Zelfbevrediging binnen een relatie: do of don't?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
K_x
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Zelfbevrediging binnen een relatie: do of don't?

Bericht door K_x » 18 aug 2010 19:20

Kwestie van even ongenuanceerd te antwoorden: zij die "don't" denken bij het lezen van de titel van dit topic need to get their heads checked.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Hunk
New user
New user

Bericht door Hunk » 12 sep 2010 00:27

Wel kan ik moeilijk begrijpen dat Dagonet stelt dat masturbatie soms beter is dan seks
ik deel zijn mening wel...

't verschil met seks op je eigen is dat je alles zelf bepaalt, zelf kijkt hoever je wil gaan... wat je wil doen. Je weet wat je zelf aankan.

in mijn geval is mijn vriendje soms té verplichtend... en dat is niet altijd leuk (vind ik)

Hij heeft dan bijv eens zin in het likken van zijn tepels... terwijl ik op dat moment daar niet aan denk en dan vraagt ie... terwijl we bezig zijn: 'Lik me eens' en dan denk ik 'vergeet het man, ik werk niet op commando'...

en ik vind ook niet dat je op commando iets hoeft te doen... voor mij persoonlijk is dat dus een afknapper... net zoals hij me soms probeert te 'begeleiden' naar wat hij wil...

ik doe dat niet bij hem, ik laat hem zijn gang gaan... dan verwacht ik in feite net hetzelfde.

Je hoeft het niet met me eens te zijn ze... ieder zijn mening :wink:

als hij zou zeggen: ik vind het fijn als je mijn tepels aflikt... dan ga ik dat wel eens doen... omdat dat niet zo verplichtend overkomt...

net zoals ik tegen hem zeg dat ik het fijn vind als hij in m'n tepels bijt... (ondertussen moet ik dat al niet meer zeggen trouwens, hij merkt het wel... )

En dus ben je als je op je eentje bezig bent, véél vrijer... kan je doen en laten wat je wil... geen verplichtingen. Niemand die je zegt hoe je het moet doen...

dus snap ik Dagonet wel.

LilyJade
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door LilyJade » 14 sep 2010 14:04

I Do. heeft niets te maken met de seks met mijn partner. is iets anders. helemaal appart.
onze seksleven leidt er helemaal niet onder.

pagadderke
Regular user
Regular user

Bericht door pagadderke » 16 sep 2010 18:25

ik dacht vroeger dat iedereen wel gewoon masturbeerde,in een relatie of niet,tot ik eens met een vriendin daarover sprak en die me in alle ernst verzekerde dat zij nooit masturbeerde,of ze in een relatie was of niet. Ik moet bekennen : ik viel bijna van mijn stoel

LilyJade
Experienced user
Experienced user

Bericht door LilyJade » 17 sep 2010 14:18

Awel ik dacht dat ik zowat de enige was tot we derover begonnen onder vriendinnen en ik moet zeggen de meeste "bekrompen" gaven toe dat ze vaak masturbeerde. De hete dozen onder ons blijkbaar miniem of nooit.

Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Bericht door Dr.Feel » 24 sep 2010 13:36

Do.
Duh.

jeroen_23
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door jeroen_23 » 26 sep 2010 13:43

I do...en zonder te vragen ben ik er wel vrij zeker van dat mijn partner hetzelfde zou antwoorden...we are men after all.

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 27 sep 2010 13:13

jeroen_23 schreef:we are men after all.
ik neem aan dat dat een generalisatie is om een punt te maken? :)
Sibel schreef:Wel kan ik moeilijk begrijpen dat Dagonet stelt dat masturbatie soms beter is dan seks. :)
seks is beter als je een emotionele band hebt met diegene waarmee je seks hebt. en de meeste mensen zien zichzelf nu eenmaal ontzettend graag... :)

EDIT door DT: dubbelpost samengevoegd.

LilyJade
Experienced user
Experienced user

Bericht door LilyJade » 27 sep 2010 13:30

Bernard schreef:
Sibel schreef:Wel kan ik moeilijk begrijpen dat Dagonet stelt dat masturbatie soms beter is dan seks. :)
seks is beter als je een emotionele band hebt met diegene waarmee je seks hebt. en de meeste mensen zien zichzelf nu eenmaal ontzettend graag... :)
Fixatie op jezelf is ook niet zo gezond :P

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 25 okt 2010 22:19

Ik heb gehoord dat er hetero-jongens zijn die niet mogen rukken van hun lief. :o
Hoe belachelijk is dat? :lol:

Dat zou ik geen 3 dagen volhouden. :lol:

Kempenaar

Bericht door Kempenaar » 14 nov 2010 14:31

Ik heb ondertussen al bijna 2 jaar een vaste en sterke relatie met mijn vriend. Ik ben er ook zeker van dat dit nog, hopelijk, de rest van mijn leven zal blijven duren.

Ons seksleven ziet er ook geweldig uit. Dit neemt niet weg dat we naast samen seks ook soms op ons eigen masturberen. Door het werk en van thuis weg te zijn moeten we soms enkele avonden zonder elkaar stellen. Niet dat we niet zonder seks kunnen maar het is een leuk tijdverdrijf om even met jezelf te genieten. We weten dit van elkaar en vinden dat totaal geen probleem. Waar de fantasieën tijdens het masturberen naartoegaan maakt ook niet uit. Uiteindelijk kan je niet verwachten dat je vriend enkel en alleen jou opwindend vindt. We zijn hier open over en vertellen elkaar ook welke andere jongens we knap vinden.

Ook heeft mijn vriend een lager libido dan ikzelf. Ik verlang iedere dag naar seks terwijl mijn vriend eerder om de 2 dagen hier zin in heeft. Dit maakt ook dat ik soms de tijd neem om mezelf te bevredigen. Ook dit is voor hem geen probleem.

zolang als je er binnen je relatie mee akkoord bent vind ik het aanvaard. Spreken jullie dit samen af, begrijp ik niet waarom anderen dit zouden afkeuren

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 05 dec 2010 21:40

Ik vraag me af hoe die mensen dat dan doen die zeggen dat mastrubatie tijdens een relatie niet kan. Het is denk ik niet iets dat je tijdens de eerste date's ter sprake brengt. Het zou anders een mooie opener zijn. " Vanaf nu zorg enkel ik nog voor uw orgasmes. "
Als je dan net samen bent dan moet ge nog maar een tepel zien die net iets stijver staat dan bij de huidige temperatuur en ge hebt al goesting. En denkt dan maar niet dat uw lief altijd in de buurt is.
En hoe ga je in hemelsgodsnaam er achter komen aan wie uw lief denkt als hij (of zij) aan het mastruberen is. :confi:

Dus waarom er zo'n probleem van maken. Zolang de rest maar goed loopt, zou het me ten zeerste gerust stellen dat mijn lief een gezond libido heeft.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

TheRose
Regular user
Regular user

Bericht door TheRose » 19 dec 2010 09:43

Do.
And prepared to be amazed

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 22 dec 2010 22:41

Ik kan me niet voorstellen dat een man/jongen aan zijn lief zou vragen om niet te masturberen.

De titel van dit topic lijkt me dan ook meer iets voor een artikel in de Flair.

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 05 jan 2011 20:48

AGE-411 schreef:Ik heb gehoord dat er hetero-jongens zijn die niet mogen rukken van hun lief. :o
Hoe belachelijk is dat? :lol:

Dat zou ik geen 3 dagen volhouden. :lol:
En onterecht, ik vind masturbatie niet te vergelijken met seks.
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Gesloten