Lijkt mij inderdaad een heel mooie afsluiter van het jaarAnne F. schreef: Beste en emoioneelste dag van het hele jaar!

Lijkt mij inderdaad een heel mooie afsluiter van het jaarAnne F. schreef: Beste en emoioneelste dag van het hele jaar!
Das idd een prachtige song!Anne F. schreef:Mijn coming out in de klas was... emotioneel.
Ten eerste wil ik jullie een aanrader geven:
http://www.youtube.com/watch?v=XP4clbHc4Xg
Rise against - Make it Stop.
Over holebi jongeren die gepest worden.
Tot zover dat ze...
Het einde is prachtig:)
Maargoed.
Dit filmpje liet de juf aan de klas zien omdat ik het vroeg of dat mocht. Daarna vertelde ze hoe ze gepest geweest was. Wat vreselijk was! Ik moest bijna huilen, vond het zo erg!
Daarna heb ik over mijn verleden verteld. Ik moest huilen, alle herinneringen kwamen terug boven.
Daarna heeft de rest van de klas ook verteld over dingen die ze hebben meegemaakt.
Toen begon de juf erover: Het maakt nie uit wat je bent! Homo, lesbisch, je moet gewoon jezelf kunnen zijn!
En ik stak mn vinger op. En kreeg een beut uiteraard^^
Ik vroeg of dit binnen de klas kon blijven, want iedereen beloofde. En heb toen gezegt dat ik Lesbisch ben, een vriendin heb, en erg gelukkig ben.
Beste en emoioneelste dag van het hele jaar!
Xx Anne,
Djoelie schreef:Voor een sollicitatie moest ik een formulier invullen, te beginnen met allerlei persoonlijke gegevens. Ze vroegen ook naar de naam en het beroep van je partner. Ik heb even getwijfeld of ik mijn lief zou invullen, want tenslotte is het niet officieel dat wij samen zijn. Maar ik heb het dan toch maar gedaan.
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifyingSpringbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
Supertwijfelaar1987 schreef:Djoelie schreef:Voor een sollicitatie moest ik een formulier invullen, te beginnen met allerlei persoonlijke gegevens. Ze vroegen ook naar de naam en het beroep van je partner. Ik heb even getwijfeld of ik mijn lief zou invullen, want tenslotte is het niet officieel dat wij samen zijn. Maar ik heb het dan toch maar gedaan.![]()
OT: gisteren moest ik de nieuwe interim inwerken en we hadden het over waar we wonen enzo. Toen zei ik dat ik niet meer thuis woonde en vroeg zij of ik dan samenwoonde met mijn vriend. Daarop zei ik dat ik nu nog alleen woon, maar in augustus ga samenwonen met mijn vriendin. Ze lachte eens en zei iets van 'ooh, leuk' ofzo.
Outen gaat echt elke keer beter en beter en ik twijfel nog maar van één collega of ze het weet of niet. De andere collega waarvan ik 't niet wist, wist het blijkbaar wel al, want toen ik zei dat ik ga samenwonen met mijn vriendin, keek ze niet vreemd op ofzo
Bboy93 schreef:creatieveling en een danser, alsof ik in de spiegel kijk!
Hahaha, super vetBotsbal schreef:Monitor dag van de speelpleinen waar ik leiding geef
Voor de speelpleinen starten is er een dag voor de monitoren om de nieuwe monitoren wat beter te leren kennen en na een half uur kwam er een van de nieuwe monitoren op me af: "hey, ben jij homo?" Ik zei: "ja"
Waarop hij zei: "Ik ben bi! HIGH FIVE!!!"
Made my day!
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Ik probeer dat ook. Maar toen mijn gynecoloog het daarnet had over mijn 'betrekkingen' en anticonceptiva moest ik toch even een en ander rechtzetten. ^^De lachende profeet schreef:dat ik er normaal over probeer te spreken.
Schandalig dat zoiets zelf een issue is. Maak maar eens goed boel op de volgende vergaderingDjoelie schreef:Een andere leidster mailde de hele leidingsploeg omdat we eerst moeten bespreken of wij wel uit de kast mogen komen. Ze weet niet of het zo goed is voor de reputatie van onze Chiro dat de mensen weten dat wij een koppel zijn.![]()
We leven precies in de middeleeuwen.
