haar bij vrouwen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Liro
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: haar bij vrouwen

Bericht door Liro » 12 mei 2013 17:35

Ik weet niet, ik vond lichaamshaar bij vrouwen tien jaar geleden vies, ik vind dat nog altijd niet zo smakelijk en ik ben zeker dat ik het over tien jaar nog niet leuk ga vinden.Ik denk dat velen van ons te zeer vertrouwd zijn met het idee van 'een vrouw moet glad en zacht zijn'..

Misschien dat dat over generaties kan veranderen, maar ik denk niet dat 'wij' as such daar ooit anders over zullen denken.

That said, ik ben ook geen fan van veel haar bij mannen, dus ik ben misschien bevooroordeeld :)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

xLindseykeeuh
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door xLindseykeeuh » 15 mei 2013 18:58

Ik moet mijn beenhaar niet scheren en armhaar ook niet (buiten oksels) I like to be a blondi :)
~~als er één muziek is die sex uitstraalt is het well jazz en dan specifiek de sax~~

boekenwurmpje
Regular user
Regular user

Bericht door boekenwurmpje » 16 jul 2013 19:20

Okselhaar doe ik altijd weg. Van haar op armen heb ik geen last. Benen hou ik wel bij.

Schaamhaar is een netjes bijgetrimd streepje. Al vind ik dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken,en moet doen waar ze zich goed bij voelt. Wie ben ik om hen dingen voor te schrijven.

SilkeFirlefijn
New user
New user

Bericht door SilkeFirlefijn » 16 aug 2013 16:37

Ik kan alleen niet tegen okselhaar. Al de rest is gewoon ok, vind ik. Zelfs beenhaar stoort me niet.

Quincy_
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Quincy_ » 17 aug 2013 15:21

Ikzelf doe beenhaar en okselhaar eraf. Zelf heb ik dat ook graag bij een partner. Tenzij je het niet goed kan zien.. Schaamhaar vind ik dan wel weer iets hebben..

En sorry maar snorhaar bij vrouwen is echt not done..
Sometimes when we think we are keeping a secret, that secret is actually keeping us.

PersephonEquus
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door PersephonEquus » 17 aug 2013 22:15

Quincy_ schreef: En sorry maar snorhaar bij vrouwen is echt not done..
:roflmao: soooo not cool !

Hm heb ook wel heel veel armhaar maar ben gezegend met blond arm- en beenhaar (wat vreemd is want de rest van mijn haren zijn zwart) dus dat maakt het dan weer meevallen.
Stoort mij allemaal niet zo, van mezelf niet en bij anderen niet.
Enkel Okselhaar stoort mij.
Hoofbeats set the Rhythm of my heart !

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 19 aug 2013 09:09

xLindseykeeuh schreef:Ik moet mijn beenhaar niet scheren en armhaar ook niet (buiten oksels) I like to be a blondi :)
blond, oke...maar dat voelt toch nog behaard....degoutant (op je benen toch, armen cava)

Chelle Jane
New user
New user

Bericht door Chelle Jane » 07 okt 2013 21:41

Doe gewoon waar je je goed bij zou voelen zou ik zeggen^^
Ikzelf heb niet zoveel haar op mijn benen dus ik scheer ze enkel
tijdens de zomer wanneer ik kleedjes draag.
De rest van mijn lichaam doe ik altijd weg omdat ik ervan hou
als alles glad en haarloos is. Maar ieder zn ding hé 8)
succes!

Anoniem

Bericht door Anoniem » 07 okt 2013 22:17

Ik zou graag mijn schaamhaar scheren/waxen/wat dan ook, maar het jeukt zo verschrikkelijk als ik het scheer! Sowieso krijg ik er dan ook niet alles af, maar ik heb wat schrik dat epileren/waxen pijn gaat doen.. Iemand tips? :)

Doll
New user
New user

Bericht door Doll » 13 okt 2013 11:16

voor mij moet alles af en het liefst bij mijn vriendin (als ik een heb) ook

het is een enorme afknapper als er daar zo een enorme bos is :wtf:
Spoiler! :
Nosy little fucker aren't you

ileana

Bericht door ileana » 11 nov 2013 00:28

[quote="TheseDays"][quote="Mevrouw Burton"]Mijn hobby is trouwens met een pincet men okselhaar epileren :D, kdoe da echt graag raar maar waar! (en het doet geen pijn! :p) Of beenhaar is ook nog leuk xD

--> k'moet echt dringend andere hobby zoeken....+minder smileys gebruiken :o (oeps, I did it again!)[/quote]

Ik dacht echt dat ik de enige was die dat deed ö Oef! :D Toch niet zo abnormaal dan xD[/quote]

OMG!!! Ik dacht inderdaad ook dat ik de enige was die dat deed. Vertel het bijna nooit tegen mensen en als ik het vertel dan vinden ze het raar en hilarisch. Maar ik doe het al jaren en vind het ook fijn. Zo kan ik makkelijk een uur in bad liggen gewoon haartjes uittrekken :p
Maar ik doe het alleen met mijn okselhaar. De rest gaat met het scheermesje.
Zo grappig!! Drie mensen in België al die met een pincet hun okselhaar epileren. Haha..
Ik moet zeggen dat ik het ook gewoon mooier vind dat scheren.

Gesloten