Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]
Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]
Mijn anders zo 'chill' jobke is wel heel wat minder 'chill' als je het moet uitvoeren onder een stoflaag en met nonstop geboor.
Stoflong here i come.
Stoflong here i come.
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Ik heb exact hetzelfde probleem (al zal het wel niet voor hetzelfde kutvak zijn..), maar 't zal moeten!mattijs487 schreef:Mijn stomme tekst voor mijn examen frans raakt maar niet af, kut vak!! (
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)
Ms Nobody. schreef:Voila, dat is dan al één moni minder hoop en veronderstel ik?Echo schreef:Dat een andere moni een kind in de balletjes geknepen heeft, dan weer wel.
volgens haar is daar geen reactie opgekomen

Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
K kreeg net het aanbod om nog even naar de Key te gaan om met vriendjes een pintje te pakken en 'k heb héél veel zin, maar 'k denk niet dat dat een strak plan is. Ppff 'k ben veel te laat begonnen met studeren en mijn kot is een puinhoop. 'K moet de afwas nog doen en hier wat opruimen en dan best slapen. Morgen een vergadering die waarschijnlijk ook laat gaat uitlopen.
Zazou! ga doen wat je moet doen en zet de Key vanavond uit je hoofd!
-
- Senior user
- Geslacht: Man
RedRufio gaat naar het voetbal kijken. Komt op café een vriendin tegen en begint lustig te tateren over mode en kledij enzo. Kijken alle venten boos naar ons. Wat, ik ben geen vrouw, maar ik kan ook twee dingen tegelijk hoor. Voetbal kijken en mode babbelen, het is echt niet zo moeilijk. Bende oude zatlappen 

Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.
-
- I have no life
- Contacteer:
Mja. Ze hebben wel een beetje gelijk hoor. Als je wilt kletsen moet je niet naar het voetbal gaan kijken. Doe dat dan na de match of ergens anders. Gebabbel kan wel echt heel storend zijn.RedRufio schreef:RedRufio gaat naar het voetbal kijken. Komt op café een vriendin tegen en begint lustig te tateren over mode en kledij enzo. Kijken alle venten boos naar ons. Wat, ik ben geen vrouw, maar ik kan ook twee dingen tegelijk hoor. Voetbal kijken en mode babbelen, het is echt niet zo moeilijk. Bende oude zatlappen
Fluctuat nec mergitur
-
- Senior user
Ja, t'as raison. Maar ik was ook wel commentaar aan het geven op het voetbal. Trouwens, babbelen doen zij ook terwijl ik naar de Cercle probeer te kijken. Koekjes en eigen deeg enzo...JFK schreef:Mja. Ze hebben wel een beetje gelijk hoor. Als je wilt kletsen moet je niet naar het voetbal gaan kijken. Doe dat dan na de match of ergens anders. Gebabbel kan wel echt heel storend zijn.RedRufio schreef:RedRufio gaat naar het voetbal kijken. Komt op café een vriendin tegen en begint lustig te tateren over mode en kledij enzo. Kijken alle venten boos naar ons. Wat, ik ben geen vrouw, maar ik kan ook twee dingen tegelijk hoor. Voetbal kijken en mode babbelen, het is echt niet zo moeilijk. Bende oude zatlappen
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.
-
- Regular user
De Key, als in dé Key in Leuven? Is daar dan iets te zien tijdens de vakantie?Zazou schreef:K kreeg net het aanbod om nog even naar de Key te gaan om met vriendjes een pintje te pakken en 'k heb héél veel zin, maar 'k denk niet dat dat een strak plan is. Ppff 'k ben veel te laat begonnen met studeren en mijn kot is een puinhoop. 'K moet de afwas nog doen en hier wat opruimen en dan best slapen. Morgen een vergadering die waarschijnlijk ook laat gaat uitlopen.

OT: Ik kan me geen minuut concentreren. En het begint toch een klein beetje dringend te worden...
-
- Forum addict
Enkel als er iets speciaals georganiseerd wordt (zoals bijvoorbeeld Fanny Pack) en/of wanneer je er in groep naartoe trekt.Dowriaantje schreef:De Key, als in dé Key in Leuven? Is daar dan iets te zien tijdens de vakantie?Zazou schreef:K kreeg net het aanbod om nog even naar de Key te gaan om met vriendjes een pintje te pakken en 'k heb héél veel zin, maar 'k denk niet dat dat een strak plan is. Ppff 'k ben veel te laat begonnen met studeren en mijn kot is een puinhoop. 'K moet de afwas nog doen en hier wat opruimen en dan best slapen. Morgen een vergadering die waarschijnlijk ook laat gaat uitlopen.
Zazou! ga doen wat je moet doen en zet de Key vanavond uit je hoofd!![]()
OT: Ik kan me geen minuut concentreren. En het begint toch een klein beetje dringend te worden...

