Hallo allemaal
ik ben een 17 jarige jongen uit west-vlaanderen die - als je een vakje nodig hebt - homo is.
Ik heb de laatste tijd wat geworsteld met mezelf en hoop hier een beetje te kunnen praten en luisteren
Verder speel ik viool (ook orkest ^^), ga(y)me ik graag en luister graag naar muziek =P
Ik weet niet echt wat ik anders hier moet zeggen dusja
groetjes
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
Welkom!
Uw nickname is wel grappig, toen ik mij registreerde vond ik er ook geen en heb ik veel te vlug een inspiratieloze gekozen, de uwe is ten minste eerlijk hé !
Ik heb gezien dat jij uit Harelbeke afkomstig bent, ik woon daar niet zo ver van, in Zwevegem!
Anyway, veel plezier hier!
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)
De nicknames worden leuker en leuker de laatste tijden... Me likes!
Praten en luisteren (in de vorm van schrijven en lezen) kan je naar hartenlust doen, en hopelijk helpt het je een pak vooruit!
Live4Life schreef:De nicknames worden leuker en leuker de laatste tijden... Me likes!
Praten en luisteren (in de vorm van schrijven en lezen) kan je naar hartenlust doen, en hopelijk helpt het je een pak vooruit!
Welkom op het forum, have fun!
Er zijn er ook minder en minder.. Maar wat inspiratie betreft heb je volkome gelijk Misschien omdat het zomer is.
--
Welkom!
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef:
Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent?
Wou je dan bi of homo zijn mss?
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24.
Live4Life schreef:De nicknames worden leuker en leuker de laatste tijden... Me likes!
Welkom op het forum, have fun!
Ik voel mij zo idioot dat ik mijn naam heb gebruikt ipv mijn usual nickname, too late to change it now.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling