Eye Contact van Gang Gang Dance. Album van het jaar!
(het eerste kwartier van dag gaat echt stukken beter met dit op. Dansen in de douche!)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Cloud Nothings is zo gooeed. Ik hoop dat er niemand stiekem aan mijn deur staat te luisteren.
I-I-I-I-I ca-a-a-a-an't
I feel bad when nothing's wrong
I-I-I-I-I ca-a-a-a-an't
I-I-I-I-I ca-a-a-a-an't
I-I-I-I-I ca-a-a-a-an't
I feel bad when nothing's wrooo-ooong
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
boem!
en laten we nu allemaal hopen dat dit niet pas 6 maand later wordt opgepikt door studiobrussel en DAN PAS kei hard gehyped wordt, meer bovengronds. Want tegen dan ben ik dat garantie beu
Repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat repeat
En dan hetzelfde met zijn andere liedjes Nu hopen dat de stiefvader ook hier een CD van heeft
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,