OT:
Slaaptekort is weggewerkt, na veertien uur te hebben geslapen. Nu nog deftig in gang geraken... (Waarom lukt dat toch zoveel beter wanneer er méér stress is?

Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias
-
- Experienced user
- Contacteer:
Mijn telefoonrekening 80€. Per ongeluk in slaap gevallen in bed toen ik op mobile messenger zat. En ja het netwerk overgesprongen naar Nederlands netwerk. Iets dat anders nooit niet gebeurd. Vraag me altijd af waarom dat dit altijd bij mij weer moet gebeuren.
life is like a song!!!just sing it!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!
Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!
De Relay in Gent-Sint-Pieters is echt de slechte krantenwinkel ooit. Altijd te veel volk, altijd dellen die met hun Flair of Dag Allemaal voorbij steken, kreuken in mijn krant, en totaal onvriendelijke bediening.
Misschien moet ik later zo'n eigen krantenwinkel maken, waar mensen op het gemak hun krant kunnen kopen en lezen bij een lekkere kop koffie. En waar ik geen Dag Allemaal, Joepie of Flair verkoop. Over gay-erotische boekjes wordt dan wel weer nagedacht, maar dan maak ik wel een bord met "gelieve uw gay-erotische boekjes thuis te lezen en niet in de winkel. Dank."
En dan maak ik ook een aparte rookruimte, en een mooi terras, en mooie houten meubels. Eigenlijk een beetje Paard van Troje meets krantenwinkel meets Het salon. En dan zorg ik ook voor lekkere café lattés en verse ijsthee. Ja, dat wordt een booming business.
Maar OT: dood aan Dag Allemaal- en Flairtrutten.
Misschien moet ik later zo'n eigen krantenwinkel maken, waar mensen op het gemak hun krant kunnen kopen en lezen bij een lekkere kop koffie. En waar ik geen Dag Allemaal, Joepie of Flair verkoop. Over gay-erotische boekjes wordt dan wel weer nagedacht, maar dan maak ik wel een bord met "gelieve uw gay-erotische boekjes thuis te lezen en niet in de winkel. Dank."
En dan maak ik ook een aparte rookruimte, en een mooi terras, en mooie houten meubels. Eigenlijk een beetje Paard van Troje meets krantenwinkel meets Het salon. En dan zorg ik ook voor lekkere café lattés en verse ijsthee. Ja, dat wordt een booming business.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Zoveel zin om de brui te geven aan verplichtingen.
"Kèt gèt! Ge kunt ollemoale junne zak èpbloazn!"
Dat zou ik hier graag es roepen sé.
"Kèt gèt! Ge kunt ollemoale junne zak èpbloazn!"
Dat zou ik hier graag es roepen sé.
Iedereen is Napoleon, dus vergeet de poëzie
Als klinkt goed.
Als klinkt goed.
-
- Forum addict
Hier, voor wanneer je in Antwerpen komt wonen.Echo schreef:De Relay in Gent-Sint-Pieters is echt de slechte krantenwinkel ooit. Altijd te veel volk, altijd dellen die met hun Flair of Dag Allemaal voorbij steken, kreuken in mijn krant, en totaal onvriendelijke bediening.
OT: Een (binnenkort ex-)klasgenoot studeert nooit en is er dan ook nooit door. Ik probeer hem altijd opnieuw te motiveren, maar het lukt niet. Dan stuurt hij me tientallen mails met youtubefilmpjes in en kan ik enkel denken: "Maar neeeee, doe nu toch eens uw best!"
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
Maar jeuj! Dat is op 5 minuten wandelen van m'n nieuw kot! Hopelijk is de koffie er lekker! Dankje voor de tip!kinderknieën schreef:Hier, voor wanneer je in Antwerpen komt wonen.Echo schreef:Spoiler! :
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
-
- Experienced user
- Contacteer:
En voor zij die in Gent blijven: vanaf 4 september, Belfortstraat (naast politiekantoor Gent-Centrum): Colette, een chocoladesalon/tweedehands boekenwinkelEcho schreef:Spoiler! :
Oh yes, dicht bij mijn toekomstige woonst!biebel schreef:En voor zij die in Gent blijven: vanaf 4 september, Belfortstraat (naast politiekantoor Gent-Centrum): Colette, een chocoladesalon/tweedehands boekenwinkelEcho schreef:Spoiler! :

OT: De enige persoon zijn waarop iemand zijn frustraties kan uitwerken!
-
- Forum addict
- Contacteer:
soms moet ik door iets stom aan hem denken en dan is alles om zeep 

Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
-
- Senior user
- Contacteer:
Een saai werkje voor school dat ik al een tijdje laat liggen, maar nu echt af moet.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

-
- Experienced user
Geweigerd worden na een sollicitatiegesprek om een domme reden