Turn-on's [3]
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Re: Turn-on's [3]
Bescheidenheid uitstralen 

-
- Regular user
Lara croft 

-
- Regular user
HELL YEAH!Hephaistion schreef:Gale Harold en Randy Harrison samen in QAF (US)
-
- New user
Vergeef me Heer, maar: jonge papa's of mannen die toevallig een klein kindje bijhebben. Die robuuste mannelijkheid samen met de zachtheid van een baby/kleuter/peuter... 

Vraag en er zal je gegeven worden, zoek en je zult vinden, klop en er zal voor je worden opengedaan.
Want wie vraagt ontvangt, en wie zoekt vindt, en voor wie klopt zal worden opengedaan.
Want wie vraagt ontvangt, en wie zoekt vindt, en voor wie klopt zal worden opengedaan.
-
- Forum addict
- Contacteer:
yes!It's queer schreef:Vergeef me Heer, maar: jonge papa's of mannen die toevallig een klein kindje bijhebben. Die robuuste mannelijkheid samen met de zachtheid van een baby/kleuter/peuter...
Ik heb zes kippen en een zus.
-
- I have no life
- Contacteer:
Zelfs een 36 jarige papa kan dat bij mij nog teweeg brengen. Hmm waarom komt papa L. niet meer langs op de roeiclubIt's queer schreef:Vergeef me Heer, maar: jonge papa's of mannen die toevallig een klein kindje bijhebben. Die robuuste mannelijkheid samen met de zachtheid van een baby/kleuter/peuter...![]()

OT: gisteren de onderzoeksmedewerker in de hp, baardje, zowat shaggy haar, gedreven, vriendelijk. Och je had 'm moeten zien ie was om op te eten.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Experienced user
Espadrilles! Om de een of andere reden vind ik dat een ongelofelijke turn-on. En meestal zijn het ook heel mooie jongens die het dragen.
Sexy sloefen.Le Penseur schreef:Espadrilles! Om de een of andere reden vind ik dat een ongelofelijke turn-on. En meestal zijn het ook heel mooie jongens die het dragen.

O wat hou ik van losgehen op de dansvloer.wapiti schreef:U helemaal kunnen geven op den dansvloer
OT: Backpackers!
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." (Mark Twain)
-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
Meisjes met nonchalant, ietwat krullend bruin haar, iets bruine huid en een bril.
Gooi die bril weg dat ik u tegen een muur druk
Gooi die bril weg dat ik u tegen een muur druk

Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,
-
- New user
Meisjes met humor...bij voorkeur over amputaties. Ja dat doet het em wel!
-
- Regular user
Meisjes die graag amputeren.. met een zeis. Liefst teen voor teen, en vinger voor vinger.
Ja, dat doet em het wel!
Ja, dat doet em het wel!

-
- New user
Wil jij...mijn voorwerp...van amputatie worden?Kiwi schreef:Meisjes die graag amputeren.. met een zeis. Liefst teen voor teen, en vinger voor vinger.
Ja, dat doet em het wel!
-
- Regular user
Heb altijd al een turn-on voorwerp willen zijn, graag! 

-
- New user
Laten we trouwen! Nog eens!Kiwi schreef:Heb altijd al een turn-on voorwerp willen zijn, graag!

-
- New user
Marcellekes wel enkel bij 'goedgevormde' mensen, en de kuiten... om in te bijten! Ooh wat vind ik het leuk als na de winter terug die blote benen terug bovenkomen. Dàt is een turn-onSilas schreef:Marcellekes! Gespierde kuiten! Enthousiasme!
![]()
Amputeren, amputeren, wie z'n best doet kan het leren.Kiwi schreef:Meisjes die graag amputeren.. met een zeis. Liefst teen voor teen, en vinger voor vinger.

Vraag en er zal je gegeven worden, zoek en je zult vinden, klop en er zal voor je worden opengedaan.