Jouw laatste coming out [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Bernoulli
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Jouw laatste coming out [5]

Bericht door Bernoulli » 31 mar 2011 14:36

Deze week tegen kotgenote gezegd. Ze vond het vooral grappig omdat in de laatste 2 weken nog 2 van haar vrienden zich geout hadden tegenover haar.
En ook dinsdag tegen een goede maat van vroeger die ik al een half jaar niet meer had gezien. Hij is een van de weinigen die zei: ik wist het! Ik had dat altijd al gedacht :p Maar had er dus geen problemen mee.
En dan nog tegen paar random mensen, vrienden van vrienden.
Voorlopig nog altijd niemand slecht gereageerd, en uiteindelijk weet toch al heel veel volk het. Er moet toch ooit eens is iemand tussen zitten die er niet mee om kan? Anders heb ik gewoon heel veel geluk met de mensen die ik ken :p

Wapiti

Bericht door Wapiti » 31 mar 2011 15:43

Bernoulli schreef:
Voorlopig nog altijd niemand slecht gereageerd, en uiteindelijk weet toch al heel veel volk het. Er moet toch ooit eens is iemand tussen zitten die er niet mee om kan? Anders heb ik gewoon heel veel geluk met de mensen die ik ken :p
Ja ken da gevoel, maar dan word je es uitgemaakt op straat en dan is da plots allemaal relatief...

Bernoulli
New user
New user

Bericht door Bernoulli » 31 mar 2011 18:26

wapiti schreef:
Bernoulli schreef:
Ja ken da gevoel, maar dan word je es uitgemaakt op straat en dan is da plots allemaal relatief...
Voorlopig nog niet gehad dat iemand me uitmaakt op straat, kan misschien wel eens voorkomen als ik met een vriendje over straat loopt maar dan nog. Ik trek me zoiets toch niet aan, sta wel stevig in mijn schoenen. En als er iemand mij durft uitmaken terwijl ik met vrienden op straat loopt dan heb ik nu al medelijden met die jongen :) (ik zeg jongen want de kans dat een meisje mij begint uit te maken lijkt mij heel klein :p )

Wapiti

Bericht door Wapiti » 31 mar 2011 19:51

Bernoulli schreef:
wapiti schreef:
Bernoulli schreef:
Voorlopig nog niet gehad dat iemand me uitmaakt op straat, kan misschien wel eens voorkomen als ik met een vriendje over straat loopt maar dan nog. Ik trek me zoiets toch niet aan, sta wel stevig in mijn schoenen. En als er iemand mij durft uitmaken terwijl ik met vrienden op straat loopt dan heb ik nu al medelijden met die jongen :) (ik zeg jongen want de kans dat een meisje mij begint uit te maken lijkt mij heel klein :p )
Bij ons was het anders wel een wijfjes-marginaal.

Bernoulli
New user
New user

Bericht door Bernoulli » 31 mar 2011 20:09

wapiti schreef:
Bij ons was het anders wel een wijfjes-marginaal.
Aha, bon daar gaat mijn idee dat meisjes zo goed als nooit last hebben met homo's :p

Genner
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Genner » 02 apr 2011 19:34

Mijn laatste coming out vandaag was onverwacht en niet gepland. Er was infodag op school en die was wat "uitgedoofd". Ik hielp de lector met het terugbrengen van wat gerief naar de kast van die lectoren. Nu is bij ons vak de band met lectoren wel redelijk hecht, zeker als je helpt bij die infodagen leer je elkaar beter kennen. Iig, er is ook een soort houten kist waar ze papieren in opbergen en boekjes enz, en daar staat een Engelse vlag op geschilderd. De lector in kwestie is de 'zij' in het volgende. Het ging ongeveer zo:

Ik: "I'm going to steal it."
Zij: "You can make one yourself!"
Ik: "Oh, but I can't paint. Or cut. I can't cut straight. There isn't much straight about me."
Zij: "That's a funny joke!"

