Ik heb een jongen leren kennen enzovoort
Nu als wij "vozen" met elkaar komt die meestal al na een kwartiertje/20 minuutjes klaar.
Ik persoonlijk vind dat nogal vroeg, volgens hem is dat normaal en ben ik degene die te laat klaarkomt.

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Moraal van dit verhaal; blijven proberen ^^ !AGE-411 schreef:Hangt er ook vanaf.
De ene keer kom je klaar na 10 minuten, de andere keer kan je 2 uur bezig blijven.
Hoera voor lage gemiddelden, ze helpen de medemens terug aan zelfvertrouwenzap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?
Protest edelachtbare!zap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?![]()
Terug van in het begin eh.Springbal schreef: Man om daar maar 10 minuten mee bezig te zijn, wat doe je dan de rest van de avond?
Kaartje leggen. Manillen, iemand ?Springbal schreef:Protest edelachtbare!zap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?![]()
Die 4 minuten en zoveel is dat het effectief pijpen/neuken/snokken?
(mijn verontschuldigingen om een sekspartij te verengen tot dit)
Of is dat het hele spel er bij? Neen toch?
Ge zijt toch al gauw meer dan 20 minuten bezig, naast mekaar liggen, geil (gemaakt) worden, kussen, voelen met de hand onder de t-shirt, dan in de boxer, knal shirt weg, verder voelen, onderbroek af en de hele rimram zullen we maar zeggen. Man om daar maar 10 minuten mee bezig te zijn, wat doe je dan de rest van de avond?
Da's in plaats van een sigaretje roken of zocame deathless schreef:Kaartje leggen. Manillen, iemand ?Springbal schreef:Protest edelachtbare!zap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?![]()
Die 4 minuten en zoveel is dat het effectief pijpen/neuken/snokken?
(mijn verontschuldigingen om een sekspartij te verengen tot dit)
Of is dat het hele spel er bij? Neen toch?
Ge zijt toch al gauw meer dan 20 minuten bezig, naast mekaar liggen, geil (gemaakt) worden, kussen, voelen met de hand onder de t-shirt, dan in de boxer, knal shirt weg, verder voelen, onderbroek af en de hele rimram zullen we maar zeggen. Man om daar maar 10 minuten mee bezig te zijn, wat doe je dan de rest van de avond?
zap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?
Dat mag ik wel hopen jaGroenWolkje schreef:zap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?Da's écht wel weinig... Toch?
Waarschijnlijk het gemiddelde bij hetero'sGroenWolkje schreef:zap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?Da's écht wel weinig... Toch?
Springbal schreef:En zeggen dat wij van hetero's afstammen
Springbal schreef:Waarschijnlijk het gemiddelde bij hetero'sGroenWolkje schreef:zap schreef:Is 4 minuten 16 niet zowat het gemiddelde?Da's écht wel weinig... Toch?
En zeggen dat wij van hetero's afstammen
Begrippen als 'te vroeg' en 'te laat' zijn nogal voor interpretatie vatbaar... Er met een chronometer naast gaan staan lijkt me nogal contraproductief; seks is een van die zaken waar je beter je tijd voor neemt - mijns inziens dan toch.Chronometer schreef:Hey
Ik heb een jongen leren kennen enzovoort
Nu als wij "vozen" met elkaar komt die meestal al na een kwartiertje/20 minuutjes klaar.
Ik persoonlijk vind dat nogal vroeg, volgens hem is dat normaal en ben ik degene die te laat klaarkomt.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias