Isokrates schreef:Hoog in de wolken, diep in de put of iets daartussenin? Deel het hier.
Ik geef alvast het goede voorbeeld: lichamelijk een beetje geradbraakt, maar mentaal eerder Zwaar aan het aftellen naar september: eerst een verdiende vakantie en daarna meer tijd voor mijn lief! Altijd leuk als je iets hebt om naar uit te kijken
Ik merkte op facebook en op mijn werk dat veel mensen vandaag een rotdag hebben. 't Zal aan 't weer liggen zeker? Ik vind het persoonlijk ook wel moeilijk om goed gezind te blijven met zo'n weer...
Skin schreef:Ik merkte op facebook en op mijn werk dat veel mensen vandaag een rotdag hebben. 't Zal aan 't weer liggen zeker? Ik vind het persoonlijk ook wel moeilijk om goed gezind te blijven met zo'n weer...
Ik zal misschien bij de enigen gerekend worden, maar ik vind dit weer eigenlijk nog wel tof.
Eindelijk wat meer regen, het voelt precies aan als een dorstlesser voor de natuur.
Nog een stereotypisch donderslagje erbij en 't is compleet!
En de temperaturen zijn perfect. We mogen al blij zijn dat het geen dagen aan een stuk meer regent zoals vroeger.
Dat buiten beschouwing gelaten kan ik me toch beter voelen, al zijn er ondertussen nog leuke momenten geweest en weet ik op wie ik kan rekenen
Oei, dat klinkt niet goed. Alels OK? Iemand specifiek, of wachten op de ware?
Ikzelf ben moe, lastige dag achter de rug, krijg lichte stress i.v.m. een examen, maar ben ook tevreden met het gevoerde gesprek van vanavond. Een klein mixje dus.
Bij deze ook slaapwel aan wie nog op is!
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap
Oei, dat klinkt niet goed. Alels OK? Iemand specifiek, of wachten op de ware?
Ikzelf ben moe, lastige dag achter de rug, krijg lichte stress i.v.m. een examen, maar ben ook tevreden met het gevoerde gesprek van vanavond. Een klein mixje dus.
Bij deze ook slaapwel aan wie nog op is!
Nee, niet de ware, ik mis een vriendin (die ik al heb, maar die nu zelf haar eigen zorgen heeft en weinig tijd en die in een andere stad woont) of iemand als haar hier dicht bij mij.
Succes met je examen nog (:
*denkt heel hard aan wat JFK altijd zegt in zo'n situaties*
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
lui-procastrinatiedrang. En dat allemaal omdat ik weet dat ik tijd genoeg hebt, want het volgende examen is pas zaterdag en ik ken het al helemaal.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus.
miss fraise schreef:lui-procastrinatiedrang. En dat allemaal omdat ik weet dat ik tijd genoeg hebt, want het volgende examen is pas zaterdag en ik ken het al helemaal.
Ik heb súperweinig tijd, en herexamen voor een reden,
MAAR toch ongelofelijk hard procrastrinatiegedrag...
En m'n hoofd zit al in het weekend, terwijl ik ervoor nog 2 examens heb
komt nie goed é
euforie is gezakt. en heeft een beetje plaats moeten maken voor: stilte.. :d leegte ineens En gemis
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef:
Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent?
Wou je dan bi of homo zijn mss?
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24.