Nu is die madam wel redelijk slim en ze had dus wel door wat ik bedoelde. Zeker aangezien je daar niet eens zo heel slim voor moet zijn. Twas een beetje raar en onverwacht, maar de reactie was wel leuk.
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

metalhead94
Experienced user
Experienced user

Bericht door metalhead94 » 02 apr 2011 20:56

men laatste was nie echt een coming out ...

kwas naar de bieb gegn om 'gewoon anders' te gn haln, omda k bronnen nodig heb voor een taak van nederlands (over zelfmoord bij homoseksuele jongeren), maar die hadden ze nie, dus was ik verder gn zoeke. kheb dus een heel jaargang van de zizo geleend en men broer was derbij. tege hem had ik gezgd dat het voor die taak was, maar eigelijk was het ook gwn vo mezelf.

toen we thuiskwame, begon ik de eerste te leze en plots vroeg men broer: 'wrm hbt gy een reeks tijdschriften voor homo's geleend? gade homo worre ofwa?'
en ik zei: 'ten eerste worde gn homo, maar zijt ge homo en ten tweede: homo's zijn manne, zie ik er soms uit als ne man? nee, broerke, kzen een meiske'
en men zus: 'ja broerke, meiskes die homo zijn, noeme ze lesbo's'
daarna zei niemand nog iets en benk nr men kamer gegaan.
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

mallemie
Experienced user
Experienced user

Bericht door mallemie » 03 apr 2011 17:38

Genner schreef:Mijn laatste coming out vandaag was onverwacht en niet gepland. Er was infodag op school en die was wat "uitgedoofd". Ik hielp de lector met het terugbrengen van wat gerief naar de kast van die lectoren. Nu is bij ons vak de band met lectoren wel redelijk hecht, zeker als je helpt bij die infodagen leer je elkaar beter kennen. Iig, er is ook een soort houten kist waar ze papieren in opbergen en boekjes enz, en daar staat een Engelse vlag op geschilderd. De lector in kwestie is de 'zij' in het volgende. Het ging ongeveer zo:

Ik: "I'm going to steal it."
Zij: "You can make one yourself!"
Ik: "Oh, but I can't paint. Or cut. I can't cut straight. There isn't much straight about me."
Zij: "That's a funny joke!"

Nu is die madam wel redelijk slim en ze had dus wel door wat ik bedoelde. Zeker aangezien je daar niet eens zo heel slim voor moet zijn. Twas een beetje raar en onverwacht, maar de reactie was wel leuk.
:D zo'n leuke en grappige manier! Het bracht werkelijk een glimlach op mijn gezicht :)

OT: Nog geen verdere coming outs meer gedaan. Maar de coming out ten opzichte van mijn ouders zit er toch stilaan wel aan te komen. Ik zie wel wanneer ik die stap waag :)
You say my eyes are crazy eyes... Sometimes they are and so are you...

Gast

Bericht door Gast » 06 apr 2011 15:23

Ik heb me gisteren geout bij mijn Turkse collega. Eigenlijk zocht ik al weken naar de juiste moment maar die kwam er maar niet. Tot gisteren! Ik heb het gewoon verteld en hoewel ik ergens wel een positieve reactie verwachtte was ik toch wel blij dat die reactie er ook kwam!

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 06 apr 2011 15:24

Gast schreef:Ik heb me gisteren geout bij mijn Turkse collega. Eigenlijk zocht ik al weken naar de juiste moment maar die kwam er maar niet. Tot gisteren! Ik heb het gewoon verteld en hoewel ik ergens wel een positieve reactie verwachtte was ik toch wel blij dat die reactie er ook kwam!
Oeps, blijkbaar was ik uitgelogd toen ik dit bericht typte.
every new beginning comes from some other beginning's end

jeansbroek
Regular user
Regular user

Bericht door jeansbroek » 07 apr 2011 12:16

Het staat vanaf nu op Facebook! 8)

metalhead94
Experienced user
Experienced user

Bericht door metalhead94 » 09 apr 2011 14:54

jeansbroek schreef:Het staat vanaf nu op Facebook! 8)
bij mij ook :p das gemakkelijker dan da ge da zegt eh

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 09 apr 2011 17:08

Op de cantus donderdag, even schetsen: L. (meisje) zit tussen K. en M. (2 homo's), ik zit tegenover L., naast mij zit U.(ook een meisje).
M: Ha, L., je zit tussen 2 jongens, je mag een wens doen :D
L: Homo's zelfs, dat brengt nog meer geluk!
U: Ik wil ook tussen 2 homo's zitten :(
Ik: Maar je hebt al een homo voor u en een pot naast u, dat is toch ook al iets?
U: Haha, ja (tegen M.) Ik zit tussen een homo en een pot :D
M.: Huh? Wie is hier de pot?
Ik steek mijn hand op.
U.: Ja, een beetje pot.
M.: Welkom bij de club! (kneukeltje)
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

jeansbroek
Regular user
Regular user

Bericht door jeansbroek » 12 apr 2011 19:55

imeagle1994 schreef:
Alleen spijtig dat bijna niemand het heeft gezien. :( Alez denk ik toch, hoewel er gisteren iemand een opmerking over maakte.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 12 apr 2011 20:02

Vorige donderdag aan de voet van de Eiffeltoren tegen 2 vriendinnen, die na mijn coming-out spontaan bekenden zelf biseksueel te zijn. Die had ik niet zien aankomen :D

En dan nog een dag later in de McDonalds aan een 'goede kennis' die naar 'vriend' gepromoveerd is.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

metalhead94
Experienced user
Experienced user

Bericht door metalhead94 » 13 apr 2011 13:53

jeansbroek schreef:
imeagle1994 schreef:
Alleen spijtig dat bijna niemand het heeft gezien. :( Alez denk ik toch, hoewel er gisteren iemand een opmerking over maakte.
by my heeft er ng niemand iets op gezegd ... allee iemand vanop dit forum heeft het geliked :p (da komt blijkbaar ook op u prikbord te staan da ge u 'interresses het gewijzigd' ) :p

medica
Regular user
Regular user

Bericht door medica » 14 apr 2011 13:17

Heeft bij mij op m'n facebook gestaan, maar gewoon weer weggehaald:) Iets met vlaag en moment. Nu profiel geanonimiseerd en een boel afgehaald waaronder geaardheid.
Spr 7-18: Kom, laten we dronken worden van de liefde,
laten we genieten van het minnespel tot in de morgen.

Robintjèèè
Regular user
Regular user

Bericht door Robintjèèè » 14 apr 2011 13:46

Gistren Bij de ouders van een goeie vriendin...

Ma: En wa gaj nu weer gan uitstekn in't stad...
Pa: Mo laat die 2 toch die willn gewoon wa tijd voor zichzelf!!
Ma: (Lichtjes bezorgd) Ge zijt toch voorzichtig, want ge zijt alletwee nog jong!!!
Vriendin: We gaan gwn gezellig nad jongens kijken...
Ouders: Oe we dachten da jullie samen waren...
Ik: Nowpe 'k ben homo...
Spoiler! :
Sindsdien mag'k plotseling weer op aar kamer komen vna eur ouders :wink:
*Everything Is Fair In Love And War*

hellyeah
New user
New user

Bericht door hellyeah » 16 apr 2011 01:41

vandaag is de stap dus gezet, het moest er uit bij mijn papa.
ik had een brief geschreven met alles in wat ik aan hem kwijt wilde behalve over mn vriend.
kdacht dat da net een te grote stap zou zijn..
hij was altijd een echte homohater, waardoor ik dus een enorme angst had voor zijn reactie. al honderden scenario's af laten spelen in mijn hoofd.. stilletjes aan werden deze steeds positiever.
ik had de brief op zijn nachtkastje gelegd en moest daarna nog bij hen gaan zitten. de zenuwen liepen op en dan kwam de moment da hij naar zijn kamer ging. ik hoorde hem die brief pakken. ik werd opgegeten door mijn zenuwen. alleen die negatieve scenario's kwamen naar boven, want die paar minuten die hij nodig had om alles te laten bezinken duurde precies een uur.. en toen kwam het verdikt. (hellyeah!) kom es naar boven!
op mijn knikkende benen stond ik dan voor hem, k kreeg mijn zenuwen amper onder controle.
en dan zei em heel geruststellend, ge moet gene bang nie hebben zuh. mij maakt da nie uit.
na een heel gesprek over da hij het erg vond da k het nie direct zei tegen hem enzo (ook al begreep hij dat) wilt hij me zelfs helpen om het te vertellen tegen mijn broers en zussen en .... hij wilt er eerst een hartig woordje met hun praten zodat ze hun volwassen zouden gedragen.
hij vroeg ook zelf achter mijn vriend, hoe ik aan die zekerheid kwam of ik al iets had gedaan ofzo. en hij vroeg dan vanalles over hem enzo. dus echt wel leuk dat mijn vader, de ex-homohater, mij nu accepteert als bi, me wil helpen en dan nog es interesse toont.
na zolang met die angst te zitte, is dit echt (tegen al mijn verwachtingen in) een grooote opluchting.
ik moet het beamen, ouders zijn vaak begripvoller dan men denkt.
voila, mn tweede outing was dus een succes.. hellyeah!
face it and embrace it..

medica
Regular user
Regular user

Bericht door medica » 16 apr 2011 21:46

Welldone Hellyeah:D U moeder weet het al wel?
Spr 7-18: Kom, laten we dronken worden van de liefde,
laten we genieten van het minnespel tot in de morgen.

Gesloten