Turn-on's [4]
-
- Senior user
- Geslacht: Man
Re: Turn-on's [4]
Korte broeken (en de blote kuiten eronder) 

Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
Om één of andere reden vind ik vrouwen aan het stuur van van die oude hoekige stationwagens in het rood, wit of groen geweldig sexy. Mét bagadragers, versleten stoffen zetels en veel stof en modder.
En als je dan door het ruitje van de koffer kijkt zie je papieren boodschappentassen met zot veel groenten en een halve kip en cornflakes, met ernaast laarzen en een bak met touw voor een onbekend doel.
Jaja no-nonsense functionaliteit is een turn-on
Spoiler! :
Spoiler! :
Jaja no-nonsense functionaliteit is een turn-on
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt
-
- New user
-
- Senior user
(sex)zweet op een hete borstkas 
ernog maar aan denken doet mij al gaan
en lekkere heupen om vast te nemen

ernog maar aan denken doet mij al gaan

en lekkere heupen om vast te nemen
what kind of man loves like this?
-
- New user
ogen die nét niet gaan tranen maar er wel zo uit zien. Of het nu van iets droevig of juist heel grappig was.
-
- Senior user
Lange donkere (bruin of rood) lokken en lichtblauwe ogen
Ik val ook eerder op de 'moeilijkere' meisjes.. diegenen met een eigen willetje. Liefst iemand gevoelig, die wel met beide benen op de grond staat.
Wat ik ook wel heb, is dat ik me aangetrokken voel tot oudere meisjes die weinig 'ervaring' hebben met 'andere meisjes' (lees: iemand heteroseksueel dus
).

Ik val ook eerder op de 'moeilijkere' meisjes.. diegenen met een eigen willetje. Liefst iemand gevoelig, die wel met beide benen op de grond staat.
Wat ik ook wel heb, is dat ik me aangetrokken voel tot oudere meisjes die weinig 'ervaring' hebben met 'andere meisjes' (lees: iemand heteroseksueel dus

-
- I have no life
- Contacteer:
Hmm echt met 'n heterogast in bed duiken in mijn geval, hmm en dependant maar ik vermoed van niet.Just_me_ schreef: (lees: iemand heteroseksueel dus).
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Senior user
Vrouwen die van theater houden zouden een rooie stip tussen hun ogen moeten hebben.
-
- Forum addict
echte mannen om het zo te verwoorden, geen gasten die bang zijn een nagel te breken of 5 uur voor de spiegel staan en make-up aan doen.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
² Ik vind een vrouw met krullen ook een turn on. En een vrouw met lange benen.system crash schreef:Nog altijd: krullen![]()

-
- Senior user
Meisjes die zonder het te beseffen levensgevaarlijk met een mes staan te zwaaien omdat de discussie tijdens het koken ietwat verhit wordt. Rauww
-
- I have no life
- Contacteer:
Okay dat van die hetero's van daarstraks neem ik terug. Die surfer die bij mij in de shift stond vanochtend. Okay 't baazeke moet nog wat eten om toch ietske vlees over 't been te krijgen maar toch 

Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
-
- Experienced user
Veel mannen die naar het theater gaan hebben die stip niet nodig, edoch ...Glamourgirl_10 schreef:Vrouwen die van theater houden zouden een rooie stip tussen hun ogen moeten hebben.
Een verzorgd-nonchalante baard (niet té lang dus)
Geëngageerde mensen!
Ik val ook wel op mensen met een atypisch gezicht. (Ik weet niet goed hoe dit uit te leggen)
Vrouw met losse haren en die mij ondeugend plaagt totdat ik geen "neen" meer kan zeggen 

-
- Regular user
Iemand die zich niet laat overmeesteren door mijn dominante persoonlijkheid. Het is zalig als iemand 'het machtsspel' meespeelt.
-
- I have no life
- Contacteer:
Okay, het is lente, zoveel is zeker. Scoutsleiding (of Chiro), daarstraks voor een scoutsgroep gaan ehbo les geven, en die leiders
zeker als dat dan blijkbaar een Franstalige scouts is (in Antwerpen?) en die gasten (leiding hé) af en toe Frans hoort praten 

Subtiele dominantie.
(wsl omdat ik zelf net dat tikje te verlegen ben om echt initiatief te nemen) Eens iemand daarentegen mijn aandacht heeft is het dan weer zo fun om de rollen om te draaien.
Want indeed:

Machtsspelletjes zijn enorm intrigerend..no other troy schreef:Het is zalig als iemand 'het machtsspel' meespeelt.
Have we gone too far
Or did we get too close?
Or did we get too close?
Vrouwelijke dirigenten. Helaas een zeldzaamheid.