Hoe/waar/wanneer heb jij jouw lief leren kennen?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Hoe/waar/wanneer heb jij jouw lief leren kennen?

Bericht door mientje » 30 jan 2011 13:16

Jen1988 schreef:Via dit forum hier :) Eerst gereageerd op elkaars foto's, erna wat PB's gestuurd, facebook, msn, sms, afgesproken...En van het een kwam het ander :)
Sommige mensen vinden dit flauwekul en geloven niet dat mensen een lief kunnen leren kennen via internet, maar het tegendeel is al vaak bewezen. Nu, ik vind het ook anders om te zeggen dat ik mijn liefje leerde kennen via het forum van WJNH dan dat ik zou moeten zeggen dat ik ze leerde kennen via chat.be of zo :p
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... rnet.dhtml

Rond Nieuwjaar las ik een artikel dat 14 % van de mensen die trouwden in 2010 elkaar via internet hebben leren kennen, maar ik vind het niet terug.

OT: éénmaal op café en éénmaal in de tekenschool. (Mijn exlieven dan)

Jen1988
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jen1988 » 30 jan 2011 13:29

mientje schreef:
Jen1988 schreef:Via dit forum hier :) Eerst gereageerd op elkaars foto's, erna wat PB's gestuurd, facebook, msn, sms, afgesproken...En van het een kwam het ander :)
Sommige mensen vinden dit flauwekul en geloven niet dat mensen een lief kunnen leren kennen via internet, maar het tegendeel is al vaak bewezen. Nu, ik vind het ook anders om te zeggen dat ik mijn liefje leerde kennen via het forum van WJNH dan dat ik zou moeten zeggen dat ik ze leerde kennen via chat.be of zo :p
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... rnet.dhtml

Rond Nieuwjaar las ik een artikel dat 14 % van de mensen die trouwden in 2010 elkaar via internet hebben leren kennen, maar ik vind het niet terug.

OT: éénmaal op café en éénmaal in de tekenschool. (Mijn exlieven dan)
Dan zal ik dat artikel eens uitprinten en tonen aan de mensen die niet van dezelfde mening zijn ;)
Waar liefde sterft, sterft het leven...

* Never leave your heart alone in a box locked up...*

RedRufio
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door RedRufio » 01 feb 2011 17:11

Net als de vorige ben ik hem tegengekomen op café, kende ik hem totaal niet en moest ik eigenlijk al lang in bed zitten. Maar daar houden de gelijkenissen op :D Het is ook allemaal nog heel pril, dus ik ga hem nog niet 'mijn lief' noemen (don't want to jynx it)
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

PokerFace
Experienced user
Experienced user

Bericht door PokerFace » 26 mei 2011 23:17

Ik had haar al een paar keer opgemerkt, ze straalt gewoon gelukkigheid uit. We kenden elkaar totaal niet, maar ik viel voor haar nog voor ik het zelf besefte. Ik ben dan op haar afgestapt tijdens een fuif en na een gesprekje vroeg ik of ze iets wou gaan drinken met mij. En, dat was er boenk op, denk ik ;) En it's going good, it's going great.
Once the music hits your system, there's no way you are gonna stop.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 27 mei 2011 11:51

Via een forummeeting van dit forum, zagen we elkaar voor eerst. En dan maanden later zagen we elkaar terug op kunstbende. Een paar weken later spraken we af en sindsdien zijn we blijven afspreken en morgen zijn we 3 weken samen, voor zover gaat het goed :)
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Barbie

Bericht door Barbie » 10 nov 2011 17:26

Op mijn eerste Min19-activiteit in Gent eind juli, al hebben we toen niet veel tegen elkaar gezegd.
Twee maanden later is er ongeveer gelijktijdig een vonkje overgeslagen en ondertussen zijn we iets meer dan een maand samen. Soms kan het opeens snel gaan.

Salomon

Bericht door Salomon » 10 nov 2011 18:06

Hij was mijn prof aan de universiteit. Mijn eerste examen van hem was een hel, hij was kortaf en ik was een nerveuze eerstejaars. Daarbij gaf hij mij ook nog veel te lage punten, de loser :roll:
Maar één van de andere vakken die hij gaf, in mijn 2de jaar, werd één van mijn lievelingsvakken. Ik ben een paar keer bij hem langs geweest, we hebben boeiende gesprekken gehad over geloof, ik heb mijn scripties bij hem geschreven, en van het één kwam het ander. We hebben er wel zo'n 3 jaar over gedaan om een koppel te worden :roll:

Explanation
New user
New user

Bericht door Explanation » 12 nov 2011 17:28

Via een vriend/fuif op 16 augustus '08. Enkele weken later zou ik naar het derde middelbaar gaan op dezelfde school als die vriend & 'hem'.
Heb moeten wachten tot 16 januari 2010 (hij had helaas een lief), en ben er ondertussen dus bijna twee jaar mee samen. :]
Normal is just the absence of individuality.

steffieke
New user
New user

Bericht door steffieke » 14 nov 2011 00:20

Op school! :D
pas toen we al een paar maanden samen waren, kwamer we erachter dat we mekaar daarvoor ook al vaker hadden gezien via een gezamelijke hobby. :D
I carry your heart. (I carry it in my heart)

I don't know
Webmaster
Webmaster
Geslacht: Man

Bericht door I don't know » 29 nov 2011 20:50

Op facebook .... Gewoon al een tijdje toegevoegt en dan uiteindelijk beginnen praten :)
al een jaar geleden :)
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Gesloten