Gotverdomme ja, Gent is hetemensentown, dat is gewoon zo.piemelkop schreef:Gent =
Daarstraks in Leuven ALLEEN MAAR afschuwelijk lelijke mensen. Vijf minuten in Gent en al zevenentachtig hete fokken gezien. En allemaal in short.
Turn-on's [3]
-
- Experienced user
- Contacteer:
Re: Turn-on's [3]
-
- I have no life
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Klopt!!*-TrojaansPaard-* schreef:Gotverdomme ja, Gent is hetemensentown, dat is gewoon zo.piemelkop schreef:Gent =
Daarstraks in Leuven ALLEEN MAAR afschuwelijk lelijke mensen. Vijf minuten in Gent en al zevenentachtig hete fokken gezien. En allemaal in short.
Ik moet nog maar in Gent-Sint-Pieters van de trein stappen en ik zie meteen al een knapperd. Op nog geen 5 minuten tijd.
'Welcome Back in Heaven, JFK' denk ik dan steeds.
Een avond in Brugge op café en ik heb het gevoel dat ik op Eye Candy-dieet ben.
Fluctuat nec mergitur
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Puur natuur.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

-
- Regular user
waarom ben ik er dan niet ö ;ppiemelkop schreef:Gent =
-
- Forum addict
Moh ! Tis nu wel niet meteen de beste periode om in Leuven te lopen hepiemelkop schreef:Gent =

OT: stoere stevige kuiten en piepend haar !
Jag söker ett ord som innebär vem du är.
-
- Forum addict
- Contacteer:
Volledig akkoord met Piemelkop, Gentse jongens =
+
(net als de stad zelf trouwens
)
ot: avontuurlijke jongens

ot: avontuurlijke jongens
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
-
- I have no life
- Contacteer:
Savoir faire, flair en dat tikkeltje aanvaardbare arrogantie. En soms kordaat, iemand die mij kan meesleuren, wat impulsief is die ik kan temperen en waarbij ik de rustigere aard aanneem soms, of iemand rustiger dan ik waarbij ik dan om een of andere reden dan ineens nogal impulsief kan zijn. Maar ik ben niet altijd een tegenpool.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Amen to that!piemelkop schreef:Gent =
OT; stevige borstkas (niet overdreven), gasten die hoogstens 1min47sec voor een spiegel staan 's ochtends (het is mooi meegenomen als ze dan nog knap zijn).
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." (Mark Twain)
-
- Forum addict
- Contacteer:
so, ...West-Vlamingen?Gasquet schreef:Gentse jongens =+
![]()
Ik heb zes kippen en een zus.
-
- I have no life
- Contacteer:
Die zijn evenzeergepenetreerd_konein schreef:so, ...West-Vlamingen?Gasquet schreef:Gentse jongens =+
![]()

Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
-
- Forum addict
- Contacteer:
Mijn lief is West-Vlaams, dus: ja!gepenetreerd_konein schreef:so, ...West-Vlamingen?Gasquet schreef:Gentse jongens =+
![]()

-
- Regular user
- Contacteer:
Ditto....en hij woont in Gent, best of both worlds!!piemelkop schreef:Mijn lief is West-Vlaams, dus: ja!gepenetreerd_konein schreef:so, ...West-Vlamingen?Gasquet schreef:Gentse jongens =+
![]()

-
- Forum addict
- Contacteer:
enkel als ze een baard(je) hebbengepenetreerd_konein schreef:so, ...West-Vlamingen?Gasquet schreef:Gentse jongens =+
![]()

ot: (sommige) piercings
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
²DirtySong schreef:ook een grote turn-on is iemand die je speciaal laat voelen
Volledig akkoord wat Gent betreft, maar Leuven tijdens het academiejaar valt ook heel goed mee hoorpiemelkop schreef:Gent =

Short is trouwens ook een turn-on (bij mensen die er de benen voor hebben toch

Oe, niks zo erg als gasten die een half uur voor de spiegel staan om hun haar goed te leggen of een zenuwinzinking krijgen als er iemand aan hun haar komt of het begint te regenenyoti schreef:OT; stevige borstkas (niet overdreven), gasten die hoogstens 1min47sec voor een spiegel staan 's ochtends (het is mooi meegenomen als ze dan nog knap zijn).

Oost- en zeker West-vlaams accent vind ik ook welgepenetreerd_konein schreef:so, ...West-Vlamingen?Gasquet schreef:Gentse jongens =+
![]()

Verder OT: lichtjes gespierd, optimisme, .. en een combinatie van zelfvertrouwen/je m'en fous (=

West-Vlaams vind ik eerder een turn-off en vóóral als het plat is, maar licht Limburgs is daarentegen schattig 

-
- I have no life
- Contacteer:
Maar ik heb dat ook en mij plaag je daar meeSilas schreef:je m'en fous (=) met een vleugje verlegenheid of onbeholpenheid (
) geeft samen
![]()
![]()
![]()
![]()

Spoiler! :
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Vrouwen in mantelpakjes.
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)
Slonzigheid, is niet het juiste woord, maar...vorige week had N. een oude versleten joggingshort en een marcelleke van de zeeman aan.
Nog nooit heeft hij er zo heet uitgezien.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.
-
- Forum addict
'Onverzorgdheid' vind ik ook een turn-on!gj schreef:Slonzigheid, is niet het juiste woord, maar...vorige week had N. een oude versleten joggingshort en een marcelleke van de zeeman aan.

Straalt altijd iets beestigs uit

-
- Webmaster
haahahaha
Kweet niet het moet passen bij de persoon vind ik.

Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done...
It's easier said then done...