk een hele opsomming geven van landen
In België zijn er nooit voetbalrellen hoor. Nooit. Nog nooit gezien of meegemaakt. Echt nooit.
Nee jong. En ook niet in Engeland ofzo.[/quote]

Ik had het over extremisten. Een hele tribune die een hitlergroet brengt dat zal je in België niet tegenkomen.
"Oh for the return of the romantic age, where one's heart leapt at the sight of ankle slipping into a handsome cab...
Now its Clunk, Click, Strip Off Quick."

Well said, Mr Humphries, well said.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 12 jun 2012 22:27

http://losangeles.craigslist.org/wst/el ... 39987.html

In feite kon dit evengoed in de "wat vond je vandaag hilarisch?"-topic. Zoveel dommigheid hoort daar wel.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 12 jun 2012 22:39

Daluicis schreef:http://losangeles.craigslist.org/wst/el ... 39987.html

In feite kon dit evengoed in de "wat vond je vandaag hilarisch?"-topic. Zoveel dommigheid hoort daar wel.
Ik vraag me dan af of dat echt gemeend is, of gewoon verzonnen om meer lezers en dus meer potentiële kopers te krijgen...

De lezersbrief in de rubriek Weerwerk van de Dag Allemaal over de "reclame voor homo's in Thuis" en hoe het niet verantwoord is dat dit gebeurt in een programma dat om 20u10 begint, "wanneer de kinderen nog wakker zijn", gaf me ook eventjes een raar gevoel.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 13 jun 2012 07:59

Hehe..moorden, verkrachten, brandstichting, diefstal, drugs,.....Allemaal geen probleem 'als de kinderen wakker zijn'...

maar twee mannen die elkaar graag zien...ho maar!!

Tot de ²de dus.
Fluctuat nec mergitur

DifferentHeart

Bericht door DifferentHeart » 13 jun 2012 15:48

JFK schreef:Hehe..moorden, verkrachten, brandstichting, diefstal, drugs,.....Allemaal geen probleem 'als de kinderen wakker zijn'...

maar twee mannen die elkaar graag zien...ho maar!!

Tot de ²de dus.
maak daar maar een ³ van!

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Bericht door Dr.Feel » 14 jun 2012 09:31

Gisteren iemand die etterende klauwnagel gezien op tv? Yuk. Zelden zo geroepen naar de tv :-? :)

Le Penseur
Experienced user
Experienced user

Bericht door Le Penseur » 15 jun 2012 09:33

Een man in het station die aan het plassen was in een vuilnisbak.
Laatst gewijzigd door Le Penseur op 15 jun 2012 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Jen1988
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jen1988 » 15 jun 2012 09:40

De geur van mijn hond zijn korrels op mijn nuchtere maag. Het scheelde niet veel of mijn eten van gisteren lag eruit :p
Waar liefde sterft, sterft het leven...

* Never leave your heart alone in a box locked up...*

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 15 jun 2012 15:41

²

____

Het onderzoek slaat nu precies op homo's, maar bij sommige onderzoek (ook andere) vraag ik echt af met men in feite bezig is :roll:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... en_Moeders

(misschien toch eerder een ergernis dan walging. Soit)

miss_nobody
Regular user
Regular user

Bericht door miss_nobody » 15 jun 2012 16:32

mijn examen van geschiedenis
you only life once <3

DifferentHeart

Bericht door DifferentHeart » 15 jun 2012 18:36

iemand had op school op een bank van de speelplaats naar het groot toilet gegaan :kots:

Borzi
New user
New user

Bericht door Borzi » 17 jun 2012 08:56

Het is al van enkele dagen geleden, maar heb zonet naar het Ter Zake interview van Filip De Winter door Kathleen Cools bekeken. Wat een zielig figuur die de winter, een school binnendringen omdat de kinderen openstaan voor de cultuur van hun vriendjes. Geen intimidatie? *gooien nog met zwanworstjes* *trekken foto's van de kinderen en zetten die ongevraagd en ongeblurd op de site*

kijk, ik vind het dus uitermate frustrerend dat 8,9(dacht ik, bij de laatste verkiezingen) van onze bevolking niet leert uit het verleden, ik vind het uitermate frustrerend dat onze democratie wordt misbruikt door zo'n figuren die een hele bevolkingsgroep zonder gêne van De Winter, Valkenier, Annemans en co over eenzelfde kam scheren. Ik hoop dat hun kiezers gewoon lichtjes gefrustreerde en ietwat rasciste Vlamingen zijn die uit Cafe-marginaliteit nooit naar een politiek debat kijken, want daar druipt de dommigheid van af. Want indien ze echt akkoord zouden zijn met nog maar 90% van wat die partij zegt, dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst.

Wat dan gelukkig positieve zaken oplevert, naar mijn bescheiden mening. Mensen blijven alert voor het extremisme (en ookal beweren ze zelf van niet: fascisme) , andere politieke partijen kunnen zich handig en duidelijk profileren tegen het Vlaams Belang (leve het cordon sanitaire!).

Ik hoop dat de nvA dit cordon sanitaire niet verlaat, zoals even overwogen vorige keer in Antwerpen, maar zolang Bart De Wever daarover iets in de pap te berokken heeft, zo beloofde hij, komt daar niets van in huis. Want dan is de meerderheid niet veraf...

Dit moest even van mijn hart.

Salomon

Bericht door Salomon » 17 jun 2012 09:00

Borzi schreef:Het is al van enkele dagen geleden, maar heb zonet naar het Ter Zake interview van Filip De Winter door Kathleen Cools bekeken. Wat een zielig figuur die de winter, een school binnendringen omdat de kinderen openstaan voor de cultuur van hun vriendjes. Geen intimidatie? *gooien nog met zwanworstjes* *trekken foto's van de kinderen en zetten die ongevraagd en ongeblurd op de site*

kijk, ik vind het dus uitermate frustrerend dat 8,9(dacht ik, bij de laatste verkiezingen) van onze bevolking niet leert uit het verleden, ik vind het uitermate frustrerend dat onze democratie wordt misbruikt door zo'n figuren die een hele bevolkingsgroep zonder gêne van De Winter, Valkenier, Annemans en co over eenzelfde kam scheren. Ik hoop dat hun kiezers gewoon lichtjes gefrustreerde en ietwat rasciste Vlamingen zijn die uit Cafe-marginaliteit nooit naar een politiek debat kijken, want daar druipt de dommigheid van af. Want indien ze echt akkoord zouden zijn met nog maar 90% van wat die partij zegt, dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst.

Wat dan gelukkig positieve zaken oplevert, naar mijn bescheiden mening. Mensen blijven alert voor het extremisme (en ookal beweren ze zelf van niet: fascisme) , andere politieke partijen kunnen zich handig en duidelijk profileren tegen het Vlaams Belang (leve het cordon sanitaire!).

Ik hoop dat de nvA dit cordon sanitaire niet verlaat, zoals even overwogen vorige keer in Antwerpen, maar zolang Bart De Wever daarover iets in de pap te berokken heeft, zo beloofde hij, komt daar niets van in huis. Want dan is de meerderheid niet veraf...

Dit moest even van mijn hart.
Daarbij aansluitend: ik vond die VB actie met de Zwan worstjes op de halal bbq walgelijk, maar echt walgelijk. Hoe diep moet je gezonken zijn om kinderen gaan lastig te vallen en te proberen varkensvlees in hun mond te duwen, en dat dan ook nog als een grap te beschouwen? En misschien nog walgelijker: het gebrek aan reactie. Vinden we dat allemaal maar normaal? Omdat het toch maar om moslimkinderen gaat? Zouden we er ook mee kunnen lachen als moslims zoiets zouden proberen bij "blanke" kinderen?

Pimcake
Regular user
Regular user

Bericht door Pimcake » 17 jun 2012 11:48

Het gevolg van de, op mijn broers duim, vallende balk.. en vooral ook de verzorging van zijn duim bij de dokter. Wist niet dat er ook door een nagel genaaid werd. Brr..
Het geluk in je leven hangt af van de aard van je gedachten...

Gesloten