Medeleidsters of leidingsploegen hebben niets te mailen, bespreken of beslissen daarover, wat is me dat nou! De beslissing om jullie al dan niet openlijk te profileren als koppel ligt volledig bij jullie zelf. Bovendien hebben ouders helemaal geen zaken met het privéleven van leiding (op voorwaarde dat je dat privéleven voldoende gescheiden kan houden van je engagement bij de Chiro). Wat wel als leidingsploeg besproken mag worden, vind ik, is wat toelaatbaar gedrag is als koppel in het bijzijn van kinderen. Als er daar geen afspraken rond gemaakt worden kan dat op kamp soms wel tot genante situaties leidenDjoelie schreef:By the way. Een medeleidster in de Chiro vraagt van mij dat ik mij ga outen bij alle ouders nog vóór ik op kamp ga, omdat mijn lief ook in de Chiro zit. Maar dat is helemaal niet hoe ik het doe. Ik heb het al moeilijk genoeg om het tegen mijn familie, of tegen kennissen te gaan zeggen. En nu wordt ik daar halvelings toe verplicht? Zij vindt gewoon dat de ouders het recht hebben te weten dat er een koppel in de leiding is, omdat hun kind een week mee gaat met ons.
Een andere leidster mailde de hele leidingsploeg omdat we eerst moeten bespreken of wij wel uit de kast mogen komen. Ze weet niet of het zo goed is voor de reputatie van onze Chiro dat de mensen weten dat wij een koppel zijn.
Hey, die spanning die er hangt zal wel weg gaan hoor! Het is voor hen ook even wennen nuTeQuieroMiChica schreef:Mijn laatste coming-out was bij mijn ouders, STRESS !
*knip*
Maar ondertussen zijn mijn ouders weer 'normaal' en gaat het leven weer verder. Nochtans merk ik dat er iets 'hangt' tussen hen en mij. Nu met de vakantie voel ik me soms zo gevangen. Zo vaak bij mijn ouders zijn, ben ik zeker en vast niet gewoon.
WtfDjoelie schreef:Op mijn nieuw werk vertelde ik het tegen een nieuwe collega. Ik wil niet in de kast blijven en verplicht mezelf daarom om er geen doekjes om te winden. Ik ga niet zomaar out of the blue zeggen: "Hey ik ben lesbisch", maar als het past in het gesprek, ga ik er gewoon eerlijk over zijn.
By the way. Een medeleidster in de Chiro vraagt van mij dat ik mij ga outen bij alle ouders nog vóór ik op kamp ga, omdat mijn lief ook in de Chiro zit. Maar dat is helemaal niet hoe ik het doe. Ik heb het al moeilijk genoeg om het tegen mijn familie, of tegen kennissen te gaan zeggen. En nu wordt ik daar halvelings toe verplicht? Zij vindt gewoon dat de ouders het recht hebben te weten dat er een koppel in de leiding is, omdat hun kind een week mee gaat met ons.![]()
Een andere leidster mailde de hele leidingsploeg omdat we eerst moeten bespreken of wij wel uit de kast mogen komen. Ze weet niet of het zo goed is voor de reputatie van onze Chiro dat de mensen weten dat wij een koppel zijn.![]()
Wat een pretentie van die mensen zeg,om even in jullie plaats te bepalen wat jullie moeten doen,echt een schande.Djoelie schreef:Op mijn nieuw werk vertelde ik het tegen een nieuwe collega. Ik wil niet in de kast blijven en verplicht mezelf daarom om er geen doekjes om te winden. Ik ga niet zomaar out of the blue zeggen: "Hey ik ben lesbisch", maar als het past in het gesprek, ga ik er gewoon eerlijk over zijn.
By the way. Een medeleidster in de Chiro vraagt van mij dat ik mij ga outen bij alle ouders nog vóór ik op kamp ga, omdat mijn lief ook in de Chiro zit. Maar dat is helemaal niet hoe ik het doe. Ik heb het al moeilijk genoeg om het tegen mijn familie, of tegen kennissen te gaan zeggen. En nu wordt ik daar halvelings toe verplicht? Zij vindt gewoon dat de ouders het recht hebben te weten dat er een koppel in de leiding is, omdat hun kind een week mee gaat met ons.![]()
Een andere leidster mailde de hele leidingsploeg omdat we eerst moeten bespreken of wij wel uit de kast mogen komen. Ze weet niet of het zo goed is voor de reputatie van onze Chiro dat de mensen weten dat wij een koppel zijn.![]()