Turn-off

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Delta.
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Turn-off

Bericht door Delta. » 09 dec 2011 00:14

Aquarius schreef:
Delta. schreef:
lotr schreef: Meendet? :o Dé afkorting die meisjes tot het derde middelbaar gebruiken (sommige schrijnende gevallen gebruiken het nog veel langer) om te bewijzen dat ze voor de rest van hun leven alles met elkaar zullen sharen? Best Friends For Ever? :o
Aquarius is inderdaad ook echt een meisje in het derde middelbaar geweest ja. :roflmao:
Ik kende het als "BFF", maar dan wel strikt zo geschreven :) en dan nog viavia want in dat wereldje heb ik nooit op die manier meegedaan, ik vond dat altijd msn-hoeren :P
Was gij geen Breezer-sletje? :D
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

Jan148
Regular user
Regular user

Bericht door Jan148 » 09 dec 2011 00:39

lotr schreef:
Aquarius schreef:Ik zou niet weten wat het wél betekent :lol:
Meendet? :o Dé afkorting die meisjes tot het derde middelbaar gebruiken (sommige schrijnende gevallen gebruiken het nog veel langer) om te bewijzen dat ze voor de rest van hun leven alles met elkaar zullen sharen? Best Friends For Ever? :o
OT: überromantische types...akkoord dat je af en toe met kaarslicht wil eten, of zelfs een roos zou geven (al mag je dat uitlaten), overdaad schaadt!
Wat dacht je van een reuzenteddybeer, die in zijn armen een groot roze hart, waar I love you opstaat, vasthoudt? Voor valentijn.
Ooh dat zou ik dan weer nét wel kunnen appreciëren :p
En dat ie op de kermis wint, om hem vervolgens zonder schroom aan mij te geven, hihi :oops: :)
This life chose me, I'm not lost in sin. But proud I stand of who I am. I plan to go on living!

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 09 dec 2011 01:30

Springbal schreef:Als mense zo beginne te type zonder zo een "n" op een paar plaatse waar dat wel moet eigenlijk. Hmm nu bedenk ik wel dat als ik in 't plat uitschiet dat ik dan ook zo typ eigenlijk, crap.
Spoiler! :
werkpunt dus
Bij West-Vlamingen zul je dat probleem niet tegenkomen hoor ;). Die voegen gewoon overal een "n" aan toe of de "e" voor de "n" valt weg.
lotr schreef:
Springbal schreef:Als mense zo beginne te type zonder zo een "n" op een paar plaatse waar dat wel moet eigenlijk. Hmm nu bedenk ik wel dat als ik in 't plat uitschiet dat ik dan ook zo typ eigenlijk, crap.
Spoiler! :
werkpunt dus
óòfff menseuhnn dííe zowèè typpeu enn hún commenttts afsluittee mè nwly, bffe, kzdenkaanjouuww, kmisjezóó

Eventjes off topic: zijn er trouwens nog mensen die bij het lezen van "bffe" altijd aan beffen moeten denken?
Hierzo :)
Ik erger mij trouwens ook aan mensen die zo typen. Daar chat ik gewoon niet mee.
___

OT: Mensen die zodanig met hun uiterlijk bezig zijn. Vb die eens niet kunnen genieten van uit te gaan eten omdat ze voortdurend bang zijn dat ze zullen aankomen.

Geniet eens van het leven! Een kilo meer of minder doet er zo niet aan toe. En sowieso speelt sport een grotere rol daarin.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 09 dec 2011 10:46

Daluicis schreef: OT: Mensen die zodanig met hun uiterlijk bezig zijn. Vb die eens niet kunnen genieten van uit te gaan eten omdat ze voortdurend bang zijn dat ze zullen aankomen.

Geniet eens van het leven! Een kilo meer of minder doet er zo niet aan toe. En sowieso speelt sport een grotere rol daarin.
Ik volg je hierop. Heel vervelende mensen.

Nog een turn-off, maar ik denk dat ik een van de enige ben, zijn speedo's. Ik vind die zo lelijk. Ik kan snappen waarom sommige dit mooi vinden maar dat is een directe afknapper voor mij.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 09 dec 2011 11:20

Of... om bij het chatten te blijven: mensen die 'xD'-emoticons gebruiken. BAH. Met voorsprong de grootste afknapper ooit (voor mij).
Lawstudent schreef: Nog een turn-off, maar ik denk dat ik een van de enige ben, zijn speedo's. Ik vind die zo lelijk. Ik kan snappen waarom sommige dit mooi vinden maar dat is een directe afknapper voor mij.
Dat vind ik ook degoutant.
Nu sta ik wel toleranter tegenover zo'n speedo's die een boxershortvorm hebben. In vele zwembaden mag je immers gewoon niet binnen met zwemshorts.

lotr schreef:
Aquarius schreef: überromantische types...akkoord dat je af en toe met kaarslicht wil eten, of zelfs een roos zou geven (al mag je dat uitlaten), overdaad schaadt!
Wat dacht je van een reuzenteddybeer, die in zijn armen een groot roze hart, waar I love you opstaat, vasthoudt? Voor valentijn.
Bah ja, dat is ook vreselijk. Ik kreeg ooit eens zo'n handdoek. Rood, met hartjes, beertjes en een tekstje 'Thinking about you' (in droomballonetje). Zo'n cadeau's zijn eigenlijk om 2 redenen tragisch: a) ze getuigen van slechte smaak (al menen sommigen dat je daarover kunt discussiëren) en b) het feit dat je zoiets cadeau krijgt, maakt duidelijk dat je vriend je eigenlijk niet zo goed kent. Anders zou hij niet iets gegeven hebben wat jij verachtelijk vindt.
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

Joost
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Joost » 09 dec 2011 15:04

3S schreef:
lotr schreef:
Aquarius schreef: überromantische types...akkoord dat je af en toe met kaarslicht wil eten, of zelfs een roos zou geven (al mag je dat uitlaten), overdaad schaadt!
Bah ja, dat is ook vreselijk. Ik kreeg ooit eens zo'n handdoek. Rood, met hartjes, beertjes en een tekstje 'Thinking about you' (in droomballonetje). Zo'n cadeau's zijn eigenlijk om 2 redenen tragisch: a) ze getuigen van slechte smaak (al menen sommigen dat je daarover kunt discussiëren) en b) het feit dat je zoiets cadeau krijgt, maakt duidelijk dat je vriend je eigenlijk niet zo goed kent. Anders zou hij niet iets gegeven hebben wat jij verachtelijk vindt.
Ik zou mij extreem ongemakkelijk voelen als ik zoiets kreeg. Iemand gaf mij ooit een stuk chocolade met "I love you" op, en toen moest ik al verschrikkelijk hard mijn best doen om mijn plaatsvervangende schaamte te verbergen.

Zo van die melige knuffelbeesten, bloemen en valentijn-chocolade - op één of andere manier past dat ook niet in mijn beeld van twee mannen bij elkaar. Maar dat zal wel aan mij liggen.

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 09 dec 2011 18:45

3S schreef: Bah ja, dat is ook vreselijk. Ik kreeg ooit eens zo'n handdoek. Rood, met hartjes, beertjes en een tekstje 'Thinking about you' (in droomballonetje). Zo'n cadeau's zijn eigenlijk om 2 redenen tragisch: a) ze getuigen van slechte smaak (al menen sommigen dat je daarover kunt discussiëren) en b) het feit dat je zoiets cadeau krijgt, maakt duidelijk dat je vriend je eigenlijk niet zo goed kent. Anders zou hij niet iets gegeven hebben wat jij verachtelijk vindt.
:lol:
J’ai eu deux crises cardiaques, et j’ai du me faire avorter parce que j’ai pris du crack pendant que j’étais enceinte, en dehors de ça tout va bien.
Préttiggestoord schreef:Trouwens, lotr is gewoon de beste die er is. :)

Jan148
Regular user
Regular user

Bericht door Jan148 » 09 dec 2011 23:53

Omdat het over Facebook statussen ging... zie net deze, van iemand die ongeveer even oud is als mij... :')
Please copy and paste this as your status, even just for a minute, if you know someone who is only alive today because you can't afford a hitman.
This life chose me, I'm not lost in sin. But proud I stand of who I am. I plan to go on living!

simonw
Regular user
Regular user

Bericht door simonw » 10 dec 2011 17:25

Joost schreef:
3S schreef:
lotr schreef: Wat dacht je van een reuzenteddybeer, die in zijn armen een groot roze hart, waar I love you opstaat, vasthoudt? Voor valentijn.
Ik zou mij extreem ongemakkelijk voelen als ik zoiets kreeg. Iemand gaf mij ooit een stuk chocolade met "I love you" op, en toen moest ik al verschrikkelijk hard mijn best doen om mijn plaatsvervangende schaamte te verbergen.

Zo van die melige knuffelbeesten, bloemen en valentijn-chocolade - op één of andere manier past dat ook niet in mijn beeld van twee mannen bij elkaar. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Helemaal mee eens. Hoewel ik een normale portie romantiek wel weet te waarderen, droom ik noch van reuzeknuffelberen, noch van hartjesboxershorten. In mijn (ongetwijfeld overdreven) perceptie worden zo'n dingen door puisterige veertienjarigen gekocht bij de plaatselijke commercant in kant-en-klaar-liefde. Leuk voor hen, maar voor mij zit romantiek 'm in kleine dingen, dingen die persoonlijk, creatief, onverwacht en écht verrassend zijn.

Kortom, ook voor mij is fabrieksromantiek een grote afknapper. :lol:

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kleerkastkast » 12 dec 2011 13:18

Aquarius schreef: OT: überromantische types...akkoord dat je af en toe met kaarslicht wil eten, of zelfs een roos zou geven (al mag je dat uitlaten), overdaad schaadt!
Bwa, ik weet niet :D Ik vind romantische types net wél iets hebben.

Personen die onvriendelijk zijn, hebben echt geen enkele kans. Ze mogen wel eens grapjes uithalen met vrienden ofzo -of zelfs met onbekenden :lol: - Maar niet steeds gemeende, negatieve opmerkingen maken.. :roll:

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 12 dec 2011 14:12

Kleerkastkast schreef:
Aquarius schreef: OT: überromantische types...akkoord dat je af en toe met kaarslicht wil eten, of zelfs een roos zou geven (al mag je dat uitlaten), overdaad schaadt!

Da's anders bij meisjes. Bij jongens vind ik dat een beetje creapy :P
Een homo met gendervooroordelen, komt dat tegen :D
J’ai eu deux crises cardiaques, et j’ai du me faire avorter parce que j’ai pris du crack pendant que j’étais enceinte, en dehors de ça tout va bien.

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 12 dec 2011 14:22

lotr schreef:
Kleerkastkast schreef:

Da's anders bij meisjes. Bij jongens vind ik dat een beetje creapy :P
Een homo met gendervooroordelen, komt dat tegen :D

Feit ^^

OT: Strevers, mensen die gaan slijmen bij anderen,... :lol: Lol

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 12 dec 2011 21:35

Snorren :kots:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 12 dec 2011 21:56

'Gemakkelijke meiden' zal ik het maar even noemen..
Het soort meisjes die je meteen voor je kan winnen, je meteen in bed krijgt, die op zowat iedereen 'verliefd' worden zolang ze genoeg aandacht krijgen van deze personen, die elke week opnieuw 'de ware' hebben gevonden, ... :wtf:
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Salomon

Bericht door Salomon » 16 dec 2011 20:11

Nagelbijten vind ik een enorme turn-off.

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 16 dec 2011 22:26

Salomon schreef:Nagelbijten vind ik een enorme turn-off.
:oops:

Salomon

Bericht door Salomon » 17 dec 2011 09:27

lotr schreef:
Sorry, maar je zal iemand anders moeten zoeken :wink:

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 17 dec 2011 11:36

Salomon schreef:
lotr schreef:
Sorry, maar je zal iemand anders moeten zoeken :wink:
Ik zit in zak en as :D

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 18 dec 2011 23:58

paikea schreef:
My Shameful schreef:
paikea schreef:- piekjes
- dubbelkin
- veel gezichtsbeharing
Zijt gij over vrouwen of mannen bezig? (of beide?)
Over vrouwen met mannelijke trekken
Haha, (sorry ik vind dit grappig :D )

OT:
- onverzorgd uiterlijk (bv. vuile nagels of tanden...bwek)
- mensen zonder fantasie (want ik heb nogal veel 'stel u voor dat...' gesprekken en dan doen
gelijk dat ik op bezoek ben bij die mensen enzo...uhu..- :D)
- mensen die totaal geen liefde kunnen tonen en geven
- TE grote borsten (ja sorry, ik heb daar gelijk ergens een fobie van denk'k... :( )
- niet-creatieve mensen (ze moeten beetje mijn gedachtengang kunnen volgen!)
- mensen die op verschillende golflengte zitten en zich niet in schoenen van anderen kunnen
plaatsen
- sletjes :) --> mensen die niet snappen dat er monogamie is in belgië en in mijn leefwereld :)
- niet-dromers (hoort beetje bij creativiteit & fantasie!)

Op uiterlijk heb ik eigenlijk nie zo veel afknappers, vooral op karakter enzo... :)

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 19 dec 2011 11:41

Mensen die pro-Republicans zijn.
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

Gesloten